VW T-Roc dostal diesel o výkonu 190 koní. A dva speciální pakety k tomu

 |  23. 09. 2019 14:48

Auto s palubní deskou z tvrdých plastů ostuda.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 09. 2019 15:48

Ne. Praktické.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  23. 09. 2019 16:05

Co je nepraktické na lehce měkčených plastech?

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 09. 2019 16:34

Vyžadují více údržby přípravky na oživení plastů. Po delší době i praskaly, veterán s těmito plasty má problém. Tvrdé plasty si drží dlouho vzhled nového. Já proti tvrdým nic nemám.


Odpovědět  |   | 
Aladin  |  23. 09. 2019 17:18

Část palubovky u Almery jsem měl z dost měkčených plastů. Po 14 letech v naprosto perfektní kondici. To samé u 10 let starého mini, údržba minimální. Naopak, u Corsy, tak šly tvrdé plasty do kopru hned. Trvanlivost nezáleží na měkčení, ale na kvalitě provedení. Jsem zastáncem měkčených. Je to hezké, vytváří to pocit útulna v kabině, myslím si, že pak i lépe zní autorádio, než v kabině s lacinými plasty.

Odpovědět  |   | 

no stím rádiem- třeba moje ex fábia měla měkčené plasty a více repráků než fábia s tvrdou přístrojovkou která měla jen dva repráky-není to tímto?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  23. 09. 2019 21:01

Interiér na úrovni auta z počátku 90 let minulého století.Krabice s rakovinometem pod kapotou.Nejodpornejsi spalovací motory osobních aut jsou ty co spalují naftu.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 09. 2019 12:27

Ty to asi v životě nemáš zrovna jednoduché. Tolik hloupostí na dvou řádcích.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  24. 09. 2019 13:18

Osobní vyzvání nebylo. Nicméně díky za optání. Mám se celkem fajn. Bylo by mi ještě lépe, pokud bych nemusel já, moje děti a další lidé, čichat ty sra*ky z rakovinometů osobních aut, co cpou automobilky pod kapotu. I když, ty jsou v tom svým způsobem nevinně. Pokud by je nikdo nekupoval, nebudou je vyrábět.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  24. 09. 2019 13:21

A k tomu interiéru. Evidentně jsi v tom neseděl. Protože jinak bys musel souhlasit. A pokud jsi v tom seděl a nelíbí se ti moje objektivní přirovnání, jsi totální wurstkoncernový blázen, jako někteří mačkači klávesnice, či pan Bloch.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 09. 2019 15:37

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  23. 09. 2019 16:31

Nádherný pohřebák!:)))

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 09. 2019 12:28

V lůžkové úpravě by ti slušel.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 09. 2019 15:08

VW a jeho šéf mají další průser.

Německá prokuratura viní šéfa VW z manipulace s akciovým trhem
https://www.fxstreet.cz/nemecka-prokuratura-vini-... ...

Německá prokuratura obvinila šéfa automobilového koncernu Volkswagen Herberta Diesse z manipulace s akciovým trhem v souvislosti s emisním skandálem. Obvinění se týká rovněž bývalého šéfa podniku Martina Winterkorna a nynějšího předsedy dozorčí rady Hanse Dietera Pötsche, oznámila dnes prokuratura. Obvinění podle ní záměrně neposkytli investorům včasné informace o finančních důsledcích emisního skandálu, uvedla agentura Reuters.

"V rozporu se svou zákonnou povinností záměrně informovali kapitálový trh příliš pozdě o rozsáhlých finančních závazcích koncernu plynoucích z takzvaného dieselového skandálu, čímž protiprávně ovlivnili cenu akcií podniku na burze," uvedla prokuratura v Braunschweigu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A