VW T-Cross je téměř hotov. Co nabídne sourozenec Seatu Arona?

Německá automobilka provádí finální testy své novinky. Malé SUV vyrostlo na platformě Pola a půjde o sourozence Seatu Arona.

Nové malé SUV od Volkswagenu se opět podařilo zachytit při testování. T-Cross má dorazit na trh koncem letošního roku. Nejnovější špionážní snímky ukazují, že celkový design sourozence Seatu Arona je dokončen. Inženýři tak mohou pracovat na finálních zkouškách před oficiálním odhalením.

Volkswagen Golf R s manuálem končí. Velké změny čekají i GTI

Volkswagen Golf R s manuálem končí. Velké změny čekají i GTI

Volksvwagen chce v nejbližších dvou letech prodávat po celém světě 19 SUV modelů. Ty mají představovat až 40% celkového prodeje značky. Právě T-Cross bude v tomto plánu hrát velkou roli, a to díky nižší ceně, menším provozním nákladům a designu zaměřenému na styl. V nabídce značky bude umístěn pod modely T-Roc, Tiguan a Touareg.

Snímky nám dávají možnost vidět, jak bude zhruba novinka vypadat. Hned několik prvků T-Cross převzal z modelu T-Roc, včetně designu světlometů a mřížky chladiče. Zákazníci se také dočkají širokých možností individualizace. Postará se o to kontrastní střecha, kola či vnitřní části. Pododobně, jak je tomu u Seatu Arona.

VW našel geniální způsob, jak omezit používání mobilů za volantem

VW našel geniální způsob, jak omezit používání mobilů za volantem

Základem automobilu je platforma MQB A0, laicky řečeno jde vlastně o zvýšené Polo. S tím by měl T-Cross sdílet i pohonné jednotky se základem v litrovém tříválci TSI a vrcholem v podobě patnáctistovky TSI o výkonu 110 kW (150 koní). V porovnání s Polem počítejme s větší světlou výškou, na druhou stranu však nečekejme pohon všech kol, který u B-SUV není prioritou.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků