VW T-Cross je téměř hotov. Co nabídne sourozenec Seatu Arona?

Německá automobilka provádí finální testy své novinky. Malé SUV vyrostlo na platformě Pola a půjde o sourozence Seatu Arona.

Nové malé SUV od Volkswagenu se opět podařilo zachytit při testování. T-Cross má dorazit na trh koncem letošního roku. Nejnovější špionážní snímky ukazují, že celkový design sourozence Seatu Arona je dokončen. Inženýři tak mohou pracovat na finálních zkouškách před oficiálním odhalením.

Volkswagen Golf R s manuálem končí. Velké změny čekají i GTI

Volkswagen Golf R s manuálem končí. Velké změny čekají i GTI

Volksvwagen chce v nejbližších dvou letech prodávat po celém světě 19 SUV modelů. Ty mají představovat až 40% celkového prodeje značky. Právě T-Cross bude v tomto plánu hrát velkou roli, a to díky nižší ceně, menším provozním nákladům a designu zaměřenému na styl. V nabídce značky bude umístěn pod modely T-Roc, Tiguan a Touareg.

Snímky nám dávají možnost vidět, jak bude zhruba novinka vypadat. Hned několik prvků T-Cross převzal z modelu T-Roc, včetně designu světlometů a mřížky chladiče. Zákazníci se také dočkají širokých možností individualizace. Postará se o to kontrastní střecha, kola či vnitřní části. Pododobně, jak je tomu u Seatu Arona.

VW našel geniální způsob, jak omezit používání mobilů za volantem

VW našel geniální způsob, jak omezit používání mobilů za volantem

Základem automobilu je platforma MQB A0, laicky řečeno jde vlastně o zvýšené Polo. S tím by měl T-Cross sdílet i pohonné jednotky se základem v litrovém tříválci TSI a vrcholem v podobě patnáctistovky TSI o výkonu 110 kW (150 koní). V porovnání s Polem počítejme s větší světlou výškou, na druhou stranu však nečekejme pohon všech kol, který u B-SUV není prioritou.

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků