VW T-Cross jako pick-up nebo kabrio? Některé ilustrace mají k realitě blízko

Přestože se mohou tyto smyšlené karosářské verze nového T-Crossu zdát jako čistá fantazie, některé mají překvapivě blízko realitě.

Nedlouho po oficiálním představení malého SUV T-Cross se v koutech internetu objevuje řada ilustrací zobrazujících „co kdyby“ Volkswagen plánoval modelovou řadu rozšířit o další karosářské varianty. T-Cross cílí na masy a chce být globálně populárním modelem, tudíž je na automobilce, jak s případnými variantami naloží. Následující rendery jsou ale čistou fantazií brazilského grafika Klebera Silvy.

Plány na vytvoření menšího pick-upu, umístěného pod současný Amarok, však nejsou úplnou smyšlenkou. Před pár dny totiž VW vypustil oficiální upoutávku na koncept malého pick-upu, který by mohl v produkční verzi zamířit na brazilský trh a v případě úspěchu i dále do světa. Potvrzena byla i platforma MQB A0 určená pro malé modely.

Nový VW T-Cross poprvé naživo: Globální prcek se odvázal! Bude to hit?

Nový VW T-Cross poprvé naživo: Globální prcek se odvázal! Bude to hit?

Od Silvy najdete v galerii hned dvě specifikace lišící se velikostí korby. Ke všemu vozu zůstává čtyřdveřová kabina a oba výtvory jsou vyobrazeny v nejvyšší výbavě R-Line.

Úplně bez základu v realitě není ani ilustrace otevřeného T-Crossu kabriolet. Již v roce 2016 totiž Volkswagen upoutal pozornost konceptem T-Cross Breeze s plátěnou skládací střechou a dvoudveřovou karoserií. U většího T-Rocu se již přitom testují prototypy kabrioletu, který dorazí v roce 2020 a měl by konkurovat Range Roveru Evoque Cabriolet – pokud jej tedy bude britská značka dále nabízet i v nové generaci.

Podivný kabriolet na cestě: VW T-Roc bez střechy nafocen při testování

Podivný kabriolet na cestě: VW T-Roc bez střechy nafocen při testování

Na druhou stranu pouze třídveřový T-Cross s pevnou střechou vypadá jako nejméně pravděpodobná možnost, jelikož se v poslední době projevuje stále nižší poptávka po třídveřových vozech. Mnoho automobilek tak ruší nabídku ve prospěch pětidveřových variant a Volkswagen prý nebude výjimkou.

Poslední teoretickou verzí je sportovní GTS. Tuto trojici písmen používá VW například na trhu Filipín, pro evropského zákazníka tolik známá není. Automobilka nicméně dříve zdůraznila, že sportovní verze GTI nemáme u vozů kategorie SUV čekat, spíše se máme připravit na výkonné R varianty s pohonem všech kol. Což by v případě T-Crossu nemuselo být vůbec na škodu.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 43 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků