VW T-Cross jako pick-up nebo kabrio? Některé ilustrace mají k realitě blízko

Přestože se mohou tyto smyšlené karosářské verze nového T-Crossu zdát jako čistá fantazie, některé mají překvapivě blízko realitě.

Nedlouho po oficiálním představení malého SUV T-Cross se v koutech internetu objevuje řada ilustrací zobrazujících „co kdyby“ Volkswagen plánoval modelovou řadu rozšířit o další karosářské varianty. T-Cross cílí na masy a chce být globálně populárním modelem, tudíž je na automobilce, jak s případnými variantami naloží. Následující rendery jsou ale čistou fantazií brazilského grafika Klebera Silvy.

Plány na vytvoření menšího pick-upu, umístěného pod současný Amarok, však nejsou úplnou smyšlenkou. Před pár dny totiž VW vypustil oficiální upoutávku na koncept malého pick-upu, který by mohl v produkční verzi zamířit na brazilský trh a v případě úspěchu i dále do světa. Potvrzena byla i platforma MQB A0 určená pro malé modely.

Nový VW T-Cross poprvé naživo: Globální prcek se odvázal! Bude to hit?

Nový VW T-Cross poprvé naživo: Globální prcek se odvázal! Bude to hit?

Od Silvy najdete v galerii hned dvě specifikace lišící se velikostí korby. Ke všemu vozu zůstává čtyřdveřová kabina a oba výtvory jsou vyobrazeny v nejvyšší výbavě R-Line.

Úplně bez základu v realitě není ani ilustrace otevřeného T-Crossu kabriolet. Již v roce 2016 totiž Volkswagen upoutal pozornost konceptem T-Cross Breeze s plátěnou skládací střechou a dvoudveřovou karoserií. U většího T-Rocu se již přitom testují prototypy kabrioletu, který dorazí v roce 2020 a měl by konkurovat Range Roveru Evoque Cabriolet – pokud jej tedy bude britská značka dále nabízet i v nové generaci.

Na druhou stranu pouze třídveřový T-Cross s pevnou střechou vypadá jako nejméně pravděpodobná možnost, jelikož se v poslední době projevuje stále nižší poptávka po třídveřových vozech. Mnoho automobilek tak ruší nabídku ve prospěch pětidveřových variant a Volkswagen prý nebude výjimkou.

Poslední teoretickou verzí je sportovní GTS. Tuto trojici písmen používá VW například na trhu Filipín, pro evropského zákazníka tolik známá není. Automobilka nicméně dříve zdůraznila, že sportovní verze GTI nemáme u vozů kategorie SUV čekat, spíše se máme připravit na výkonné R varianty s pohonem všech kol. Což by v případě T-Crossu nemuselo být vůbec na škodu.

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

dnes | Miro Mihálik
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků