VW T-Cross jako pick-up nebo kabrio? Některé ilustrace mají k realitě blízko

Přestože se mohou tyto smyšlené karosářské verze nového T-Crossu zdát jako čistá fantazie, některé mají překvapivě blízko realitě.

Nedlouho po oficiálním představení malého SUV T-Cross se v koutech internetu objevuje řada ilustrací zobrazujících „co kdyby“ Volkswagen plánoval modelovou řadu rozšířit o další karosářské varianty. T-Cross cílí na masy a chce být globálně populárním modelem, tudíž je na automobilce, jak s případnými variantami naloží. Následující rendery jsou ale čistou fantazií brazilského grafika Klebera Silvy.

Plány na vytvoření menšího pick-upu, umístěného pod současný Amarok, však nejsou úplnou smyšlenkou. Před pár dny totiž VW vypustil oficiální upoutávku na koncept malého pick-upu, který by mohl v produkční verzi zamířit na brazilský trh a v případě úspěchu i dále do světa. Potvrzena byla i platforma MQB A0 určená pro malé modely.

Nový VW T-Cross poprvé naživo: Globální prcek se odvázal! Bude to hit?

Nový VW T-Cross poprvé naživo: Globální prcek se odvázal! Bude to hit?

Od Silvy najdete v galerii hned dvě specifikace lišící se velikostí korby. Ke všemu vozu zůstává čtyřdveřová kabina a oba výtvory jsou vyobrazeny v nejvyšší výbavě R-Line.

Úplně bez základu v realitě není ani ilustrace otevřeného T-Crossu kabriolet. Již v roce 2016 totiž Volkswagen upoutal pozornost konceptem T-Cross Breeze s plátěnou skládací střechou a dvoudveřovou karoserií. U většího T-Rocu se již přitom testují prototypy kabrioletu, který dorazí v roce 2020 a měl by konkurovat Range Roveru Evoque Cabriolet – pokud jej tedy bude britská značka dále nabízet i v nové generaci.

Na druhou stranu pouze třídveřový T-Cross s pevnou střechou vypadá jako nejméně pravděpodobná možnost, jelikož se v poslední době projevuje stále nižší poptávka po třídveřových vozech. Mnoho automobilek tak ruší nabídku ve prospěch pětidveřových variant a Volkswagen prý nebude výjimkou.

Poslední teoretickou verzí je sportovní GTS. Tuto trojici písmen používá VW například na trhu Filipín, pro evropského zákazníka tolik známá není. Automobilka nicméně dříve zdůraznila, že sportovní verze GTI nemáme u vozů kategorie SUV čekat, spíše se máme připravit na výkonné R varianty s pohonem všech kol. Což by v případě T-Crossu nemuselo být vůbec na škodu.

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků