No speciál připravený na tuto trať, za použití nejmodernějších materiálů, s důkladnými propočty, tak ještě aby ne. To by byla řádná ostuda. Nicméně je fakt, že 20 kol třeba v Monze se zmiňovanou formulí, tak to by byla zcela jiná pohádka. Takže za mě nic nečekaného.
No srovnávat závod do mírného vrchu po anglické venkovské cestě vedoucí na statek s vysokorychlostní Monzou je pěkná blbost, to jsou úplně jiné disciplíny.
Jenže ta formule perfektně zvládla obě dvě. VW ID.R museli pro tuhle akci specificky upravit.
No a? Podstatou závodění je, kdo je rychlejší, a to je tady ID.R. Skoro dvě sekundy, to je na tak kraťoučké trati kotel.
Kdyby tam vzali formuli, která bude pro danou trať přímo upravena, tak bude výsledek zase jiný. Je to prostě další směšný podvod Volkswagenu, nic víc.
Podvod? V čem?
Byl bych opatrnej, dnesni formule maji taky mnohem vetsi kroutak nez ta se kterou jel Heidfeld v roce 1999
To mají, ale řekl bych, že dnešní formule jsou na Goodwood méně vhodné než ty z roku 1999 hlavně kvůli rozměrům. Dnešní F1 je obrovský kus auta (bylo to pěkně vidět když tam letos formule prezentovali, stará formule vypadala vedle letošního Merglu W10 jak motokára vedle S-klády), na délku skoro 6 metrů, rozvor 3,7 metru, to se na tu okresku moc nehodí, to je ideální na velké oblouky v té Monze. Lámat takového halamu ve vlásence kde silnice má 3,5 metru na šířku, vlevo zeď a vpravo stromy není asi úplně ideální a krouťák tomu nepomůže.
Jo pro tento účel ty ele-věci maj možná smysl. Pro závody do vrchu je to dobrý řešení, baterka na pár Km tratě nemusí bejt velká, oproti klasiku spalováku se nemusí zahřejvat ani trpět. Po stintu to dolů na rošt nějak sklouzne, tam šup do zásuvky a můžem znovu na kopec. Ale přeci jenom tomu něco chybí, kvůli čemu se to lidem líbí a to pořádnej randál a vůně benzínu a taky ta krásně pracující mechanika.
Chyba ti na zeleznici smrad z uhlia?
Samozřejmě že atmosféra, smrad, hukot, dýmové efekty parních lokomotiv mi na železnici chybí. Jaký by to bylo kdyby při mikulášských / výročních a dalších jízdách jezdili parní lokomotivy s ele motorem a v uhláku měly vecpanou baterku...
Bez kraválu a smradu se prostě neuděláš, normální fetišista B-]
... ale asi by neujel tolik kol jako formule ... :-)
Hezky to tam prosvištěl.
Jo, to je překvapivé... auto vyrobené cíleně na překonávání rekordů, speciálně upravené pro konkrétní trať, překonalo dvacet let starou formuli... Slavte, a tři dny se radujte!
Nejnudnější věc z celého víkendu. Tahle kvílející volovina a drifteři.
Pěkně vydrbali s konkurencí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.