VW stanovil nový rekord v Goodwoodu. Elektrické ID.R je rychlejší než Formule 1

17 komentářů

Bořek
9. července • 9:25

No speciál připravený na tuto trať, za použití nejmodernějších materiálů, s důkladnými propočty, tak ještě aby ne. To by byla řádná ostuda. Nicméně je fakt, že 20 kol třeba v Monze se zmiňovanou formulí, tak to by byla zcela jiná pohádka. Takže za mě nic nečekaného.

.
9. července • 9:40

No srovnávat závod do mírného vrchu po anglické venkovské cestě vedoucí na statek s vysokorychlostní Monzou je pěkná blbost, to jsou úplně jiné disciplíny.

mpolan
9. července • 10:10

Jenže ta formule perfektně zvládla obě dvě. VW ID.R museli pro tuhle akci specificky upravit.

.
9. července • 10:39

No a? Podstatou závodění je, kdo je rychlejší, a to je tady ID.R. Skoro dvě sekundy, to je na tak kraťoučké trati kotel.

mpolan
9. července • 10:55

Kdyby tam vzali formuli, která bude pro danou trať přímo upravena, tak bude výsledek zase jiný. Je to prostě další směšný podvod Volkswagenu, nic víc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
9. července • 11:49

Podvod? V čem?

Freddka
9. července • 16:00

Byl bych opatrnej, dnesni formule maji taky mnohem vetsi kroutak nez ta se kterou jel Heidfeld v roce 1999

Karel.
9. července • 16:26

To mají, ale řekl bych, že dnešní formule jsou na Goodwood méně vhodné než ty z roku 1999 hlavně kvůli rozměrům. Dnešní F1 je obrovský kus auta (bylo to pěkně vidět když tam letos formule prezentovali, stará formule vypadala vedle letošního Merglu W10 jak motokára vedle S-klády), na délku skoro 6 metrů, rozvor 3,7 metru, to se na tu okresku moc nehodí, to je ideální na velké oblouky v té Monze. Lámat takového halamu ve vlásence kde silnice má 3,5 metru na šířku, vlevo zeď a vpravo stromy není asi úplně ideální a krouťák tomu nepomůže.

lofas
9. července • 7:36

Jo pro tento účel ty ele-věci maj možná smysl. Pro závody do vrchu je to dobrý řešení, baterka na pár Km tratě nemusí bejt velká, oproti klasiku spalováku se nemusí zahřejvat ani trpět. Po stintu to dolů na rošt nějak sklouzne, tam šup do zásuvky a můžem znovu na kopec. Ale přeci jenom tomu něco chybí, kvůli čemu se to lidem líbí a to pořádnej randál a vůně benzínu a taky ta krásně pracující mechanika.

Joe Doe
9. července • 8:29

Chyba ti na zeleznici smrad z uhlia?

lofas
9. července • 9:37

Samozřejmě že atmosféra, smrad, hukot, dýmové efekty parních lokomotiv mi na železnici chybí. Jaký by to bylo kdyby při mikulášských / výročních a dalších jízdách jezdili parní lokomotivy s ele motorem a v uhláku měly vecpanou baterku...

Kuk Vykuk
10. července • 19:47

Bez kraválu a smradu se prostě neuděláš, normální fetišista B-]

Freddka
8. července • 21:38

... ale asi by neujel tolik kol jako formule ... :-)

Karel.
8. července • 20:56

Hezky to tam prosvištěl.

mpolan
8. července • 20:37

Jo, to je překvapivé... auto vyrobené cíleně na překonávání rekordů, speciálně upravené pro konkrétní trať, překonalo dvacet let starou formuli... Slavte, a tři dny se radujte!

jan
8. července • 19:48

Nejnudnější věc z celého víkendu. Tahle kvílející volovina a drifteři.

Cx
8. července • 19:45

Pěkně vydrbali s konkurencí.

Doporučujeme

Články odjinud