VW stanovil nový rekord v Goodwoodu. Elektrické ID.R je rychlejší než Formule 1

Cx  |  08. 07. 2019 19:45

Pěkně vydrbali s konkurencí.

Odpovědět  |   | 
jan  |  08. 07. 2019 19:48

Nejnudnější věc z celého víkendu. Tahle kvílející volovina a drifteři.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 07. 2019 20:37

Jo, to je překvapivé... auto vyrobené cíleně na překonávání rekordů, speciálně upravené pro konkrétní trať, překonalo dvacet let starou formuli... Slavte, a tři dny se radujte!

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  08. 07. 2019 20:56

Hezky to tam prosvištěl.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  08. 07. 2019 21:38

... ale asi by neujel tolik kol jako formule ...

Odpovědět  |   | 
lofas  |  09. 07. 2019 07:36

Jo pro tento účel ty ele-věci maj možná smysl. Pro závody do vrchu je to dobrý řešení, baterka na pár Km tratě nemusí bejt velká, oproti klasiku spalováku se nemusí zahřejvat ani trpět. Po stintu to dolů na rošt nějak sklouzne, tam šup do zásuvky a můžem znovu na kopec. Ale přeci jenom tomu něco chybí, kvůli čemu se to lidem líbí a to pořádnej randál a vůně benzínu a taky ta krásně pracující mechanika.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 07. 2019 08:29

Chyba ti na zeleznici smrad z uhlia?

Odpovědět  |   | 
lofas  |  09. 07. 2019 09:37

Samozřejmě že atmosféra, smrad, hukot, dýmové efekty parních lokomotiv mi na železnici chybí. Jaký by to bylo kdyby při mikulášských / výročních a dalších jízdách jezdili parní lokomotivy s ele motorem a v uhláku měly vecpanou baterku...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 07. 2019 19:47

Bez kraválu a smradu se prostě neuděláš, normální fetišista

Odpovědět  |   | 
Bořek  |  09. 07. 2019 09:25

No speciál připravený na tuto trať, za použití nejmodernějších materiálů, s důkladnými propočty, tak ještě aby ne. To by byla řádná ostuda. Nicméně je fakt, že 20 kol třeba v Monze se zmiňovanou formulí, tak to by byla zcela jiná pohádka. Takže za mě nic nečekaného.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 07. 2019 09:40

No srovnávat závod do mírného vrchu po anglické venkovské cestě vedoucí na statek s vysokorychlostní Monzou je pěkná blbost, to jsou úplně jiné disciplíny.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2019 10:10

Jenže ta formule perfektně zvládla obě dvě. VW ID.R museli pro tuhle akci specificky upravit.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 07. 2019 10:39

No a? Podstatou závodění je, kdo je rychlejší, a to je tady ID.R. Skoro dvě sekundy, to je na tak kraťoučké trati kotel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2019 10:55

Kdyby tam vzali formuli, která bude pro danou trať přímo upravena, tak bude výsledek zase jiný. Je to prostě další směšný podvod Volkswagenu, nic víc.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 07. 2019 11:49

Podvod? V čem?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  09. 07. 2019 16:00

Byl bych opatrnej, dnesni formule maji taky mnohem vetsi kroutak nez ta se kterou jel Heidfeld v roce 1999

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  09. 07. 2019 16:26

To mají, ale řekl bych, že dnešní formule jsou na Goodwood méně vhodné než ty z roku 1999 hlavně kvůli rozměrům. Dnešní F1 je obrovský kus auta (bylo to pěkně vidět když tam letos formule prezentovali, stará formule vypadala vedle letošního Merglu W10 jak motokára vedle S-klády), na délku skoro 6 metrů, rozvor 3,7 metru, to se na tu okresku moc nehodí, to je ideální na velké oblouky v té Monze. Lámat takového halamu ve vlásence kde silnice má 3,5 metru na šířku, vlevo zeď a vpravo stromy není asi úplně ideální a krouťák tomu nepomůže.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A