VW stanovil nový rekord v Goodwoodu. Elektrické ID.R je rychlejší než Formule 1

Cx  |  08. 07. 2019 19:45

Pěkně vydrbali s konkurencí.

Odpovědět  |   | 
jan  |  08. 07. 2019 19:48

Nejnudnější věc z celého víkendu. Tahle kvílející volovina a drifteři.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 07. 2019 20:37

Jo, to je překvapivé... auto vyrobené cíleně na překonávání rekordů, speciálně upravené pro konkrétní trať, překonalo dvacet let starou formuli... Slavte, a tři dny se radujte!

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  08. 07. 2019 20:56

Hezky to tam prosvištěl.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  08. 07. 2019 21:38

... ale asi by neujel tolik kol jako formule ...

Odpovědět  |   | 
lofas  |  09. 07. 2019 07:36

Jo pro tento účel ty ele-věci maj možná smysl. Pro závody do vrchu je to dobrý řešení, baterka na pár Km tratě nemusí bejt velká, oproti klasiku spalováku se nemusí zahřejvat ani trpět. Po stintu to dolů na rošt nějak sklouzne, tam šup do zásuvky a můžem znovu na kopec. Ale přeci jenom tomu něco chybí, kvůli čemu se to lidem líbí a to pořádnej randál a vůně benzínu a taky ta krásně pracující mechanika.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 07. 2019 08:29

Chyba ti na zeleznici smrad z uhlia?

Odpovědět  |   | 
lofas  |  09. 07. 2019 09:37

Samozřejmě že atmosféra, smrad, hukot, dýmové efekty parních lokomotiv mi na železnici chybí. Jaký by to bylo kdyby při mikulášských / výročních a dalších jízdách jezdili parní lokomotivy s ele motorem a v uhláku měly vecpanou baterku...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 07. 2019 19:47

Bez kraválu a smradu se prostě neuděláš, normální fetišista

Odpovědět  |   | 
Bořek  |  09. 07. 2019 09:25

No speciál připravený na tuto trať, za použití nejmodernějších materiálů, s důkladnými propočty, tak ještě aby ne. To by byla řádná ostuda. Nicméně je fakt, že 20 kol třeba v Monze se zmiňovanou formulí, tak to by byla zcela jiná pohádka. Takže za mě nic nečekaného.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 07. 2019 09:40

No srovnávat závod do mírného vrchu po anglické venkovské cestě vedoucí na statek s vysokorychlostní Monzou je pěkná blbost, to jsou úplně jiné disciplíny.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2019 10:10

Jenže ta formule perfektně zvládla obě dvě. VW ID.R museli pro tuhle akci specificky upravit.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 07. 2019 10:39

No a? Podstatou závodění je, kdo je rychlejší, a to je tady ID.R. Skoro dvě sekundy, to je na tak kraťoučké trati kotel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2019 10:55

Kdyby tam vzali formuli, která bude pro danou trať přímo upravena, tak bude výsledek zase jiný. Je to prostě další směšný podvod Volkswagenu, nic víc.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 07. 2019 11:49

Podvod? V čem?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  09. 07. 2019 16:00

Byl bych opatrnej, dnesni formule maji taky mnohem vetsi kroutak nez ta se kterou jel Heidfeld v roce 1999

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  09. 07. 2019 16:26

To mají, ale řekl bych, že dnešní formule jsou na Goodwood méně vhodné než ty z roku 1999 hlavně kvůli rozměrům. Dnešní F1 je obrovský kus auta (bylo to pěkně vidět když tam letos formule prezentovali, stará formule vypadala vedle letošního Merglu W10 jak motokára vedle S-klády), na délku skoro 6 metrů, rozvor 3,7 metru, to se na tu okresku moc nehodí, to je ideální na velké oblouky v té Monze. Lámat takového halamu ve vlásence kde silnice má 3,5 metru na šířku, vlevo zeď a vpravo stromy není asi úplně ideální a krouťák tomu nepomůže.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

včera | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 39 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A