VW stanovil nový rekord v Goodwoodu. Elektrické ID.R je rychlejší než Formule 1

Cx  |  08. 07. 2019 19:45

Pěkně vydrbali s konkurencí.

Odpovědět  |   | 
jan  |  08. 07. 2019 19:48

Nejnudnější věc z celého víkendu. Tahle kvílející volovina a drifteři.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 07. 2019 20:37

Jo, to je překvapivé... auto vyrobené cíleně na překonávání rekordů, speciálně upravené pro konkrétní trať, překonalo dvacet let starou formuli... Slavte, a tři dny se radujte!

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  08. 07. 2019 20:56

Hezky to tam prosvištěl.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  08. 07. 2019 21:38

... ale asi by neujel tolik kol jako formule ...

Odpovědět  |   | 
lofas  |  09. 07. 2019 07:36

Jo pro tento účel ty ele-věci maj možná smysl. Pro závody do vrchu je to dobrý řešení, baterka na pár Km tratě nemusí bejt velká, oproti klasiku spalováku se nemusí zahřejvat ani trpět. Po stintu to dolů na rošt nějak sklouzne, tam šup do zásuvky a můžem znovu na kopec. Ale přeci jenom tomu něco chybí, kvůli čemu se to lidem líbí a to pořádnej randál a vůně benzínu a taky ta krásně pracující mechanika.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 07. 2019 08:29

Chyba ti na zeleznici smrad z uhlia?

Odpovědět  |   | 
lofas  |  09. 07. 2019 09:37

Samozřejmě že atmosféra, smrad, hukot, dýmové efekty parních lokomotiv mi na železnici chybí. Jaký by to bylo kdyby při mikulášských / výročních a dalších jízdách jezdili parní lokomotivy s ele motorem a v uhláku měly vecpanou baterku...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 07. 2019 19:47

Bez kraválu a smradu se prostě neuděláš, normální fetišista

Odpovědět  |   | 
Bořek  |  09. 07. 2019 09:25

No speciál připravený na tuto trať, za použití nejmodernějších materiálů, s důkladnými propočty, tak ještě aby ne. To by byla řádná ostuda. Nicméně je fakt, že 20 kol třeba v Monze se zmiňovanou formulí, tak to by byla zcela jiná pohádka. Takže za mě nic nečekaného.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 07. 2019 09:40

No srovnávat závod do mírného vrchu po anglické venkovské cestě vedoucí na statek s vysokorychlostní Monzou je pěkná blbost, to jsou úplně jiné disciplíny.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2019 10:10

Jenže ta formule perfektně zvládla obě dvě. VW ID.R museli pro tuhle akci specificky upravit.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 07. 2019 10:39

No a? Podstatou závodění je, kdo je rychlejší, a to je tady ID.R. Skoro dvě sekundy, to je na tak kraťoučké trati kotel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2019 10:55

Kdyby tam vzali formuli, která bude pro danou trať přímo upravena, tak bude výsledek zase jiný. Je to prostě další směšný podvod Volkswagenu, nic víc.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 07. 2019 11:49

Podvod? V čem?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  09. 07. 2019 16:00

Byl bych opatrnej, dnesni formule maji taky mnohem vetsi kroutak nez ta se kterou jel Heidfeld v roce 1999

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  09. 07. 2019 16:26

To mají, ale řekl bych, že dnešní formule jsou na Goodwood méně vhodné než ty z roku 1999 hlavně kvůli rozměrům. Dnešní F1 je obrovský kus auta (bylo to pěkně vidět když tam letos formule prezentovali, stará formule vypadala vedle letošního Merglu W10 jak motokára vedle S-klády), na délku skoro 6 metrů, rozvor 3,7 metru, to se na tu okresku moc nehodí, to je ideální na velké oblouky v té Monze. Lámat takového halamu ve vlásence kde silnice má 3,5 metru na šířku, vlevo zeď a vpravo stromy není asi úplně ideální a krouťák tomu nepomůže.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

dnes | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A