Dvě možnosti:A) Naprosté nepochopení problematiky. Je to nabádání k agresivní jízdě, ať už to je natočeno nebo jen naznačeno.2) Jak psal někdo nademnou, záměr, protože mít reklamu která se stane virální je jako vyhrát první cenu ve sportce :-)
B je správně.Idiocie úřadů je v tom, že zakážou reklamu která často neukazuje nic nebezpečného, třeba jen to že má řidič radost z jízdy... A pak do TV pustí rilm typu rychle a zběsile, kde se 2 hodiny předvádí s auty kaskadérské kousky a to je OK...
Ja sa tu vzdy pobavim na vyrokoch niektorych diskuterov. Mnohe perly by si zasluzili medajlu.B-]
Mají zakázat celý VW spolek.
Přijde mi to jako komise ve filmu Nejistá sezóna"Lepší teplé pivo než studená němka... já bych se teda urazila"
Já, nejsa němka taky, protože teplé pivo je fakt humáč.
Jde o zvyk, treba v pivovare se pije jenom teply
Jak v kterém....:-P
To vypada na zamer (tzn expected ban) od pocatku a nasledne viralni promo ;-)
Není nad to zesměšnit bigotní úřad jeho vlastní zbraní. Vzhledem k tomu, že přibývá situací, kdy se úředníci projevují jako daleko větší hlupáci, než ti, o jejichž ochranu duchaprostoty pečují, je to docela veselá situace. :-D:-D
Naprosto perfektní koncernové zpravodajství,bravo!
copakto? Dnes výjimečně žádný článek o korejcích, tak absťáček?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.