VW se v USA pustil do Subaru. Není ale na vychvalování ID.4 ještě trochu brzo?

Chudák Subaru. Všichni ale chápeme, proč proti rodince v ID.4 nejede třeba Volkswagen Atlas s šestiválcem pod kapotou.

Není překvapením, že si budou automobilky v reklamách na své elektromobily dělat stále větší srandu z klasických vozů se spalovacími motory. U marketingových expertů jsou při pohledu na dnešní rozmach elektromobilů benzin a nafta minulostí. A jedno takové srovnání ve prospěch auta na baterky je teď předmětem reklamy amerického zastoupení Volkswagenu.

Toyota musela stáhnout reklamu na GR Yaris. Údajně podporuje nezodpovědné řízení

Toyota musela stáhnout reklamu na GR Yaris. Údajně podporuje nezodpovědné řízení

Reklama na Volkswagen ID.4 pracuje s myšlenkou, že elektromobil je pro vaši rodinu prostě lepší. I když, pár věcí tu nesedí… Dle VW nemusíte řešit prázdnou nádrž, což ovšem v případě vybité baterky, kterou třeba zapomenete nabít, jaksi nedává smysl. Aspoň si tedy může vaše dcera promluvit s autem, respektive jeho hlasovým asistentem, protože nikdo jiný ji neposlouchá. To zase vyznívá trochu smutně…

Jednou z výhod vlastnictví elektrického Volkswagenu má být ale i jeho tichý provoz, díky němuž může rodina během jízdy poslouchat přírodu okolo – tedy pokud kolem hlučně neprosviští blátem zašpiněné spalovací Subaru Outback ozdobené samolepkou „Miluji přírodu“. Otrávená poznámka „To jako vážně?“ od matky v ID.4 je pak jasnou zprávou na tábor spalovacích vozů.

Subaru Outback pro Evropu oficiálně: V terénu je schopnější, s asistenty nešetří

Subaru Outback pro Evropu oficiálně: V terénu je schopnější, s asistenty nešetří

Volkswagen tak neprovokuje pouze Subaru, to je pouze náhodnou obětí, ale ve srovnání se svým elektromobilem kouká negativně na všechna spalovací auta. Jde o slušný pokus, jak popularizovat elektromobily jako čistá a přírodě šetrná vozidla. Tedy až do chvíle, než šedá veřejnost koukne na portfolio Volkswagenu – dnes ještě z drtivé většiny stále tvořené spalovacími vozy.

I přes miliardové investice VW do rozvoje elektromobility a silnou propagaci vozů na baterky v USA tak sdělení reklamy přichází, hlavně s ohledem na samotnou německou automobilku, možná trochu brzo.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 36 příspěvků
TEST Audi Q2 35 TFSI (110 kW) S tronic: Otázka za milion. Těžká, nebo lehká?

Audi Q2 35 TFSI S tronic

Sudá série Audi začínajících na písmeno Q se utěšeně rozrůstá. Pokud nás paměť nešálí, Q2 byla v roce 2016 vlastně první věcička značky tohoto formátu dostupná v Evropě. Pět let je v autosvětě věčnost, obstojí technika i dnes, byť po faceliftu?

20.  7.  2021 | Richard Herbich | 4 příspěvky
Minitest SsangYong Rexton 2.2 e-XDI 8AT 4x4: Levný all inclusive bez konkurence

SsangYong Rexton 2.2 e-XDI

Přestože je na našich silnicích téměř nevídáme a asi se ani nikdy neokouká, po čtyřech letech kariéry se největší SUV nejmenší korejské automobilky dočkalo modernizace. A to velmi nápadné!

15.  7.  2021 | Michal Beneš | 14 příspěvků