VW se v USA pustil do Subaru. Není ale na vychvalování ID.4 ještě trochu brzo?

Chudák Subaru. Všichni ale chápeme, proč proti rodince v ID.4 nejede třeba Volkswagen Atlas s šestiválcem pod kapotou.

Není překvapením, že si budou automobilky v reklamách na své elektromobily dělat stále větší srandu z klasických vozů se spalovacími motory. U marketingových expertů jsou při pohledu na dnešní rozmach elektromobilů benzin a nafta minulostí. A jedno takové srovnání ve prospěch auta na baterky je teď předmětem reklamy amerického zastoupení Volkswagenu.

Toyota musela stáhnout reklamu na GR Yaris. Údajně podporuje nezodpovědné řízení

Toyota musela stáhnout reklamu na GR Yaris. Údajně podporuje nezodpovědné řízení

Reklama na Volkswagen ID.4 pracuje s myšlenkou, že elektromobil je pro vaši rodinu prostě lepší. I když, pár věcí tu nesedí… Dle VW nemusíte řešit prázdnou nádrž, což ovšem v případě vybité baterky, kterou třeba zapomenete nabít, jaksi nedává smysl. Aspoň si tedy může vaše dcera promluvit s autem, respektive jeho hlasovým asistentem, protože nikdo jiný ji neposlouchá. To zase vyznívá trochu smutně…

Jednou z výhod vlastnictví elektrického Volkswagenu má být ale i jeho tichý provoz, díky němuž může rodina během jízdy poslouchat přírodu okolo – tedy pokud kolem hlučně neprosviští blátem zašpiněné spalovací Subaru Outback ozdobené samolepkou „Miluji přírodu“. Otrávená poznámka „To jako vážně?“ od matky v ID.4 je pak jasnou zprávou na tábor spalovacích vozů.

Subaru Outback pro Evropu oficiálně: V terénu je schopnější, s asistenty nešetří

Subaru Outback pro Evropu oficiálně: V terénu je schopnější, s asistenty nešetří

Volkswagen tak neprovokuje pouze Subaru, to je pouze náhodnou obětí, ale ve srovnání se svým elektromobilem kouká negativně na všechna spalovací auta. Jde o slušný pokus, jak popularizovat elektromobily jako čistá a přírodě šetrná vozidla. Tedy až do chvíle, než šedá veřejnost koukne na portfolio Volkswagenu – dnes ještě z drtivé většiny stále tvořené spalovacími vozy.

I přes miliardové investice VW do rozvoje elektromobility a silnou propagaci vozů na baterky v USA tak sdělení reklamy přichází, hlavně s ohledem na samotnou německou automobilku, možná trochu brzo.

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost Hybrid: Obr se bez zásuvky neobejde

Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost

Je vám Ford Galaxy malý? Chcete plnotučné SUV s výkonem Mustangu? Milujete ticho? Pokud jste odpověděli třikrát ano, vlajková loď americké značky na českém trhu může být to pravé.

včera | Richard Herbich
TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

16.  4.  2021 | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička