VW se přiblížil Rolls-Roycu. Také nabízí luxusní krytky na kola, stojí přes 4000 Kč

kolkyno  |  10. 07. 2019 11:06

Tak toto fakt spravi z Pola 1.0 liter RR... Ale nie nadarmo sa hovori kolesa robia auto. To plati o VW, RR je niekde inde...

Odpovědět  |   | 
Ef  |  10. 07. 2019 11:29

Tímto nesmyslem už to VW nezachrání..Už se těším jak jim "pofrčí" v budoucnu prodeje když chtějí ve velkým přejít na elektromobilitu. Ono i to RR je už jen skládačka ze skladů BMW takže se zas tak moc neděje...Svět už není co byl..

Odpovědět  |   | 

Na elektromobilitu prejdou postupne vsichni a nejvic budou prodavat ti, co prodavaji nejvic i dneska . A RR Poskladany ze skladu BMW je trosku jinde nez RR poskladanej z toho co sklad dal a kde se centimetr sem, centimetr tam vubec neresily. Vzdyt to byla pojizdna muzea a dneska by si je v te podobe a kvalite nikdo nekoupil.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 07. 2019 13:29

VW ale nema mnoho moznosti jak se dobudoucna prosadit bez tech elektromobilu, takze sazka na elektrifikaci bude vesmes tou nejlepsi moznosti jak se udrzet, staci si projit udaje o tom jake pokuty se chsytaji a kvuli kterym kuprikladu Fiat zaradi v Evrope naoko do sveho portfolia Tesly aby se pokutam vyhnul ;) na VW cekaji pokuty v radu cca 850 eur na auto, coz by ho poslalo vesmes do nuloveho zisku ;) VW proste zaspalo extremne dobu a misto aby valili finance treba do hybridizace, tak tupe valili finance do vyvoje dieselu i v dobe, kdy jiz vedeli ze diesel pomalu v Evrope konci, ted zase slepe valej finance do elektrifikace a doufaji ze jim to nejak klapne, pristich 10-20 let bude hodne zajimavych

Odpovědět  |   | 

Někdy v době prvního Priusu jakási moudrá hlava z KdF koncernu prohlásila, že to je špatná cesta. Taková evropská kopie antivizionáře Ballmera. Teď konečně vidí, že špatná cesta byly vyhozené miliardy za vývoj dieselů, které už z principu nikdy čisté být nemohou, tak jako lejno nebude nikdy voňavé.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  10. 07. 2019 12:40

Kolo ma byt lite s balonovou gumou a kryt me nenapadl. To je berlicka VW, ze povrchovou upravu sroubu udelali tak brutalne nekvalitni, ze na sroubech musi mit plastove plytky. Clovek pri vymene kola bude muset hledal drat ve tvaru hacku aby to sundal. Divim se, ze i kastle neni zakryta treba igelitem. Kolo muze byt krasne leskle bez lisky treba 30 let nebo 600 tkm, jen to nesmi byt z blata. Akorat prach z desticek je previt. Tak vsem klaunum s kryty na kolech trikrat zdar.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 07. 2019 17:39

drat ve tvaru hacku netřeba hledat, je v příslušenství vozidla

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  10. 07. 2019 18:12

Mnohi sa tu prezenteju a ani netusia, ze odkryvaju ze su hlupaci.
Kam mal VW a kedy investovat tie kydy sa nedaju citat.

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  11. 07. 2019 09:52

Tak určitě! Přimlouval bych se za srovnávací test zde na koncernrevue.cz - RR Silver Seraph vs. Škoda Octavia. Myslím, že vítěz je předem jasný!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 58 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan