VW se přiblížil Rolls-Roycu. Také nabízí luxusní krytky na kola, stojí přes 4000 Kč

9 komentářů

Klobásyn
11. července • 9:52

Tak určitě! Přimlouval bych se za srovnávací test zde na koncernrevue.cz - RR Silver Seraph vs. Škoda Octavia. Myslím, že vítěz je předem jasný!

JohnST
10. července • 18:12

Mnohi sa tu prezenteju a ani netusia, ze odkryvaju ze su hlupaci.
Kam mal VW a kedy investovat tie kydy sa nedaju citat.

Rokyta ex Acz
10. července • 12:40

Kolo ma byt lite s balonovou gumou a kryt me nenapadl. To je berlicka VW, ze povrchovou upravu sroubu udelali tak brutalne nekvalitni, ze na sroubech musi mit plastove plytky. Clovek pri vymene kola bude muset hledal drat ve tvaru hacku aby to sundal. Divim se, ze i kastle neni zakryta treba igelitem. Kolo muze byt krasne leskle bez lisky treba 30 let nebo 600 tkm, jen to nesmi byt z blata. Akorat prach z desticek je previt. Tak vsem klaunum s kryty na kolech trikrat zdar.

E15
10. července • 17:39

drat ve tvaru hacku netřeba hledat, je v příslušenství vozidla ;-)

Ef
10. července • 11:29

Tímto nesmyslem už to VW nezachrání..Už se těším jak jim "pofrčí" v budoucnu prodeje když chtějí ve velkým přejít na elektromobilitu. Ono i to RR je už jen skládačka ze skladů BMW takže se zas tak moc neděje...Svět už není co byl..

iPace
10. července • 13:29

VW ale nema mnoho moznosti jak se dobudoucna prosadit bez tech elektromobilu, takze sazka na elektrifikaci bude vesmes tou nejlepsi moznosti jak se udrzet, staci si projit udaje o tom jake pokuty se chsytaji a kvuli kterym kuprikladu Fiat zaradi v Evrope naoko do sveho portfolia Tesly aby se pokutam vyhnul ;) na VW cekaji pokuty v radu cca 850 eur na auto, coz by ho poslalo vesmes do nuloveho zisku ;) VW proste zaspalo extremne dobu a misto aby valili finance treba do hybridizace, tak tupe valili finance do vyvoje dieselu i v dobe, kdy jiz vedeli ze diesel pomalu v Evrope konci, ted zase slepe valej finance do elektrifikace a doufaji ze jim to nejak klapne, pristich 10-20 let bude hodne zajimavych

Axel Toronto (xax41)
10. července • 13:54

Někdy v době prvního Priusu jakási moudrá hlava z KdF koncernu prohlásila, že to je špatná cesta. Taková evropská kopie antivizionáře Ballmera. Teď konečně vidí, že špatná cesta byly vyhozené miliardy za vývoj dieselů, které už z principu nikdy čisté být nemohou, tak jako lejno nebude nikdy voňavé.

Axel Toronto (xax41)
10. července • 11:55

Na elektromobilitu prejdou postupne vsichni a nejvic budou prodavat ti, co prodavaji nejvic i dneska . A RR Poskladany ze skladu BMW je trosku jinde nez RR poskladanej z toho co sklad dal a kde se centimetr sem, centimetr tam vubec neresily. Vzdyt to byla pojizdna muzea a dneska by si je v te podobe a kvalite nikdo nekoupil.

kolkyno
10. července • 11:06

Tak toto fakt spravi z Pola 1.0 liter RR... Ale nie nadarmo sa hovori kolesa robia auto. To plati o VW, RR je niekde inde...

Doporučujeme

Články odjinud