VW se přiblížil Rolls-Roycu. Také nabízí luxusní krytky na kola, stojí přes 4000 Kč

Německá značka mluví o novém příslušenství jako o špetce luxusního segmentu pro vaše auto. Nabízet totiž bude podobnou vychytávku, kterou najdete na vozech značky Rolls-Royce.

Středové krytky na kolech, které se neotáčejí spolu s koly, ale zůstávají ve svislé poloze, jsou už řadu let typickým prvkem luxusních modelů britského Rolls-Roycu. K vašemu překvapení však můžete nyní zjistit, že stejnou zajímavost teď nabízí i Volkswagen, a to jako volně dostupné příslušenství na většinu litých kol svých nových i starších modelů.

VW stanovil nový rekord v Goodwoodu. Elektrické ID.R je rychlejší než Formule 1

VW stanovil nový rekord v Goodwoodu. Elektrické ID.R je rychlejší než Formule 1

S „dynamickými krytkami středů kol“ (Dynamic Volkswagen Hub Caps) přichází jako první britské zastoupení Volkswagenu a lze pouze čekat, že zbytek evropského trhu bude následovat. Stejně jako u Rolls-Royců tak budou znaky na kolech i při jízdě vždy čitelné a natočeny ve svislé poloze.

U prodejců ve Velké Británii je sada čtyř krytek nabízena za cenu 156 liber, tedy v přepočtu asi 4400 korun. Za tuto luxusní cenu si tak podle automobilky ozdobíte svůj jinak fádní Volkswagen „špetkou luxusních vozů“. Krytky ale určitě potěší i mizivé procento totálních perfekcionistů.

Rolls-Royce Wraith Eagle VIII odkazuje na významnou historickou událost

Rolls-Royce Wraith Eagle VIII odkazuje na významnou historickou událost

„Pokud chcete svůj Volkswagenu přiblížit segmentu super drahých aut, nebo vás prostě jen irituje, když loga na kolech nejsou perfektně zarovnána a každé je otočeno na jinou stranu, tato maličkost je přesně pro vás. Nejde o žádný převratný vynález, ale jsme si jisti, že tím potěšíme určitou skupinu zákazníků,“ okomentoval novinku James Woolfe, vedoucí produktového oddělení pro příslušenství a doplňky britského zastoupení VW.

Bohužel pro některé zájemce, na kola modelů up!, Polo, Lupo, T-Cross, Phateon a Touareg speciální krytky nepasují.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků