VW se chce zbavit Bugatti. Značku údajně zamýšlí prodat chorvatskému Rimacu

20 komentářů

Novek
19. září • 12:58

Kdyby Němci nedovolili Tesle postavit v Německu obří továrnu nemusel Volkswagen nic prodávat...

Kuk Vykuk
20. září • 2:30

Logika tvýho sdělení je kde?

Kuk Vykuk
19. září • 0:53

VW svýma dízlgejt podvodama pohřbil vlastní korunovační klenot a udělal z něho bezcenej šrot. Teď se ho snaží uplacírovat začátečníkům do jugoslávský garáže, která autodinosauru ukázala jak se má dělat špičkovej elektropohon, špičkový baterie a jejich menedžment. Rimac pro VW postavil rekordní speciál na Pikes peak a pomáhal s vývojem závodní elektrický Cupry i Taycanu a iD3. Proto si Porše (VW) koupilo v Rimacu 15,5% podíl a proto od nich chtěj technologie i Hjůndaj, Kia a nejmenované další automobilky, který se svejma armádama nanažranejch manažerů, neschopnejch inženýrů a programátorů s miliardama za prdelí nedokázali to co malá garáž z Balkánu. :-P:-D;-)B-]

Joe Doe
18. září • 21:46

Bugatti z produkcie VAG boli v podstate velke kladiva obalene v kozi, ale vyvoj automobilizmu neposunuli ani o milimeter vpred.Do Chirona VAG nedokazal dostat moderne technologie a zase pouzil len ‘osvedcenu’ techniku a postavil tak beznadejne zastarale auto. Fungovalo ako PR, ale v konecnom dosledku islo o stratovy podnik.Takze Rimac hadam s menom Bugatti urobi to, co VAG vo svojej podstate nikdy nemohol.

Kuk Vykuk
18. září • 3:30

Tomu říkám luxusní funus pro dinosaurskou spalováckou chloubu. :-D Petrolheadi plačte, Vlkohrad už nebude vyhazovat milijardy za Bugatky co nejedou. :-PB-]

Jan
17. září • 17:42

chudák Dr. F.K. Piëch, snad se najde v koncernu aspoň někdo takový..jinak půjde do elektrického háje..

Kuk Vykuk
19. září • 1:12

Piechovy chcípnul jeho spalovací sen auta co dá 100 km za 1 l paliva, kterej skončil jako totální fiasko a teď mu chcípnul i miliardama dotovanej briliant. Spalovací popelnice padaj do hrobu i se svejma korunovačníma klenotama. B-]

:-)
20. září • 14:07

Tak je vidět že pánešek je nejen horký zástupce elektrických ohříváčků, ale je taky trochu pozadu s vnímáním reality, žejo? Piech je už po smrti, ty přihřátej briliante...

Kuk Vykuk
20. září • 22:47

Nauč se nejdřív číst a chápat psanej text ty naleštěnej homofobní prde. Bugatka je a navždy bude Piechovo dítě i když on už je dávno po smrti. To se nevylučuje a ničím si to neodporuje, akorát ty to nechápeš protože máš místo mozku přesýpací hodiny. B-]

Vóša
17. září • 17:05

Konečně těm emisním levákům dochází dech...tak ještě ten Boleslavský hnůj a bude..

Vóša & Šáša
17. září • 17:39

Boleslavskou montovnu hnoje by mohla za 1 euro koupit Dacia a udělat tam lowcostovou výrobu lowcostovějších verzí své modelové řady, prostě něco mezi Sanderem a Maruti Suzuki. Mzdy bychom drželi na 15000 superhrubého, víc si montéři boleslavského hnoje určitě nezaslouží.

Quičáq
18. září • 9:30

Taq taq

JA-NE
17. září • 14:31

Radsej nech predaju Sejačku

emkejx
17. září • 14:27

neviem ci cisto elektrickej firme je vhodne predat tak vzacny cistokrvny rodokmen. Snad ktomu nedojde, to uz by som radsej videl v rukach Daimleru, neviem kto iny by bol schopny ich preplatit, ale udivuje ma ze Rimac ma na to peniaze, skor by som chapal kebyze to kupi nejaky cinsky koncern...

iPace
18. září • 14:00

asi to vidis jinak nez je to prezentovane, neb Rimac neni ten kdo by nabizel neco za Bugatti, Rimac je ten komu to nabizi VW za navyseni podilu v Rimacu ;-) aneb Rimac by nezapolatil ani cent a za Bugatti by v nem Porsche ziskalo vetsi podil nez maj v Rimacu doposud ;-)

Kuk Vykuk
19. září • 1:04

Přesně, VW chce ten bezcenej spalovací nechutně dotovanej šrot uplacírovat u Rimacu, aby se toho jako na oko zbavil, ale aby vo to nepřišel. Rimac dodá nový elektrický srdce a koncern ty serepeťky vokolo včetně marketingu. Spalovací srdce Bugatti hoděj i s vejfukama do hrobu a bude tomu šlus. B-]
Pokud Tesla dotáhne do konce svýho Roadstera bylo by několikanásobně dražší Bugatti asi pro smích i když bude mít xkrát lepší spáry a zpracování.

Milan
17. září • 15:49

Bugatti nikdy na seba nezarobilo. Ako spalovaci hypersport uz nema perspektivu. V takejto forme je to len bezodna jama na peniaze, ktoru urcite Daimler nekupi. Bugatti by mohlo prezit ako elektricky supersport a take technologie Rimac ma.

homer
17. září • 18:31

lidem ktery kupujou bugatti je celkem jedno kolik řádově stojí, kdyz se vyrobce ani do tehle "mantinelu" nevejde musi skoncit

Milan
17. září • 20:19

Ano, ludom to jedno je, ale Volkswagenu, ktory na kazdom Bugatti len straca peniaze to uz zjavne jedno nie je. Btw. rozmyslaju aj o predaji Lamba, Bentley...

emkejx
21. září • 9:58

a Seatu zabudol si

Doporučujeme

Články odjinud