VW Scirocco R nově i se skořepinovými sedadly. Stojí 80 tisíc Kč

Volkswagen Scirocco R je nesporně zajímavým vozem. Nejen svým výkonem 265 koní, napěchovaným do karoserie subtilního kupé s hmotností slušných 1 419 kg, ale na Volkswagen paradoxně i cenou. V základu dnes stojí „eRko” přesně 784 600 Kč, a to je pro srovnání jen o málo více, než kolik dáte za vrcholné verze Octavie, rozumějte RS. A to je, při vší úctě k mladoboleslavské produkci, auto po stránce sportovních vlastností značně nesrovnatelné. A Škoda přitom není zdaleka jediným konkurenčním kompaktem se sportovními ambicemi, který se vedle Scirocca R poměrem výkon/cena jednoduše „nechytá”.

Snad aby lidi od Volkswagenu jejich cenová politika nemrzela, rozhodli se doplnit nabídku příplatkové výbavy o jeden opravdu tučný prvek, tedy alespoň do ceny. Po stránce faktické jde spíše o prvek dietní, neboť jej představují skořepinová sedadla pro řidiče a spolujezdce. Přináší nejen nižší hmotnost celého vozu, ale i lepší boční vedení. Přitom se třeba i díky čalounění bočnic z kůže a středových částí z mikrovlákna snaží dopřát posádce vozu také trochu komfortu. Dodejme, že sedadla jsou k dispozici pouze v černém provedení s emblémem „R” v integrální opěrce hlavy.

Nezní to špatně, ale na tento prvek si musíte připravit neskromných 3 180 Eur, tedy téměř 80 000 Kč (doplněno: prvek je již k dispozici i v českém ceníku Scirocca za cenu 82 400 Kč). A to je více jak 10 procent ceny vozu. Není to poněkud příliš?

Klepněte pro větší obrázek
Pěkné sedačky. Jejich cena ale už tolik nepotěší...
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků