Seznam ladičů, kteří svoji pozornost upřeli k novému Sciroccu, je zase o jedno jméno delší. U HS si s ním pohráli opravdu důkladně.
Volkswagen Scirocco je jako stvořený k individualizačním snahám. Pod nejnovější adaptaci se podepsala německá společnost HS Motorsport. Ačkoli se toho o ní mnoho nepíše, má za sebou již docela dlouhou historii a úzce splopupracuje třeba s renomovanými firmami Brembo, Hamann nebo Cargraphic.
Za základ vývojářům z HS Motorsport tentokrát posloužilo v současnosti nejvýkonnější provedení Scirocca. Jeho přeplňovaný přímovstřikový dvoulitr však dává „pouhých“ 200 koní (147 kW), s čímž se u HS Motorsport nehodlali rozhodně smířit. Ve své sérii Remis doplní standardní motor řadou úprav, díky nimž výkon poskočí až na 320 koní, tedy 235 kW. Nejvyšší rychlost dosahuje 242 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 6,6 s, což je jen o 0,6 s lepší výsledek než u standardní verze. Že by limity předního pohonu...?
K citelnému navýšení výkonu přispěla řada dílčích úprav. Ke slovu pochopitelně přišla upravená výfuková soustava s větším průměrem, dále se konstruktéři zaměřili na použití výkonnějšího přeplňovaní a doladění programu řídicí jednotky. K této porci výkonu navíc HS Motorsport přidává dvacetipalcová litá kola, nižší pérování a nerezové koncovky výfuku. O potřebné zpomalení se stará brzdová soustava Brembo se zvláštními tenkými kotouči.
Aby se upravená verze od té standardní řádně lišila již na první pohled, připravili u HS Motorsport ještě kompletní sadu vnějších spoilerů, kam patří přední spoiler, prahové lišty a nástavec zadního nárazníku, vše bylo vyrobeno z uhlíkových vláken. V uvnitř pak najdeme anatomická sedadla Recaro, celý interiér je čalouněn kůží.
VW Scirocco od HS Motorsport