VW Scirocco od HS Motorsport: 320 koní!

Seznam ladičů, kteří svoji pozornost upřeli k novému Sciroccu, je zase o jedno jméno delší. U HS si s ním pohráli opravdu důkladně.

Volkswagen Scirocco je jako stvořený k individualizačním snahám. Pod nejnovější adaptaci se podepsala německá společnost HS Motorsport. Ačkoli se toho o ní mnoho nepíše, má za sebou již docela dlouhou historii a úzce splopupracuje třeba s renomovanými firmami Brembo, Hamann nebo Cargraphic.

Za základ vývojářům z HS Motorsport tentokrát posloužilo v současnosti nejvýkonnější provedení Scirocca. Jeho přeplňovaný přímovstřikový dvoulitr však dává „pouhých“ 200 koní (147 kW), s čímž se u HS Motorsport nehodlali rozhodně smířit. Ve své sérii Remis doplní standardní motor řadou úprav, díky nimž výkon poskočí až na 320 koní, tedy 235 kW. Nejvyšší rychlost dosahuje 242 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 6,6 s, což je jen o 0,6 s lepší výsledek než u standardní verze. Že by limity předního pohonu...?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

K citelnému navýšení výkonu přispěla řada dílčích úprav. Ke slovu pochopitelně přišla upravená výfuková soustava s větším průměrem, dále se konstruktéři zaměřili na použití výkonnějšího přeplňovaní a doladění programu řídicí jednotky. K této porci výkonu navíc HS Motorsport přidává dvacetipalcová litá kola, nižší pérování a nerezové koncovky výfuku. O potřebné zpomalení se stará brzdová soustava Brembo se zvláštními tenkými kotouči.

Aby se upravená verze od té standardní řádně lišila již na první pohled, připravili u HS Motorsport ještě kompletní sadu vnějších spoilerů, kam patří přední spoiler, prahové lišty a nástavec zadního nárazníku, vše bylo vyrobeno z uhlíkových vláken. V uvnitř pak najdeme anatomická sedadla Recaro, celý interiér je čalouněn kůží.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Scirocco od HS Motorsport
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků