VW prý zvažuje prodej Lamborghini. Mohl by se víc zaměřit na domácí značky

Aladin  |  14. 10. 2019 17:03

To by byla škoda, Lambo pod vw vzkvéta. Koupí to Číňané, elektrifikují a bude vymalováno.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 10. 2019 17:50

To sice máte naprostou pravdu, jenže firmám dnes vládnou manažeři excelových tabulek, kteří nic jiného neuznávají. A když má koncern 4 značky supersportů plus Bentley, vychází tabulka blbě a je nutno navrhnout změnu. Mozek tam nehledejte, ten ve spojení s excelem nevyhrává.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  15. 10. 2019 07:12

4 značky supersportů ? Lambo , Buggati a...... ? Porshe opravdu neni supersport ani okruhova R . Bavme se o značkách.... Takové R8 neni ani značka a je to jen předělané Lambo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 10. 2019 09:16

Porsche ma elektriku, hybrid a mj. se uspesne ucastni nejnarocnejsich silnicnich zavodu. Pokud neco nema, tak je to s velkou pravdepodobnosti zamer.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 10. 2019 19:16

Jenže Audi do toho světa zkouší pronikat znovu a znovu, Porsche má rovněž modely spadající do kategorie supersportů. VW prostě vybral technologie z Lamborghini a teď ho může kopnout přes palubu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 10. 2019 09:17

Firmam vladnou obvykle vizionari nebo akcionari. Pokud to umite s Excelem, poslete si CV do nejake top firmy, jiste vas radi zamestnaji

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 10. 2019 17:52

Tak smysl to dává. Až bude vše na elektřina na pár globálních platformách, bude potřeba výrazně méně značek. Zatímco nyní je rozdíl mezi Lambem, Porsche, Audi a Bentley obrovský (a v podstatě si nijak nekonkurují), jakmile ta auta elektrifikujete (rozuměj posadíte na ujednocenou platformu elektromotorů a baterií), pak Vám nejednou místo čtyř značek, stačí dvě, max. tři, protože technicky to bude "vejce vejci"

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  14. 10. 2019 18:03

No já bych spíš řekl, že už VW unavuje neustále podpírat ty italské lemply a nemakačenky. Půl managementu Audi jezdí každý týden do Lamba řešit jejich problémy místo aby řídil Audi, které vynáší mnohonásobně vyšší zisky. Itálie je ve sračkách a bude to jenom horší, tam se zbavují svých kapacit prakticky všechny velké koncerny potravináři počínaje a strojírenstvím konče. Jenom namátkou Pirelli přivedeno na buben a prodáno Číňanům, Bertone přiveden na buben a protože nikdo neměl zájem, tak nyní ve frcu, Parmalat rozkraden a prodán Francouzům, ti nyní hledají kupce.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  14. 10. 2019 21:31

Tak ono spolupracovat s italskými firmami znamená řešit neustále nějaké problémy. Jejich výkresová dokumentace je špatná a termíny orientační, furt se něco předělává. Vůbec se nedivím těm jejich dluhům, ale odejdou-li z Itálie německé a jiné koncerny, budou tam muset přijít němečtí daňoví poplatníci (obrazně řečeno), protože zadlužení Itálie je obrovské a snaha něco opravdu zlepšit mizivá.

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  14. 10. 2019 21:58

Nebo si nakoupí dluhopisy od hodných Číňanů.

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  14. 10. 2019 22:19

Pochopitelně opačně.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  14. 10. 2019 22:23

Souhlas, ale s těmi německými daňovými poplatníky to vidím trochu jinak. Myslím, že Němci už mají plné zuby neustálého zachraňování tu řeckých, onde italských či španělských bank a evropská jednota dostane brzy na prdel. Jestli se italská ekonomika položí, tak to klidně může vést k rozpadu EU. To sice není dobrá zpráva třeba pro nás, ale počítat se s tím musí, stav italské, španělské, řecké, portugalské a dnes už i francouzské ekonomiky je tristní.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  14. 10. 2019 23:38

Ten proces bude dále pozvolný, budou se tisknout další peníze a žvanit o udržitelném růstu, ovšem dluhy jižního křídla s Francií budou dále růst, zatímco investice v daných zemích klesat. Jestli se v Německu a Bruselu něčeho opravdu bojí, tak je to samozřejmě pád eura, protože bez eura končí integrace EU a začíná maximalne tak spolupráce suverénních států v EU, což je pro naprostou většinu politiků málo. Pád eura je proto naprosté tabu. Myslím si, že pádu eura budou chtít politici zabránit i za cenu inflace, která ale znehodnotí peníze věřitelům, kteří bydlí na sever od Alp.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 10. 2019 09:22

Kazdy ma sve (specifika, mentalitu, zvyky). Dluhy maj skoro vsichni, rozhodujici je realny potencial a vule menit, reagovat, adaptovat se. Zijeme v dobe, kdy nektere diskutovane zasadni zmeny mohou mit zasadni dopad na nas konzum, zvyky, osobni svobodu. Kolik lidi je realne ochotno toto riskovat/podstoupit? Jen ti nejchudsi (nemaji co ztratit) a nejbohatsi (i pres riziko ztrat jsou za vodou)? Likviduje se stredni trida.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  15. 10. 2019 10:17

On je to kapku paradox, protože ta střední třída je ve společnosti největší, takže má u voleb nejvíc hlasů. Teoreticky by měla přemýšlet a volit ve svůj prospěch, ale tady právě ta teorie končí . Danit a regulovat někoho kdo nic nemá je nesmysl a toho kdo má hromady kapitálu a na každém prstu poradce,či právníka ještě větší. Proto to musí logicky v případě potřeby vyšších daní odnést právě ta střední třída, kdo jiný? Největší potenciál růstu mají samozřejmě malé firmy a společnosti ( jsou totiž v přímém kontaktu se zákazníkem), které se nebojí riskovat a jdou kazdodenne s kůží na trh. Problém je, že to stojí hromady energie a jednoho dne si člověk položí otázku jestli mu to za to vůbec stojí...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 10. 2019 12:45

Diky za vecny a slusny komentar. Danova optimalizace se da regulovat a proinvesticne motivovat - tady podnikas > tady danis > tady investujes (zahranicni matky rady stahuji vsechen 'zisk' domu) > tady podporujeme (nasrat na vsechny offshore, akcie na dorucitele atp.).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 10. 2019 19:25

Zase na druhou stranu, právě díky všem těm optimalizacím a tomu, co píšeš, jsou bohatí bohatšími a hlavně mocnějšími. Myslíš, že se toho dobrovolně vzdají? Díky očekávání zisku vůbec vznikají nějaké investice. Bude podnikatel investovat v cizině, když ví, že z toho moc neuvidí? Asi ne.
Systém, který by nějak určoval to, co chceš ty, už tu byl a není mnoho lidí, kteří by si ho přáli zpátky (i když, pravda, u Babiše si nejsem jistý, co vlastně chce budovat - socialismus nebo absolutismus)...

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  14. 10. 2019 18:08

Konečně těm emisním levákům dochází dech a peníze...a ještě nejsou zdaleka zaplaceny všechny pokuty...jen tak dále...to říkám já Vóša Řezník z Nošovic !

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  14. 10. 2019 18:12

To jsou stejné jak kecy v řetězových mailech...

Odpovědět  |   | 
Suf  |  14. 10. 2019 23:36

Už v té Vošického úderce vymyslete něco nového, tohle opakování docela nudí. Dříve s vámi byla větší sranda.
https://fungate.cz/wp-content/obrazky/2015/0... ...
https://twitter.com/jirihnidek/status/9818249... ...
https://twitter.com/petr_cz29/status/59259435... ...
https://www.google.com/imgres...

Odpovědět  |   | 

má vw aji tu sekci zemědělského lamba? K nám sem jednu lamborgini s třívalcovým dieslem dovezl a vyrovná se to i francouzkým etesia.

Odpovědět  |   | 
Domco  |  14. 10. 2019 19:23

Nie, traktory lambo patria pod Same Deutz-Fahr (SDF)

Odpovědět  |   | 

díky, tak nic, chtěl jsem napsat, že by to vw mohl sloučit jak by koupil zetor.

Odpovědět  |   | 
Joseph  |  15. 10. 2019 17:45

V koncernu VW (a nejen tam) se něco děje... Uvažují o prodeji Seatu a Lamborghini a také o tom, že ze Škodovky udělají značku pro ještě více chudé. Může to souviset s výše zmíněnou situací na "jih od Alp", jejich mentalitou nebo třeba pracovním nasazením, celkovou zodpovědností nebo přístupem k životu a zároveň také s vývojem ekonomické situace úplně všude v civilizovaném světě. Ale také v tom mohou mít prsty vyhlídky do temné budoucnosti, kterou nám připravují evropští mocipáni, populističtí zákonodárci, naši místní političtí lokajové, o zdravý rozum ochuzení přitakávači ekoteristům a podobné verbež. A nebo to bude všechno dohromady.
Velmi bohaté automobilky nyní rekapitulují, kalkulují, s těžkými hlavami rokují a dokud má něco nějakou hodnotu, tak i rozprodávají a hlavně vymýšlejí, jak z toho (co nás podle všeho čeká) vybruslit s co nejmenšími ztrátami.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 25 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam můžete a co hrozí při porušení?

Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam …

Pohyb osob po České republice bude hlídat 26 tisíc policistů a téměř čtyři tisíce vojáků. V prvních dnech však budou kontroly benevolentnější.

1.  3.  2021 | | 47 N/A
Vladimír Kadera
koronavirus
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia