V koncernu VW (a nejen tam) se něco děje... Uvažují o prodeji Seatu a Lamborghini a také o tom, že ze Škodovky udělají značku pro ještě více chudé. Může to souviset s výše zmíněnou situací na "jih od Alp", jejich mentalitou nebo třeba pracovním nasazením, celkovou zodpovědností nebo přístupem k životu a zároveň také s vývojem ekonomické situace úplně všude v civilizovaném světě. Ale také v tom mohou mít prsty vyhlídky do temné budoucnosti, kterou nám připravují evropští mocipáni, populističtí zákonodárci, naši místní političtí lokajové, o zdravý rozum ochuzení přitakávači ekoteristům a podobné verbež. A nebo to bude všechno dohromady. ;-)Velmi bohaté automobilky nyní rekapitulují, kalkulují, s těžkými hlavami rokují a dokud má něco nějakou hodnotu, tak i rozprodávají a hlavně vymýšlejí, jak z toho (co nás podle všeho čeká) vybruslit s co nejmenšími ztrátami.
má vw aji tu sekci zemědělského lamba? K nám sem jednu lamborgini s třívalcovým dieslem dovezl a vyrovná se to i francouzkým etesia.
Nie, traktory lambo patria pod Same Deutz-Fahr (SDF)
díky, tak nic, chtěl jsem napsat, že by to vw mohl sloučit jak by koupil zetor.
Konečně těm emisním levákům dochází dech a peníze...a ještě nejsou zdaleka zaplaceny všechny pokuty...jen tak dále...to říkám já Vóša Řezník z Nošovic !
Už v té Vošického úderce vymyslete něco nového, tohle opakování docela nudí. Dříve s vámi byla větší sranda.https://fungate.cz/wp-content/obrazky/2015/0... ... https://twitter.com/jirihnidek/status/9818249... ... https://twitter.com/petr_cz29/status/59259435... ... https://www.google.com/imgres...
To jsou stejné jak kecy v řetězových mailech...
Tak smysl to dává. Až bude vše na elektřina na pár globálních platformách, bude potřeba výrazně méně značek. Zatímco nyní je rozdíl mezi Lambem, Porsche, Audi a Bentley obrovský (a v podstatě si nijak nekonkurují), jakmile ta auta elektrifikujete (rozuměj posadíte na ujednocenou platformu elektromotorů a baterií), pak Vám nejednou místo čtyř značek, stačí dvě, max. tři, protože technicky to bude "vejce vejci" :-)
No já bych spíš řekl, že už VW unavuje neustále podpírat ty italské lemply a nemakačenky. Půl managementu Audi jezdí každý týden do Lamba řešit jejich problémy místo aby řídil Audi, které vynáší mnohonásobně vyšší zisky. Itálie je ve sračkách a bude to jenom horší, tam se zbavují svých kapacit prakticky všechny velké koncerny potravináři počínaje a strojírenstvím konče. Jenom namátkou Pirelli přivedeno na buben a prodáno Číňanům, Bertone přiveden na buben a protože nikdo neměl zájem, tak nyní ve frcu, Parmalat rozkraden a prodán Francouzům, ti nyní hledají kupce.
Tak ono spolupracovat s italskými firmami znamená řešit neustále nějaké problémy. Jejich výkresová dokumentace je špatná a termíny orientační, furt se něco předělává. Vůbec se nedivím těm jejich dluhům, ale odejdou-li z Itálie německé a jiné koncerny, budou tam muset přijít němečtí daňoví poplatníci (obrazně řečeno), protože zadlužení Itálie je obrovské a snaha něco opravdu zlepšit mizivá.
Kazdy ma sve (specifika, mentalitu, zvyky). Dluhy maj skoro vsichni, rozhodujici je realny potencial a vule menit, reagovat, adaptovat se. Zijeme v dobe, kdy nektere diskutovane zasadni zmeny mohou mit zasadni dopad na nas konzum, zvyky, osobni svobodu. Kolik lidi je realne ochotno toto riskovat/podstoupit? Jen ti nejchudsi (nemaji co ztratit) a nejbohatsi (i pres riziko ztrat jsou za vodou)? Likviduje se stredni trida.
On je to kapku paradox, protože ta střední třída je ve společnosti největší, takže má u voleb nejvíc hlasů. Teoreticky by měla přemýšlet a volit ve svůj prospěch, ale tady právě ta teorie končí . Danit a regulovat někoho kdo nic nemá je nesmysl a toho kdo má hromady kapitálu a na každém prstu poradce,či právníka ještě větší. Proto to musí logicky v případě potřeby vyšších daní odnést právě ta střední třída, kdo jiný? Největší potenciál růstu mají samozřejmě malé firmy a společnosti ( jsou totiž v přímém kontaktu se zákazníkem), které se nebojí riskovat a jdou kazdodenne s kůží na trh. Problém je, že to stojí hromady energie a jednoho dne si člověk položí otázku jestli mu to za to vůbec stojí...
Diky za vecny a slusny komentar. Danova optimalizace se da regulovat a proinvesticne motivovat - tady podnikas > tady danis > tady investujes (zahranicni matky rady stahuji vsechen 'zisk' domu) > tady podporujeme (nasrat na vsechny offshore, akcie na dorucitele atp.).
Zase na druhou stranu, právě díky všem těm optimalizacím a tomu, co píšeš, jsou bohatí bohatšími a hlavně mocnějšími. Myslíš, že se toho dobrovolně vzdají? Díky očekávání zisku vůbec vznikají nějaké investice. Bude podnikatel investovat v cizině, když ví, že z toho moc neuvidí? Asi ne.Systém, který by nějak určoval to, co chceš ty, už tu byl a není mnoho lidí, kteří by si ho přáli zpátky (i když, pravda, u Babiše si nejsem jistý, co vlastně chce budovat - socialismus nebo absolutismus)...
Souhlas, ale s těmi německými daňovými poplatníky to vidím trochu jinak. Myslím, že Němci už mají plné zuby neustálého zachraňování tu řeckých, onde italských či španělských bank a evropská jednota dostane brzy na prdel. Jestli se italská ekonomika položí, tak to klidně může vést k rozpadu EU. To sice není dobrá zpráva třeba pro nás, ale počítat se s tím musí, stav italské, španělské, řecké, portugalské a dnes už i francouzské ekonomiky je tristní.
Ten proces bude dále pozvolný, budou se tisknout další peníze a žvanit o udržitelném růstu, ovšem dluhy jižního křídla s Francií budou dále růst, zatímco investice v daných zemích klesat. Jestli se v Německu a Bruselu něčeho opravdu bojí, tak je to samozřejmě pád eura, protože bez eura končí integrace EU a začíná maximalne tak spolupráce suverénních států v EU, což je pro naprostou většinu politiků málo. Pád eura je proto naprosté tabu. Myslím si, že pádu eura budou chtít politici zabránit i za cenu inflace, která ale znehodnotí peníze věřitelům, kteří bydlí na sever od Alp.
Nebo si nakoupí dluhopisy od hodných Číňanů.
Pochopitelně opačně.
To by byla škoda, Lambo pod vw vzkvéta. Koupí to Číňané, elektrifikují a bude vymalováno.
To sice máte naprostou pravdu, jenže firmám dnes vládnou manažeři excelových tabulek, kteří nic jiného neuznávají. A když má koncern 4 značky supersportů plus Bentley, vychází tabulka blbě a je nutno navrhnout změnu. Mozek tam nehledejte, ten ve spojení s excelem nevyhrává.
Firmam vladnou obvykle vizionari nebo akcionari. Pokud to umite s Excelem, poslete si CV do nejake top firmy, jiste vas radi zamestnaji ;-)
4 značky supersportů ? Lambo , Buggati a...... ? Porshe opravdu neni supersport ani okruhova R . Bavme se o značkách.... Takové R8 neni ani značka a je to jen předělané Lambo.
Jenže Audi do toho světa zkouší pronikat znovu a znovu, Porsche má rovněž modely spadající do kategorie supersportů. VW prostě vybral technologie z Lamborghini a teď ho může kopnout přes palubu.
Porsche ma elektriku, hybrid a mj. se uspesne ucastni nejnarocnejsich silnicnich zavodu. Pokud neco nema, tak je to s velkou pravdepodobnosti zamer.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.