VW přibližuje interiér konceptu I.D. Vizzion. Tady si už řidič neškrtne

Během ženevského autosalonu nám Volkswagen předvede přírůstek do rodiny elektrických konceptů. Studie I.D. Vizzion představuj zcela autonomní sedan.

Volkswagen v Ženevě předvede koncept I.D. Vizzion, který má zosobňovat budoucnost mobility. Jedná se o elektrický a zcela autonomní vůz. Zatím máme k dispozici jen několik skic a video ukazující interiér. 

Vizzion má představovat prémiový sedan z rodiny I.D. konceptů. Představuje také zatím největší kousek z nich. Kombinace velikosti, luxusu a snadného používání by se vůz mohl hodit pro lidi, kteří mají problémy s řízením.  Automobilka jej vidí jako skvělý dopravní prostředek například pro starší lidi. 

Uvnitř nenajdete žádný volant či pedály. Místo toho budou cestující používat pro ovládání hlas a gesta. "Digitální řidič" se dokonce může naučit řidičovy  preference. Podle videa se můžeme těšit také na vestavěný hologram.

Volkswagen T-Roc shodí střechu! Bude to zvýšený Golf Cabriolet?

Volkswagen T-Roc shodí střechu! Bude to zvýšený Golf Cabriolet?

O pohon konceptu se starají dva elektromotory o celkovém výkonu 225 kW. Poháněna jsou všechny kola. Lithium-iontová baterie s kapacitou 111 kWh umožňuje na jedno nabití ujet 665 km. Maximální rychlost je stanovena na 180 km/h. 

Rodina konceptů I.D. je snahou společnosti VW ukázat, jak by mohly vypadat její budoucí elektromobily. Vůbec první koncept I.D. představuje pětidveřový hatchback s rozměry Golfu, ID. Buzz je oživením retro minibusu, a I.D. Crozz je vůz ze segment crossoverů. Zatímco tyto vozy jsou hudnou relativně blízké budoucnosti, I.D. Vizzion se na trhu jenom tak neukáže.

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

25.  6.  2019 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků