VW přestane do roku 2030 nabízet manuální převodovky. Důvody jsou jasné

15 komentářů

Marek16
2. září • 11:01

Ano, důvody jsou opravdu jasné, jen překomplikovaný automat zajistý spolehlivý odbyt předražených náhradních dílů od automobilky.
Neznám nikoho, komu by se vysrala manuální převodovka, pokud to není šmejd z výroby (O4 1.5si...). Zato automaty se serou vjednomkuse. 3-[

Qwertz
31. srpna • 21:26

Celej automobilovej průmysl jde do kopru

LS
30. srpna • 21:20

Kdyby sis to po sobě aspoň přečet!

smějící se bestie 2
30. srpna • 20:02

Jenom aby v té době vůbec nabízel auta.

Nornik
30. srpna • 18:02

By mohli mit aspon nejaky placebo manualy pro elektroauta a hrdiny z diskuzi (nejvetsi narez je starej zigul - atmosfera, zadna elektronika, manual a hnana zadni naprava).

Q
31. srpna • 6:49

Ještě v 90. letech mívaly elektromobily manuální převodovky docela běžně.

Pavel F.
31. srpna • 19:49

Protože to byly jen předělané spalováky, kde bylo nejjednodušší jen vyměnit motor a vše ostatní nechat. Tenkrát nikdo nechtěl vrážet peníze do vývoje elektrické platformy, ještě na to nebyly připravené technologie (zejména baterie).

JK
30. srpna • 20:46

Ok s žigulem sem se střelil do nohy :-D spletl sem si ho se zastavou.

Milan
2. září • 22:19

Měl jsi pravdu, Žiguli měl ZADNÍ náhon

JK
30. srpna • 20:37

Spousty kvalitnějších aut má, nebo mělo manuál, se kterými je sranda. Mimochodem žigul a zadní náhon? A kdo je tu potom diskusní hrdina co? ;-) VW snad až na pár generací GTI nikdy takto vyloženě zaměřen nebyl, takže jako spotřebák prostě zefektivňuje random běžné ježdění. Proč ne. Ale manuál, atmosféra a zadek je pro spoustu lidí zábava. Třeba Tě to taky jednou chytne až budeš umět řídit. ;-)

Milan
2. září • 22:19

Žiguli VAZ 2101 měl ZADNÍ náhon. V kombinaci s motorem vpředu a lehkou zadní části byl v zimě skoro pořád v přetáčivém smyku a majitelé často dávali do kufru pytel cementu....

Michal2
30. srpna • 21:08

ŽIgula jsem měl a žádný terno(motor 0 koní)leda smrt v očích na sněhu i po slejvàku a pytel s pískem s sebou celoročně a spotřeba fakt hodně

jogurt
30. srpna • 21:03

u 99+% dnešních automatů jde taky řadit dle vůle řidiče. Dokonce je to pro "závodníky" skoro jak ve F1.:-D

Q
31. srpna • 6:55

Ale 99 % z nich si samo přeřadí proti vůli řidiče, kdykoliv si umane. Nejčastěji právě v situacích, které přinášejí tu největší radost, u červeného pole otáčkoměru.

WRC Fabia R2 Twincharger
30. srpna • 22:21

..génius ten klukB-] ale.. jákýkoli hypersport si představím ..tak ho hned zakoušímB-]

Doporučujeme

Články odjinud