VW přestane do roku 2030 nabízet manuální převodovky. Důvody jsou jasné

Nornik  |  30. 08. 2021 18:02

By mohli mit aspon nejaky placebo manualy pro elektroauta a hrdiny z diskuzi (nejvetsi narez je starej zigul - atmosfera, zadna elektronika, manual a hnana zadni naprava).

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2021 20:37

Spousty kvalitnějších aut má, nebo mělo manuál, se kterými je sranda. Mimochodem žigul a zadní náhon? A kdo je tu potom diskusní hrdina co? VW snad až na pár generací GTI nikdy takto vyloženě zaměřen nebyl, takže jako spotřebák prostě zefektivňuje random běžné ježdění. Proč ne. Ale manuál, atmosféra a zadek je pro spoustu lidí zábava. Třeba Tě to taky jednou chytne až budeš umět řídit.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 08. 2021 21:03

u 99+% dnešních automatů jde taky řadit dle vůle řidiče. Dokonce je to pro "závodníky" skoro jak ve F1.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 Twincharger  |  30. 08. 2021 22:21

..génius ten kluk ale.. jákýkoli hypersport si představím ..tak ho hned zakouším

Odpovědět  |   | 
Q  |  31. 08. 2021 06:55

Ale 99 % z nich si samo přeřadí proti vůli řidiče, kdykoliv si umane. Nejčastěji právě v situacích, které přinášejí tu největší radost, u červeného pole otáčkoměru.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  30. 08. 2021 21:08

ŽIgula jsem měl a žádný terno(motor 0 koní)leda smrt v očích na sněhu i po slejvàku a pytel s pískem s sebou celoročně a spotřeba fakt hodně

Odpovědět  |   | 
Milan  |  02. 09. 2021 22:19

Žiguli VAZ 2101 měl ZADNÍ náhon. V kombinaci s motorem vpředu a lehkou zadní části byl v zimě skoro pořád v přetáčivém smyku a majitelé často dávali do kufru pytel cementu....

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2021 20:46

Ok s žigulem sem se střelil do nohy spletl sem si ho se zastavou.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  02. 09. 2021 22:19

Měl jsi pravdu, Žiguli měl ZADNÍ náhon

Odpovědět  |   | 
Q  |  31. 08. 2021 06:49

Ještě v 90. letech mívaly elektromobily manuální převodovky docela běžně.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  31. 08. 2021 19:49

Protože to byly jen předělané spalováky, kde bylo nejjednodušší jen vyměnit motor a vše ostatní nechat. Tenkrát nikdo nechtěl vrážet peníze do vývoje elektrické platformy, ještě na to nebyly připravené technologie (zejména baterie).

Odpovědět  |   | 
smějící se bestie 2  |  30. 08. 2021 20:02

Jenom aby v té době vůbec nabízel auta.

Odpovědět  |   | 
LS  |  30. 08. 2021 21:20

Kdyby sis to po sobě aspoň přečet!

Odpovědět  |   | 
Qwertz  |  31. 08. 2021 21:26

Celej automobilovej průmysl jde do kopru

Odpovědět  |   | 
Marek16  |  02. 09. 2021 11:01

Ano, důvody jsou opravdu jasné, jen překomplikovaný automat zajistý spolehlivý odbyt předražených náhradních dílů od automobilky.
Neznám nikoho, komu by se vysrala manuální převodovka, pokud to není šmejd z výroby (O4 1.5si...). Zato automaty se serou vjednomkuse.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spustil rezervace, už známe i české ceny

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spust…

Dongfeng to zkouší v Česku. Nabízí zde první modely včetně elektromobilu nebo rodinného SUV.

15.  9.  2021 | | 57 N/A
Daniel Fuglevič
DongfengČínaČeský trhCeny
Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Těmto 8 motorům se vyhněte obloukem

Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Tě…

Kdysi stály statisíce až miliony, dnes je koupíte za babku. Pořídit si luxusní kočár s výraznou slevou ale může znamenat extrémně drahý servis nebo rovnou odtah na vrakoviště. Poradíme, čemu se vyhnout.

23.  8.  2021 | | 20 N/A
Richard Herbich
Motory
Na první pohled jen další Škoda Favorit na prodej. Druhý zvedá nadšence ze židlí

Na první pohled jen další Škoda Favorit na …

Lovci zajímavých kousků by teď měli zpozornět. Na českých inzercích se objevila Škoda Favorit s palubním počítačem.

28.  8.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda Favorit
Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapomnělo. Kráska měla jedinou chybu

Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapo…

Když se v březnu 1998 v Ženevě odhalila Škoda Felicia s novou tváří, sériová auta na osvíceném pódiu nečekaně doplnil také zářivě zlatý koncept Golden Prague, obdařený mnoha neznámými doplňky. Měl jen jedinou chybu – nikdy nedostal šanci na sériovou výrobu.

21.  8.  2021 | | 11 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FeliciaRetro
Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fabia. Ostudu nedělá, ale máme lepší tip

Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fab…

Dacii Duster po modernizaci u nás koupíte za cenu hluboko pod 300.000 Kč. Taková verze je ale určena pro skutečně nenáročného řidiče.

11.  9.  2021 | | 23 N/A
Jan Mička
České cenyDacia Duster