Toto auto Vas povozi po okruhu. S niecim takym ako trebars Sunny 2.0 GTI, si ZAJAZDITE.
OK, jsi pametnik a treba ses i svezl, a co? Je rok 2018 a resime aktualni hot hatche nebo zacneme vytahovat vselijake Cosworthy, Integrale, 208ky, Eva atp?
Vrcholný určitě, ale jen ve vlastní stáji - viz. odkaz: https://www.youtube.com/watch... Velice zajímavé postřehy řidiče u každého auta odlišné. Tak snad tohle TCR poladili lépe. když je to ten etalon. CTR seřezala všechno. Auto Union - čtyřkola, o 80 koní více a přeci minimální rozdíl. Ale novinář bude tvrdit, že VAG dělají etalony tříd.B-]
Jinak ty časy na okruhu jsou a můžou být vodítkem, ale proste nelze je brát až tak vážně, jak vážně je bereš ty ve svém příspěvku. BMW M3 je hooodne schopné auto, přesto nestačilo na Type-R: https://youtu.be/X3n7zhb7aN8... Vyplývá z toho, ze Type-R je špičkové sportovní náčiní a dokonce jsem o něm jednu dobu lehce uvažoval, ale odradily mě dvě věci: zaprve v této generaci už je to jen dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec a ne ten točivý skvost, který jsem řídil v sedmé gen. A zadruhé je to přední náhon. Ja proste myslím, ze dobre postavené sportovní auto má mít poháněný zadek a motor ideálně uprostřed (což jsou body pro trochu jinak cenově postavené Porsche Boxster).
Doplním, ze pokud bych si vybíral opravdu puristickou predokolku, tak bych se rozhodoval mezi Mégane RS a Civic Type-R. V mixu každodenní použitelnosti opravdu jedině Golf GTI nebo 308GTi.
Nechci rozvádět nějakou debatu, ale mě se třeba líbí, jak mi ve Focus RS mk1 volant trhá ruce. Není to už nejnovější auto, ale asi to je na něm právě to skvělé, oproti všem ostatním a hlavně novějším generacím FF RS.Co si odřídíš, to máš. Na druhou stranu Ti ten samosvor dovolí projet vracečku opravdu vysokou rychlostí.Na denní ježdění to není, bez úprav ten výkon na tuto dobu také neohromí, ale co se týká zábavy, adrenalinu, požitku z jízdy...řekl bych, že nejlepší předokolka všech dob - můj názor.Ten pocit, kdy tomu nakopneš, jsi přilepený k opěradlu a volant držíš křečovitě, protože jinak by Ti ustřelil kam by si kola usmyslela je prostě boží!
Btw ten tvůj výsměch nad produkty VAG je tak trochu trapný. Psát v roce 2018 Auto Union je lehce zoufalé.
Tak urcite... Je ro trapne.. B-]
Provar koncernu se nikdy nesmi brat vazne. Provar jakekoli jine automobilky je naprosto korektni protoze proste jasnacka - VAG je majstrstyk. A jeji luxusni divize Auto Union obzvlaste. ;-)
Je to Audi. Není to Auto Union. Je to Audi od roku 1910, kdy v Japonsku nebylo po automobilovém průmyslu ani vidu ani slechu. To, ze GTI skončilo tak, jak skončilo z nej nedělá nic. Proste v souboji s CTR nemá šanci na okruhu. Uvědomuješ si, ze nikdy nic nehájím, ale snažím se o maximální objektivitu? Ja mám rad GTI pro design, interiér, auru legendy. Ale obdivuji CTR nebo Mégane RS. Proč do prčic musíme vždycky být na jedné nebo druhé straně? Když něco vyrobí koncern VAG a líbí se mi to, tak to přece nebudu shazovat jen proto, ze je děsně cool bojovat proti všemu, co koncern produkuje. Nebo se můžeme společně zasmát třeba Lexusu za nulovou historii a tomu, ze až do roku 2000 neprodal na svém domácím trhu ani jedno auto. Stejně pitomé, ze?K RS3 se nebudu vyjadřovat. To auto je nádherné svým motorem, perfektně neutrální v zatackach, ale stejně se nemůžu zbavit dojmu, ze je divnym produktem. Hlavně proto, ze příplatkově nabízí širší přední pneu než zadní.
Možná je to celé špatně pochopeno. Úplně všechno špatně. Já nikomu neberu jeho priority, lásky, sympatie. K jakékoli automobilce. Vadí mi jen jedna věc. Jen jedna. Nezpochybnitelná. Novináři. Novináři, kteří dokáží být tak skrytě nebezpečně zaujatí a prosazovat určitý okruh výrobců, že člověk je poté schopen bez vlastního soudu těmhle pisálkům uvěřit. A většinou jsou to výrobky výherního výrobce. Jezdil jsem HONDA, SUBARU,ASTON MARTIN, MERCEDES, VOLVO, BMW, VW, MAZDA, TOYOTA, PORSCHE, CADILLAC, MITSUBISCHI, KIA, JAGUAR, LAND ROVER, HYUNDAI, ŠKODA, CHEVROLET, DACIA, LEXUS, PEUGEOT, CITROEN, OPEL. Různé modely, různé motorizace, různé MY. Každé auto mělo své chyby a přednosti. Ale žádné není VŽDY lepší než jakékoli jiné. Jednoduše žádné. A pisálci, kdoví proč, vždy prosazují povětšinou jednoho výrobce = koncern. Je mi jasné, že je to debata věčná a nikdy se nikdo s nikým neshodne. B-] Novináři. Ti jsou problém. Jsou samozřejmě světlé výjimky. Jaká je cena za nezávislost ?
Nakouknul jsem a ejhle Jan Zlatoústý Velkopřevorská Kvicala zase, jako vždy, se předvedl v diskusi svými "příspěvky" v celé své "kráse" (debilitě).Nicméně mne zaujal tvůj příspěvek, milý GR8. Naprosto se shoduji s tvými větami: "Každé auto mělo své chyby a přednosti. Ale žádné není VŽDY lepší než jakékoli jiné. Jednoduše žádné." Jen doplním a připomenu, že jsem vždy ve svých příspěvcích a názorech doporučoval základní pravidlo, aby si každý své auto vyzkoušel a srovnával s vybranými alternativami a teprve potom se rozhodl ke koupi. Každý člověk je jiný a má jiné vnímání (a představy, potřeby, priority,....). Stejně tak to platí i pro novináře. Ukaž mi, GR8, nějakého novináře, který by měl možnost pořádně vyzkoušet plejádu značek, jak jsi je uvedl (a jak jsi je vyzkoušel). Potom ještě platí pravidlo, že novinář musí napsat článek tak, aby zaujal, provokoval, vyhovoval šéfredaktorovi, vyhovoval tomu, kdo si článek objedná a pod. A na druhou stranu, i kdyby "pisálek" chtěl, tak by článek byl vždy z velké části subjektivní, protože hodnocení auta je takové, jak jsi uvedl a stejně každý to vidí poněkud jinak. Proto je potřebné brát články, publikace, názory,... vždy s rezervou a s nadhledem. A rozhodně "nebojovat" a přitrouble neprosazovat svůj "neomylný" názor, jak to například "nádherně" předvádí Zlatoústá Kvíčala. Pravda bývá velmi často někde uprostřed. Proto stačí naslouchat jiné názory a porovnávat je s objektivními/měřitelnými skutečnostmi. Já jsem si dal tu práci, a spočital všechny příspěvky v daném období na webu Autorevue, abych Zlatoústému Kvíčalovi ukázal, jak to s jeho tvrzením o 95% článků o Škodě a koncernu na Autorevue vlastně je. Bylo to ale marné a mele si stále své. Stejně tak napadá i diskuse k článkům jiných značek a jiných modelů aut, místo toho, aby byl rád a ocenil, že se na Autorevue napsalo i něco jiného, než o Škodě a koncernu.Na závěr mne ještě napadlo k těm "Novinářům" třeba i to, že jednotlivým čtenářům se líbí různý styl, rozné způsoby argumentace a odlišné parametry a pohledy na skutečnost pro srovnání. Proto je možnost diskuse k článkům na Autorevue, ve které mohou čtenáři hezky uvést své názory a zkušenosti a podělit se s mini s ostatními. Hezky to předvedl Stealth01 a dokonce i s odkazem na video. Na druhou stranu Jan Zlatoústý Velkopřevorská Kvicala nikdy nic nepředvedl a nic obsažného a sdělného o autech nenapsal a jenom v diskusích otravuje a prezentuje svoji debilitu.
Jojo. S upraveným CTR jsem si to rozdal na dálnici v Německu před Berlínem. Jako jelo mu to docela slušně. Ale přesto bych vzal Golfa, protože se mi více líbí a v mixu všeho je téměř nepřekonatelný.
Tys jen nepochopil, jaký má význam slovo etalon.Je to mix všech vlastností, ze kterých žádná nekulhá. Prostě taková sázka na jistotu.
Etalon (samoztatne slovo) v tomto kontextu se pouziva naprosto nevhodne a vetsina lidi (i vzdelanych) na tuto hru pristupuje.
Samozřejmě že pochopil. Slovo etalon používá drtivá většina novinářů v jednotlivých kategoriích. Stačí se podívat na některé "vyvážené" testy. ;-)
V příplatcích by měla být možnost udělat něco s interiérem. Potah alcantarou, apod. Na to co to je, vypadá interiér sice hezky, ale stále tuctově.
Parada. Samosvor, kone - tak to ma byt. Pokud to bude jizdne dobre, pak se kral hothatchu vratil.
Já myslím, že král Hot hatchů je a vždy bude jen jeden a od VW má hodně daleko :D
Hot hatch má být mixem všech vlastností...Kdo to tedy je?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.