VW Polo R-Line míří na český trh. Vrcholné 1.5 TSI se dotahuje na GTI

Volkswagen Polo přichází na český trh s verzí R-Line. Celkově jsou v nabídce čtyři zážehové motory a jeden vznětový.

Na český trh přijíždí nové Polo R-Line, které představuje samostatnou linii pro verze Comfortline a Highline. Zákazníci si budou moci vybrat ze čtyř  zážehových motorů a jedné vznětové jednotky s rozpětím výkonů od 55 do 110 kW.

"S novou linií R-Line mají nyní zákazníci možnost dodat exteriéru i interiéru svého vozu Polo ještě vytříbenější sportovní styl. Stejně jako u modelu Golf nabízíme Polo R-Line jako samostatnou linii, a to jak pro verzi Comfortline, tak i pro verzi Highline," říká Jiří Jantač, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

VW v Ženevě ukáže vizi elektrického sedanu. Tohle je budoucnost mobility!

VW v Ženevě ukáže vizi elektrického sedanu. Tohle je budoucnost mobility!

Nové Polo s výbavou R-Line Comfortline zahrnuje mimo jiné celou řadu vychytávek. O povedený sportovní vzhled se postarají 16“ kola "Sebring“ z lehké slitiny, nárazníky R-Line vpředu a vzadu nebo černý zadní spoiler.

Uvnitř najdete například sportovní komfortní sedadla, ozdobné obložení interiéru "Deep Iron Metallic“, multifunkční volant R-Line obšitý kůží, pedály z ušlechtilé oceli či kvalitní textilní koberce vpředu i vzadu.

Ceny začínají od 407.900 Kč (R-Line Comfortline, 1.0 MPI/55 kW). Následuje 1.0 TSI o výkonech 70 kW (R-Line Comfortline - 435.900 Kč, Highline je o 4000 Kč dražší) a 85 kW (R-Line Comfortline - 459.900 Kč, Highline je o 4000 Kč dražší), a vznětové Polo R-Line Comfortline 1.6 TDI (70 kW) je k dispozici od 501.900 Kč.

Vrcholem nabídky je Polo R-Line Highline 1.5 TSI EVO DSG (110 kW/150 k) a lze jej pořídit od 567.900 Kč. To je pro představu jenom o 2000 Kč méně, než kolik stojí Polo GTI s dvoulitrovým turbomotorem (147 kW) a převodovkou DSG.

Česko - USA 3:2. Sen o zlatu žije! Francouz v nájezdech zářil

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků