VW Polo R-Line míří na český trh. Vrcholné 1.5 TSI se dotahuje na GTI

Volkswagen Polo přichází na český trh s verzí R-Line. Celkově jsou v nabídce čtyři zážehové motory a jeden vznětový.

Na český trh přijíždí nové Polo R-Line, které představuje samostatnou linii pro verze Comfortline a Highline. Zákazníci si budou moci vybrat ze čtyř  zážehových motorů a jedné vznětové jednotky s rozpětím výkonů od 55 do 110 kW.

"S novou linií R-Line mají nyní zákazníci možnost dodat exteriéru i interiéru svého vozu Polo ještě vytříbenější sportovní styl. Stejně jako u modelu Golf nabízíme Polo R-Line jako samostatnou linii, a to jak pro verzi Comfortline, tak i pro verzi Highline," říká Jiří Jantač, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

VW v Ženevě ukáže vizi elektrického sedanu. Tohle je budoucnost mobility!

VW v Ženevě ukáže vizi elektrického sedanu. Tohle je budoucnost mobility!

Nové Polo s výbavou R-Line Comfortline zahrnuje mimo jiné celou řadu vychytávek. O povedený sportovní vzhled se postarají 16“ kola "Sebring“ z lehké slitiny, nárazníky R-Line vpředu a vzadu nebo černý zadní spoiler.

Uvnitř najdete například sportovní komfortní sedadla, ozdobné obložení interiéru "Deep Iron Metallic“, multifunkční volant R-Line obšitý kůží, pedály z ušlechtilé oceli či kvalitní textilní koberce vpředu i vzadu.

Ceny začínají od 407.900 Kč (R-Line Comfortline, 1.0 MPI/55 kW). Následuje 1.0 TSI o výkonech 70 kW (R-Line Comfortline - 435.900 Kč, Highline je o 4000 Kč dražší) a 85 kW (R-Line Comfortline - 459.900 Kč, Highline je o 4000 Kč dražší), a vznětové Polo R-Line Comfortline 1.6 TDI (70 kW) je k dispozici od 501.900 Kč.

Vrcholem nabídky je Polo R-Line Highline 1.5 TSI EVO DSG (110 kW/150 k) a lze jej pořídit od 567.900 Kč. To je pro představu jenom o 2000 Kč méně, než kolik stojí Polo GTI s dvoulitrovým turbomotorem (147 kW) a převodovkou DSG.

Česko - USA 3:2. Sen o zlatu žije! Francouz v nájezdech zářil

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků