VW Polo pre modelový rok 2007 – nový motor a ďalšie zmeny

Volkswagen Polo v modelovom roku 2007 dostane pod kapotu benzínovú „jedna-šestku“ s výkonom 77 kW (105 k), ktorá nahradí dlho používaný motor 1,4 l s výkonom 74 kW (101 k). Agregát bude spriahnutý s päťstupňovou manuálnou prevodovkou, za príplatok bude k dispozícii šesťstupňový automat. Motor 1,4 l 55 kW posilní o 4 kW na výsledných 59 kW (80 k). K nafťákom 1,4 TDI (51 a 59 kW) a 1,9 TDI 77 kW bude Volkswagen za príplatok 575 Eur ponúkať filter pevných častíc, pri tak vysokej cene však o jeho rozšírení u Pola úprimne pochybujeme. Ďalšou príplatkovou položkou budú pneumatiky so zosilnenými bočnicami umožňujúce i po defekte pokračovať v jazde rýchlosťou 80 km/h do vzdialenosti 80 km. Otázne však bude, nakoľko sa pri ich použití zhorší jazdný komfort, preto by si ich mali zákazníci pred objednaním poriadne vyskúšať.
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků