VW Polo pre modelový rok 2007 – nový motor a ďalšie zmeny

Volkswagen Polo v modelovom roku 2007 dostane pod kapotu benzínovú „jedna-šestku“ s výkonom 77 kW (105 k), ktorá nahradí dlho používaný motor 1,4 l s výkonom 74 kW (101 k). Agregát bude spriahnutý s päťstupňovou manuálnou prevodovkou, za príplatok bude k dispozícii šesťstupňový automat. Motor 1,4 l 55 kW posilní o 4 kW na výsledných 59 kW (80 k). K nafťákom 1,4 TDI (51 a 59 kW) a 1,9 TDI 77 kW bude Volkswagen za príplatok 575 Eur ponúkať filter pevných častíc, pri tak vysokej cene však o jeho rozšírení u Pola úprimne pochybujeme. Ďalšou príplatkovou položkou budú pneumatiky so zosilnenými bočnicami umožňujúce i po defekte pokračovať v jazde rýchlosťou 80 km/h do vzdialenosti 80 km. Otázne však bude, nakoľko sa pri ich použití zhorší jazdný komfort, preto by si ich mali zákazníci pred objednaním poriadne vyskúšať.
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků