VW Polo pre modelový rok 2007 – nový motor a ďalšie zmeny

VW Polo pre modelový rok 2007 – nový motor a ďalšie zmeny
Volkswagen Polo v modelovom roku 2007 dostane pod kapotu benzínovú „jedna-šestku“ s výkonom 77 kW (105 k), ktorá nahradí dlho používaný motor 1,4 l s výkonom 74 kW (101 k). Agregát bude spriahnutý s päťstupňovou manuálnou prevodovkou, za príplatok bude k dispozícii šesťstupňový automat. Motor 1,4 l 55 kW posilní o 4 kW na výsledných 59 kW (80 k). K nafťákom 1,4 TDI (51 a 59 kW) a 1,9 TDI 77 kW bude Volkswagen za príplatok 575 Eur ponúkať filter pevných častíc, pri tak vysokej cene však o jeho rozšírení u Pola úprimne pochybujeme. Ďalšou príplatkovou položkou budú pneumatiky so zosilnenými bočnicami umožňujúce i po defekte pokračovať v jazde rýchlosťou 80 km/h do vzdialenosti 80 km. Otázne však bude, nakoľko sa pri ich použití zhorší jazdný komfort, preto by si ich mali zákazníci pred objednaním poriadne vyskúšať.

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 309 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků