VW Polo pre modelový rok 2007 – nový motor a ďalšie zmeny

Volkswagen Polo v modelovom roku 2007 dostane pod kapotu benzínovú „jedna-šestku“ s výkonom 77 kW (105 k), ktorá nahradí dlho používaný motor 1,4 l s výkonom 74 kW (101 k). Agregát bude spriahnutý s päťstupňovou manuálnou prevodovkou, za príplatok bude k dispozícii šesťstupňový automat. Motor 1,4 l 55 kW posilní o 4 kW na výsledných 59 kW (80 k). K nafťákom 1,4 TDI (51 a 59 kW) a 1,9 TDI 77 kW bude Volkswagen za príplatok 575 Eur ponúkať filter pevných častíc, pri tak vysokej cene však o jeho rozšírení u Pola úprimne pochybujeme. Ďalšou príplatkovou položkou budú pneumatiky so zosilnenými bočnicami umožňujúce i po defekte pokračovať v jazde rýchlosťou 80 km/h do vzdialenosti 80 km. Otázne však bude, nakoľko sa pri ich použití zhorší jazdný komfort, preto by si ich mali zákazníci pred objednaním poriadne vyskúšať.
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků