VW Polo pre modelový rok 2007 – nový motor a ďalšie zmeny

Volkswagen Polo v modelovom roku 2007 dostane pod kapotu benzínovú „jedna-šestku“ s výkonom 77 kW (105 k), ktorá nahradí dlho používaný motor 1,4 l s výkonom 74 kW (101 k). Agregát bude spriahnutý s päťstupňovou manuálnou prevodovkou, za príplatok bude k dispozícii šesťstupňový automat. Motor 1,4 l 55 kW posilní o 4 kW na výsledných 59 kW (80 k). K nafťákom 1,4 TDI (51 a 59 kW) a 1,9 TDI 77 kW bude Volkswagen za príplatok 575 Eur ponúkať filter pevných častíc, pri tak vysokej cene však o jeho rozšírení u Pola úprimne pochybujeme. Ďalšou príplatkovou položkou budú pneumatiky so zosilnenými bočnicami umožňujúce i po defekte pokračovať v jazde rýchlosťou 80 km/h do vzdialenosti 80 km. Otázne však bude, nakoľko sa pri ich použití zhorší jazdný komfort, preto by si ich mali zákazníci pred objednaním poriadne vyskúšať.
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků