VW Polo GTI Cup Edition: tovární tuning

Tovární úpravy a omezené edici bývají velkým lákadlem pro nejednoho řidiče. VW nyní přichází se slušně naladěným Polem.

Volkswagen připravil pro milovníky malého modelu Pola zajímavou edici. Ta je odvozena od sportovně laděné verze GTI, která je vybavena motorem 1,8 Turbo, který nabízí výkon 110 kW (150 k).

Cup Edition je oslavným modelem okruhových vozů, se kterými slaví jezdci slušné úspěchy. Výhodou této edice je tovární úprava, která vychází z osvědčených technologií. Pod kapotou se nyní nachází stejný motor, tedy čtyřválec s pěti ventily o objemu 1,8 l. Doznal ovšem mírných změn a nyní nabízí výkon 132 kW (180 k). Jedná se o motor, který v minulé generaci poháněl i českou Octavii RS.

Polo Cup Edition díky vyššímu výkonu zvládne stovku za slušných 7,5 s a dosáhne maximální rychlosti 225 km/h. Na stovku tedy zrychlí o 0,7 s rychleji, než standardní GTI (7,5 vs. 8,2 s) a dosáhne maximální rychlosti o 9 km/h vyšší, než běžné Polo GTI (225 vs. 216 km/h).

Mimo samotné navýšení výkonu dostane Polo Cup Edition i odlišný optický paket. Ten se skládá z nových prahových nádstavců, pozměněného zadního nárazníku, střešního spoileru a nových 17" kol s pneu 205/40.

Cena pro český trh prozatím nebyla stanovena, ale na domácím německém stojí takto upravené Polo o 2 300 eur (přibližně 60 000 Kč) více, než standardní Polo GTI. Pokud by i u nás byla stejný cenový rozdíl, dalo by se vyladěné Polo pořídit již od 550 tis. Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

 

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Polo GTI Cup Edition

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků