VW Polo GTI: 180 koní, dvě přeplňování i spojky

18 komentářů

Adél
15. listopadu • 8:20

Auto bez manuálu není ono...:-/

David
18. února • 21:29

Sice se mi to moc líbí,ale to bude zas pálka

simson33
18. února • 11:49

Vzhledem k výkonům Pola GTI bych skoro očekával, že stávající Golf GTI ještě před uvedením 7.generace trochu posílí. Mně by se nejvíc líbilo, kdyby dostal pro modelový rok 2011 stejnou specifikaci motoru 2.0 TSI jakou používá A4, tedy s 350 Nm...

Bořek Hudák (bhudak)
18. února • 13:13

350Nm na předku se 155kw by podle mě nedělalo tolik dobrotu. Je něco jinýho 350NM v 2,0Dehtu a v benzinu.

Vana666
18. února • 16:44

bhudak: proboha jakých 350 Nm na předku ??
s tak malým momentem by se auto skoro nedokázalo rozjet
skutečné momenty na hnací ose jsou několikanásobně vyšší

simson33
18. února • 14:44

No ta A4 má s tímhle motorem taky možnost pohonu jen předních kol (a těch 350Nm se u A4 pozitivně projevuje na téměř o 1,5 litr nižší spotřebě při + - stejné hmotnosti) a když se podíváš třeba na SciroccoR tak tam jsou na předek údaje 195kW a 350Nm taky.

x
18. února • 11:48

Líbí se mi, jako druhé auto do práce a blbnutí super, ale pokud tam nedají i manuál, tak to auto nechci. V řazení a vzhledu jsem konzerva.

CJ
18. února • 11:53

smola, manual sa tam jednoducho nezmesti :-|

x
18. února • 12:17

Smůla pro WV, já koupím jinde.

jj
18. února • 12:26

Za ty peníze je na blbnutí lepší Clio Sport, popř. o fous dražší ale co se týče "value for money" úplně jinde Civic TypeR.

Shimi
18. února • 13:15

Za ty peníze bych vzal Corsu OPC 1.6T 141kW, která se dá momentálně koupit za 500t. To je tuplovaně "value for money" ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jj
18. února • 13:33

Bohužel je to foukaný motor a podvozkově to na Sporta a CTR stačit nebude...

Shimi
18. února • 14:44

Proč bohužel? Jinak CTR do toho netahat, to je mimo, hlavně cenově. Zůstaňme hezky u aut B třídy. A co se týče toho podvozku, nebyl bych takový skeptik.

jj
18. února • 18:40

Jo jo, někdo rád vdolky, někdo zas... Já rád atmo motory. CTR je sice o třídu víš, ale v rozumný výbavě je dnes za 609, což jestli bude polo kolem 550 tak už není takový rozdíl (a VW nebývá tak velkorysý co se týká výbavy). Jinak ale souhlasím s tou hmotností, CTR je dnes už trochu tlustší a to ho vyřazuje do vyšší třídy. Ale co se týká možného potenciálu úprav toho auta, tak o tom se nemá smysl ani bavit (tady není co porovnávat - foukaná 1.4 vs. vysokootáčkový 2L :) ). Můj favorit s ohledem na cenu by ale jednoznačně byl Clio Sport, tam ale chápu že někdo se prostě přes ten interiér nepřenese.

simson33
18. února • 14:49

Základní konstrukce podvozku vzadu s pevnou příčkou je shodná jak u CTR tak u Clia i Pola. Pokud je navíc Polo o cca 150kg lehčí než CTR a nikdo s ním zatím neměl možnost jet tak tvrzení o horším podvozku vypadá úsměvně.

dtsmaniac
18. února • 15:28

Ježiš, stejně si to nikdo nenechá v základu, ale půjde tam HP/KW/.., to samé brzdy a drobíček poštěngrovat motor :-D

Nieto
18. února • 11:38

Líbí se mi, ale jsem na 5tidveřové auta max.na kombíky. Dávám bod :-DB-]

CJ
18. února • 11:26

zaujimave, ze Ibiza Cupra ma s tymto motorom hodnoty 7,5s a 225 km/H...:-/

Doporučujeme

Články odjinud