VW Polo a Golf Style: fajnovky podle Karla Lagerfelda

Karl Lagerfeld je známým německým módním návrhářem. Tento obor s auty vskutku nemá mnoho společného, ovšem jen do doby, dokud se ten či onen návrhář na některém z aut nevyřádí. Stalo se to v minulosti již mnohokrát, ze všech případů vzpomeňme třeba Lamborghini Murcielago v edici Versace.

Jak ale i zmíněný případ naznačuje, prestižní módní návrháři obvykle spojují svá jména s prestižními automobilkami, ostatně jiní zákazníci by něco podobného ani neocenili. Takový Renault Master Ralph Lauren zní sice zajímavě, ale pracovitý stavař by zřejmě květinové ornamenty na sedadle z odolné textilie při práci neocenil.

Volkswagen a Karl Lagerfeld tedy na první pohled příliš dohromady nejdou, přesto tentokrát tento známý návrhář spojil své jméno s docela obyčejnými vozy - Polem, Golfem a Golfem Plus. Jedním dechem je ale třeba dodat, že jde opravdu spíše o spojení jmen či obchodních značek, chcete-li, neboť i přes slibný název edicí těchto vozů (jmenují „Style” a „Style-Plus”) jde spíše o akční nabídku výbavy navíc než nějakou módní kreaci. Inu, v Německu trh s auty nezažívá zrovna šťastné období, a tak se každý prodejní impuls hodí. A spojení dostupných vozů pro běžný lid s image výjimečného člověka může fungovat, zvlášť když je podtrženo znatelným zvýhodněním.

Edice Style pro Polo a Golf nabízí kola z lehkých slitin, přední mlhovky, zatmavená zadní skla a označení na karoserii. A to je všechno. Verze Style-Plus pak přidává ještě „šíbr” nebo panoramatickou střechu a lepší sadu kol z lehkých slitin.

Tyto verze jsou zatím k dispozici německým zákazníkům s cenou Pola Style startující na 14 075 Eur, kdy úspora proti poskládání stejné výbavy z ceníku činí 1 885 Eur. Golf Style začíná na 18 825 Eur s úsporou 2 335 Eur a pokud se rozhodnete pro paket Style-Plus, bude úspora ještě o 865 Eur vyšší. Pakety jsou k dispozici i pro Golf Plus a Golf Variant ve všech motorizacích, v jejich případě ale VW konkrétní ceny nezmiňuje.

Máte-li zájem o jakýsi „low cost style” zvučného jména (tedy nízkonákladový pro koncového zákazníka, aby Lagerfeld spojil své jméno s něčím podobným muselo stát jistě velké peníze), můžete vyrazit do Německa. Obě edice jsou v prodeji od 23. prosince.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Polo a Volkswagen Golf Style by Karl Lagefeld
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků