VW plánuje snížení nákladů a zjednodušení nabídky modelů. Chce ušetřit

Vóša  |  07. 12. 2018 12:37

Konečně jdou do kelu...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  10. 12. 2018 16:08

No ještě ne, ale pokud mu někdo tuhle megahloupost nezruší, tak půjdou. Minimálně u fleetových zákazníků ano, a to rychle.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  07. 12. 2018 12:44

Nie že majú v pláne ale budú musieť ak im niektoré motory neprešli alebo zvyšujú flotilové emisie. Ale aj strata sa dá prezentovať ako plán.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  10. 12. 2018 16:12

Fleetové emise jim zvyšují auta, u kterých jim to zákazník ochotně zaplatí.
***
Jedno malé upřesnění: oni nemají problém s tím, že by motory neprošly. Problém je v tom, kolik testů se musí podle současné metodiky udělat. A u VAG to časově totálně podcenili, takže dnes, čtvrt roku po startu nové metodiky, ještě stále nemají homologované skoro nic.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 12. 2018 13:38

Jdou japonskou cestou. Tzv. jako Toyota.

Odpovědět  |   | 
Yearling  |  07. 12. 2018 13:43

...Automobilka pouze zmiňuje, že odstraněny budou modely a varianty, které ukazují nízkou poptávku...

- kdyby to byla pravda, tak odstraní z nabídky všechny elektromobily a věnují se dále spalovacím motorům. Jenže je to lež, takže za pár let budeme nuceni kupovat jen elektromobily, ne že jsou tak dobré, ale protože nic jiného nám EU nedovolí provozovat.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 12. 2018 14:18

Pak jsou 2 moznosti, bud se odstehovat mimo EU nebo czexit, volim druhou moznost.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 12. 2018 14:19

Prosim, odstehujte se. Klidne vam zaplatim jednosmernou letenku

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 12. 2018 15:55

V Severní Koreii už maj na tebe pochystaný sběrný tábory

Odpovědět  |   | 
...  |  07. 12. 2018 22:04

Pravdu a správný názor mají v €urodemokraicii jen příznivci €U. Ostatní jsou idioti, ať žije €urodemokrcie.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  08. 12. 2018 08:51

Idiot je ten, kdo chce naši ekonomiku, která je zcela závislá na EU, odsříhnout od zdroje.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 12. 2018 14:42

Máš to popletené Chocholoušku, my (ČR) jsme zdroj pro EU, ne naopak.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  08. 12. 2018 17:17

Odkud k nám přicházejí zakázky a peníze?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 12. 2018 18:54

Ano, zakázky přicházejí, protože máme v rámci bývalého východního bloku velice kvalitní lidské zdroje, které makají za "misku rýže". A peníze? No, ty žel odcházejí. Jenom na dividendách cca 300 mld. ročně. A to se bavíme o oficiálním čísle, to co proteče přes daňové ráje raději ani nevědět. Proto jsou u nás nadnárodní koncerny a spousta zahraničních vlastníků, protože se jim to ku*evsky rentuje. Německou kolonií jsme se měli stát už v 68, ale to těm zm*dům naštěstí ještě nevyšlo a posunulo se to až na 89. To, co nevyšlo skrze WW2, se povedlo ekonomickou oklikou.

Odpovědět  |   | 
PSE  |  08. 12. 2018 23:13

Musím se přiznat, že neznám nikoho, kdo dnes pracuje za misku rýže a to ani v Číně, natož v Čechách. Pokud by jsi někdy vysoce kvalitní lidské zdroje do firmy přijímal, tak by jsi věděl, že těch vysoce kvalitnich je tu setsakramentsky málo, ale naprostá většina lidí co práci hledá, je o tom přesvédčena, že takovými vysoce kvalitními zdroji jsou. A peníze, ty odcházeji tam, odkud jsou majitelé. Za to, že je těch místních tak málo vděčíme deformací totáčem kdy záleželo víc na partajni knížce než na schopnostech, přičemž ti všehoschopní kromě partaje pracovali i pro STB a dnes ty velké firmy mají ve svěřeneckých fondech. Rozhodně nemám pocit toho, že by ČR byla německou kolonií, spíše mám pocit že byla kolonií Ruskou. A to zase ne tak dávno. A protože jsi to asi také zažil, tak přece nelze srovnat tehdejší se sovětským svazem na věčné časy, se současnou situací, mě teda nikdo nenutí chodit mávat alegorickým vozům s Merklerovou na prvního máje. Nevím co se tedy povedlo ekonomickou oklikou, spíš mám ten pocit, že lidi víc blbnou díky tomu dnes dokážou jiní lidé napsat. Buď ze srandy, nebo s cílem šířit svou nebetyčnou hloupost mezi ostatni.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  08. 12. 2018 11:55

Teba ty zapachajuci odpad spolocnosti by ani tam nechceli
Do Cecenska s tebou buzno,kde by ta naucili ako sa spravat

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 12. 2018 14:23

Mna by len zaujimala jedna vec.

Mam doma este origo katalogy z nejakeho roku 1990 (plus minus). Ked si pozriem portfolio, zistujem ze kazdy model je INY (naozaj iny - nelisi sa to len velkostou), ze MOTORY su ROZNE (fakt, nelisia sa len cislom na zadnom dekli, softverom a mnozstvom vzduchu - ale su to naozaj rozne motory), ze tie interiery nie su ROVNAKE (neuveritelne, ze).

Pokial sa dobre pamatam, nedalo by sa povedat zeby boli na tom extra zle a v takych sr.ckach ako dnes. Cim to asi je? Nejako ten eurokolchoz nie a nie vybudovat...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  07. 12. 2018 16:02

No ale kolik bylo tehdy modelů a kolik je dnes. A kolik kombinací model/výbava/převodovka/motor? Asiati to dělají už léta, pár stupňů výbavy, příplatek za metalízu, možná jeden-dva pakety a hotovo. To jepak jasné, že výroba je levnější. A není ani taková možnost kombinace jako u VW. Neříkám, co je pro zákazníka lepší, ale pro automobilku je určitě lepší/levnější/jednodušší ten asijský způsob.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 12. 2018 19:31

Nakonec to bude lepší i pro zákazníka z hlediska kvality, protože pracovník na montážní lince v případě, že montuje pořád stejnou "výbavu" je zručnější a pro automobilku se lépe i "statisticky" vychytají problémy ve srovnání s montáží aut "na zakázku", když pomalu každé auto je "originál" díky pestrým možnostem konfigurace výbavy. Nemluvě o zjednodušení volby a úspory času při nákupu. Z mého hlediska stačí 3 možnosti vybavenosti a tři motory - dobrý, výborný a perfektní (silný, ještě silnější a nejsilnější).

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 19:57

Zapomněl jsi, že i z hlediska výbavy je to pro zákazníka levnější. Jestli lepší, o tom jde polemizovat, ale v porovnání dané výbavy jsou asijská auta levnější.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 12. 2018 20:35

Jasně, rozumíme si Mirku. Oba víme, kde nakupovat dobře vybavené spolehlivé auto a jaké.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  07. 12. 2018 20:49

No pokud si zakaznik vsugeruje ze to co mu natlacil ve vybave vyrobce je to po cem snil pak ano. Normalni clovek si vybira co ve vybave chce, ne co mu daji.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 12. 2018 21:38

A jaký je rozdíl v tom, že si vyberu u nejmenované automobilky nějakou výbavy, když mě to v konfigurátoru napíše, že pokud chci X, tak k tomu stejně musím musím vzít Y... Také nedostaneš vždy co chceš. A když si koupím auto v nějaké výbavě, která je podstatně lepší a zaplatím za to to, co ty za tu očesanou, tak mi to vadit jistě nebude.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 12. 2018 23:16

No VW to dlat může..stačí když u jeho aut s cenou přes milion nebudou vyhřívané sedačky..nebo ventilované jako něco extra..a popos už se tou cestou vydali..když má Tuareg.. za 1,7 milionu volat z dodávky...kapku ostuda...

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  07. 12. 2018 23:26

touareg byl vždy ojebaný, kromě podvozku, motoru a převodovky a taky byl levnější jak Q7, což teď téměř není, ale kupuje se to tak co...

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  08. 12. 2018 10:13

Nekdy je pridani polozky v konfig. zapodminkovane jinou polozkou, to je fakt, ale malokdy znamena pridani jedne polozky narust o 100 tis (rozumej vyssi vybava) jako u japoncu a spol. Ze zaplatis stejne jako ja za ocesanou je cista demagogie kdyz nevis jakou konfiguraci chci.

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  11. 12. 2018 15:05

Jsou i lidi jako já, kteří by naopak zaplatili za to, aby tam něco nebylo. Třeba ventilky v pneumatikách, nebo debilní start-stop. Bohužel balíčky jsou většinou kombinované tak, že se s nimi koupí kvůli jedné požadované funkci i spousta časem poruchového habrajsu okolo.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 12. 2018 22:50

mikesh, normální člověk si vybírá to, co si vyzkouší a co mu na základě důkladného vyzkoušení vyhovuje. Pokud si něco člověk pořádné nevyzkouší, tak ani nemůže vědět, co má chtít. (pořádné vykoušení nejsou 3 km jízdy kolem autosalonu...)
Boty také nikdo nekupuje způsobem, aby si vybíral tkaničky, počty dírek a různé tloušťky podrážek. To nechá na někom, kdo tomu rozumí a kdo to pořádně vyladí do harmonického výsledku a celku. A člověk si takové boty jednoduše vybere a vyzkouší a když mu vyhovují, tak si je teprve koupí.
A u těch aut, i ta základní výbava u japonských aut je dobře nastavena jako minimální, která uspokojí zákazníka a ochrání ho od smutného zjištění, že na něco opomněl, nebo že si nevybral něco, co se ukázalo později jako užitečné.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  08. 12. 2018 10:22

Tvemu placani o zkouseni se venovat nebudu, ztrata casu nanto reagovat, kdyz vim zenchci automatickou klimu nepotrebuju jezdit 5 hodin v aute abych sinto potvrdil.
Minimalni vybava je proste minimalni vybava, ta me fakt nezajima. Me zajima kolik zaplatim za konfiguraci kterou chci. Btw, ktery japonec a spol. ma v zakladu automat. klimu (z nejakych normalnich aut, ne za miliony, Mazda 6 nabizi manual klimu v zakladu, budes s tim spokojeny?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 12. 2018 12:29

Zde si například nevybereš? Nestačí ti nabídka možností?

http://www.autojarov.cz/uploads/models/attachment... ...

Mohl bych uvádět další příklady, ale je to zbytečné pro podobné jedince, jako jsi ty, Mikeši.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  08. 12. 2018 14:15

Psal jsi jak jsou super vybavene v zakladu, no at se divám jak se divam, v zakladu automat. klimu nevidim, ty jo?

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  08. 12. 2018 14:30

Jen tak na okraj, první vybava o ktere ma vubec smysl trochu uvazovat (aut. klima, kozeny volant) stoji kolik? O 100tis. vic nez zaklad 569tis. s litrovym trihrnkem, rozhodne ne povedenym.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 12. 2018 22:51

Mikeši, nepochopil jsi mne, ale to je jedno. Mně tedy určitě. Přeji ti, aby se ti podařilo koupit nové auto vybavené podle tvých představ, s povedeným motorem, s výbornými jízdními vlastnostmi, s výborným výkonem a výbornými užitnými vlastnostmi a abys za takové auto nezaplatil víc, než 400 tisíc Kč.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  08. 12. 2018 23:10

No z nás dvou evidentně nejsem já ten kdo má problém s chápáním, stačí se podívat na tvoji argumentaci předtím. A o mě péči ohledně výběru auta rozhodně neměj

Odpovědět  |   | 
Josef  |  09. 12. 2018 10:13

Mikeši, vraťme se na začátek - tvůj argument, kterým jsi spustil "diskusi" Napsal jsi, cituji.:
"mikesh | 07. 12. 2018 20:49
No pokud si zakaznik vsugeruje ze to co mu natlacil ve vybave vyrobce je to po cem snil pak ano. Normalni clovek si vybira co ve vybave chce, ne co mu daji."

Takže hezky popořádku (z hlediska chápání a používání pojmů):
1. Normální člověk si vybírá (a kupuje) to, co mu trh nabízí a využívá možností nabídky. Někomu vyhovuje nabídka výrobce a někdo jiný využije možnosti konfigurace. Obojí je možné. V tomto kontextu jsem oponoval používání jediné možnosti/způsobu) výběru. A měl připomínku ke kritice nabídky japonských aut, které možnosti individuální konfigurace moc nedávají a že i u japonského výrobku lze bez konfigurace koupit to, co zákazníkovi vyhovuje.
2. Nenormální (mimořádný) člověk, který si vybírá co chce a ne, co mu dají, jak píšeš, nekupuje konfekci, ale auto vybavené na zakázku - RR, možná AMG, možnost dává Ferrari, atd.
3. Já hovořím a používám postup "auto si pořádně vyzkoušet" (všechny režimy a výbavu, abych věděl co a jak funguje a co mi vlastně vyhovuje boz ohledu, co kdo a kde si přečte "moudrosti" "znalců") a teprve potom se rozhodnout a koupit.
4. Ty používáš popis postupu: "zakaznik si vsugeruje ze to co mu natlacil ve vybave vyrobce je to po cem snil". To tvoje sdělení ale odporuje tomu, co jsem napsal. Nevylučuje to možnost, že zákazník si sedne do auta, které si vyzkouší a zjistí, že nic jiného (dalšího) nepotřebuje a na druhou stranu to vede k tomu, že si v případě, že je nespokojen, vyzkouší jinný model (výbavu, motorizace) anebo sedne do druhého auta (jiné značky, výrobce), který mu bude vyhovovat nejlépe a které si koupí. To přece není VSUGEROVAVANI TOHO CO MU NATLACIL VYROBCE!

Na závěr - o tebe nepečuji, ty to nepotřebuješ, protože jsi nejchytřejší a nejlepší a všechno nejlépe chápeš, což jsi zde v diskusu hezky předvedl Mikeši.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  10. 12. 2018 00:43

No mýlka je už v první větě, diskusi spustilo tvrzení, ne moje, že vybavy u japonskych aut jsou vždy vyhodnejsi, nejak jsi na to "zapomněl". Ja jsem na to jen reagoval.

ad 1) Oceňuji změnu tvého postoje, kdy už uznáváš, že někdy je výhodnější indiv. konfigurace a jindy předdefinované výbavy natvrdo. S tím už se dá souhlasit. Předtím jsi zastával názor, že pevné konfigurace jsou levnější a výhodnější, a i v základu nabízejí dostatečnou výbavu, protože výrobce myslí i za kupujícího, který neví co chce - citace zde:

"A u těch aut, i ta základní výbava u japonských aut je dobře nastavena jako minimální, která uspokojí zákazníka a ochrání ho od smutného zjištění, že na něco opomněl, nebo že si nevybral něco, co se ukázalo později jako užitečné."

Myslím, že z následujících komentářů jednoznačně vyplynulo, že to tak růžové není, viz. Honda ceník. Ale nevylučuju že se v tom někdo najde, já bych za autom. klimu prostě připlácet 100tis. nechtěl.

ad 2) OMG, to zas je moudro...

ad 3) Tak nevím o nikom kdo by přišel do krámu a řekl dejte mi auto, ale rozhodně ho nechci zkouset. To je snad jasne že si vyzkousim auto nez jej koupim, tak to dělá každý, fakt v tom nejsi výjimečný.

ad 4) To byla jen opozice zevšeobecňujícímu tvrzení "...v porovnání dané výbavy jsou asijská auta levnější.", bohužel jsou v reálu i takové případy - někteří jsou ujetí na konkrétní značky a chtějí je mít stůj co stůj, pak jim holt nezbude než se přizpůsobit. A trochu je i chápu, je trochu hloupé být odehnán od auta, které se mi libí a vyhovuje parametry jen proto, že nejsou schopni dát dohromady vyhovující výbavu za rozumnou cenu.

Na závěr - nebuď tak hysterický

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 12. 2018 19:40

MIkeši, dohledal jsem to tvzení, které vzpomínáš, které spustilo diskusi:
Mirek | 07. 12. 2018 19:57
Zapomněl jsi, že i z hlediska výbavy je to pro zákazníka levnější. Jestli lepší, o tom jde polemizovat, ale v porovnání dané výbavy jsou asijská auta levnější.

Mikeši, není v něm vůbec slovo "VŽDY" a ani "VYHODNĚJŠÍ" (Cituji Tě: "No mýlka je už v první větě, diskusi spustilo tvrzení, ne moje, že vybavy u japonskych aut jsou VŽDY VYHODNEJSI, nejak jsi na to "zapomněl". Já jsem na to jen reagoval." Z toho potom lze usuzovat, že jsi chybně pochopil obshah sdělení a tím i chybě reagoval a argumentoval (a byl hysterický...). Poznamenávám jen tak mimochodem, že podobně chybně jsi reagoval i v jiné větvi diskuse, a byl jsi upozorněn jak mnou, tak i mpolanem.

Ad 1) Nezměnil jsem postoj, jen jsem ti opět a detailněji vysvětlil to, co jsem před tím napsal - co jsem sděloval. Tedy opět z tvé strany neporozumění. Jo a v tom tvém uvedení jsi opět uvedl zavádějící informaci, těch 100 tisíc se nepřiplácí JEN ZA KLIMATIZACI. To, že dané výbavy janponců jsou v "balíčcích" a nelze vybírat položku po položce, to je jasné a nikdo to nezpochybňoval. Tuším, že Mirek ti argumentoval, že i u Škody nebo VW řadu věcí výbavy musí člověk volit "povinně" též v rámci "balíčku".

Ad 2) Vůbec jsi nepochopil obsah sdělení, co jsem sděloval. Jenom u uvedených značek lze objednat opravdu přesně to, co člověk chce a na kapotu mu třeba namalují i monogram. Více asi nabízí tuším u produktu MB Brabus než AMG. Ale našly by se i jiné "tunerské firmy". V případě RR asi o možnostech individuální volby výbavy nepochybuješ. Nebo snad jo?

Ad 3) Zde se opět mýlíš - cituji tě: "...To je snad jasne že si vyzkousim auto nez jej koupim, tak to dělá každý, fakt v tom nejsi výjimečný." Stačí si popovídat s prodejci (přimět je k "důvěrnějšímu" rozhovoru) a slyšel bys jak tomu vyzkoušení aut zákazníky ve skutečnosti je. Já jen mohu konstatovat skutečnost, když jsem čekal na předání Ocatvie pro pravidelném servisu, jak jeden zákazník se ptal, jestli už berou objednávky na Karoq. Řekli mu, že ještě ne. Jak tak pomalu odcházel zeptal jsem se ho, jestli už ten Karoq viděl a svezl se s ním. Mne to zajímalo z čisté zvědavosti, protože jsem ještě Karoq neviděl a s nikým nemluvil, kdo by s ním jezdil. On mi sdělil, že ne. Zeptal jsem se ho, proč objednává a kupuje (chce si objednat) auto, které ještě ve skutečnosti neviděl a ani se s ním nepovozil. Odpověděl mi suverénně, že když ví co chce, tak si nepotřebuje nic zkoušet. A bylo to.

Ad 4) Mohu jen reagovat na tvoji poslední větu, cituji. "...že nejsou schopni dát dohromady vyhovující výbavu za rozumnou cenu." V tom máme různý pohled, který vyplývá asi z rozdílného přístupu a požadavků. Já kupuji auta v max nebo skoro max výbavě a proto nemám problémy s jakoukoliv značkou. Ty asi nekupuješ tak bohatě vybavená auta a nad každým prvkem výbavy "přemýšlíš" - přesněji řečeno, chceš jen to, co uznáváš za vhodné a potřebné. To jsi potom specifický zákazník a hold si vybereš jen u některých značek. Poznamenám zkušenost z dřívější minulosti, když jsem dostal ve výbavě služebního auta prvky, které jsem neuznával a nikdy bych si je v soukromém autě nekoupil, tak jsem se je naučil používat (například tempomat, elektricky sklopná zrcátka, osvětlení plochy po otevření dveří - abych věděl kam šlapu při vystupování, vyhřívaný volant, sedačky atd. až třeba po nezávislé topení) a dnes bych bez těch vymožeností soukromé auto nekoupil. Ještě připomenu objektivní fakt, že japonské značky s plnou výbavou ve srovnání s evropskými značkami s plnou výbavou na tom cenově nejsou špatně a jsou konkurenceschopná - ne-li dokonce levnější, to určitě uznáš i ty.
Já ti tvoje názory neberu a neberu je nikomu. Opakovaně jsem psal v diskusích, že je podstatné, aby si každý koupil auto, které mu vyhovuje a se kterým bude spokojen a aby rady "mudrců" bral s rezervou, protože každý vnímá dané skutečnosti jinak.

Jo, podívej se na své rekace zpětně, myslím si, že hystericky reaguješ především ty a to v diskusích nejen se mnou, ale i s ostatními. A čti pozorněji. Nicméně přeji ti hezké Vánoce a hodně šťastných km za volantem auta, se kterým budeš spokojen.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 12. 2018 14:30

Josef: Tak třeba já bych si 100% nevybral. Nafta mi nesmí do baráku, to samé 3válec a jediný použitelný motor má takové technické problémy, že nepomohla ani 3. svolávací akce. A co se výbavy týče, tak to je v podstatě to samé v bledě modrém. 1/3 výbavy buď nepotřebuju a nebo ji vyloženě nechci. Na druhou stranu chci vyhřívané čelní sklo a to mi Honda zase nenabídne. Takže pro mé potřeby totální bída.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 12. 2018 22:45

Shimi, já jsem ten odkaz na Hondu dal jen jako příklad celé řady nabídek výbavy, ze které lze vybírat ujaponských výrobců. Já bych si taky u Hondy nic nevybral, snad jedině v nouzi Civic Type R, ale nesměl by vypadat jako auto pro puberťáka. Accordy ani Legendy už Honda v Česku neprodává... Už jsem se vícekrát zmínil, že pořádné auto, které uspokojí, stoji od milionu výš. Nikdy jsem neměl problém, že by mi v autě, které jsem kupoval, něco z výbavy chybělo. Služební Octavii dostávám ve výbavě Elegance+ což postačuje, ale nenadchne. (LK s pár doplňky by se mi líbil více, ale neřeším to, protože si vybírat nemohu).
Místo vyhřívaného předního skla je lepší mít v autě dálkově ovládané nezávislé topení, které "vyčistí" všechny okna, nejen to přední, ještě před tím, než člověk dojde k autu a hlavně si potom sedne už do vyhřátého auta a nemlží se mu zevnitř skla. Pár tisic korun navíc se určitě vyplatí, je to něco úplně jiného, než "zadrátované" přední sklo. Kdo vyzkoušel obojí, tak ví své...
Připomínám, co jsem už opakovaně v diskusích napsal, že je podstatné, aby si každý koupil to, co mu vyhovuje a když někoho baví hrabat se v konfigurátorech a pořád opakovaně přepočítávat a špekulovat, je to jeho věc. Hlavně aby byl ale spokojen. Já to řeším jinak, jak jsem se už zmínil, protože vím, že za pořádné auto musím pořádně zaplatit a řeším akorát slevu (asi jako každý).

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  10. 12. 2018 08:32

Pán je vtipálek. Väčšinu aut nakupujú firmy, kde sú požiadavky na výbavu, klíma, tempomat a rezerva. A ty tvoji "normálni" ľudia si to potom kúpia bez zaváhania ako jazdenku len preto, že to má na kapote správny znak. A zvyšok populácie nakupuje skladovky, alebo auta od značiek kde sú balíčky výbav, lebo za svoje peniaze dostane viac. Ľudí ktorý si výbavu detailne vyskladávajú je minimum a vedia to aj automobilky.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 12. 2018 16:58

Napsal jsi to Niemand stručně a trošku zjednodušeně, ale v podstatě toto mi sdělil i jeden prodejce Škoda. Samozřejmě mimo prodejnu...

Odpovědět  |   | 
Q  |  07. 12. 2018 22:31

Máš pravdu.
Na druhou stranu. Přepočti, kolik platů stálo auto tehdy a kolik dnes.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 12. 2018 19:55

Nakonec se ukazuje, že vysněná cesta kombinací všeho se vším je ve skutečnosti cestou ke zkáze. Chytřejší na to přišli dříve, VW opět se zpožděním.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 12. 2018 20:36

Naprostý souhlas.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  07. 12. 2018 20:45

Na to jak ma byt ve skaze je na tom vw nejak podezrele dobre

Odpovědět  |   | 
Josef  |  07. 12. 2018 22:58

mikesh, pokud bys četl pozorně, tak se hovořilo o cestě ke zkáze a ne o skáze.
A VW je na tom poměrně dobře proto, že včas pochopil, že musí sledovat náklady výroby a tím i omezit rozsah možností výběru pro své zákazníky. A na té cestě ke zkáze se včas zastavil azměnil směr...

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  08. 12. 2018 23:21

No jeden by řekl že po těch desítkách let co takhle VW funguje už ta zkáza dávno přece musela nastat, ne? Nebo že by se autoexperti Josef s mpolanem zoufale mýlili? Desítky let směřování ke zkáze asi těžko vypadá jako neustálé rekordní prodeje a zisky. Tak kdy ta zkáza měla nastat?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  09. 12. 2018 10:31

Mikeši, podívej se do historie VW a uvidíš, že třeba kolem roku 1974 měl závažné problémy. To je ta cesta - někdy dolů a někdy nahoru (rovně, doleva, doprava,...). Proti koncernu VW jsem nikdy nic neměl a nemám (a na používání služebního Passata před lety vzpmínám v dobrém a velmi rád bych se k němu vrátil z Octavie...). Jenže to rozhodnutí VW, které omezí možnosti konfigurací a motorizací z hlediska ekonomických nástrojů (náklady, produktita,...) je logické. A zákazníkovi přece v pohodě stačí u konfečních automobilů výběr ze 3 motorů u každého modelu. Vzpomínám si, jak Octavia před lety měla v nabídce motory už od 1.4 MPI, 1,6 MPI, .... Myslím si, že to bylo zbytečné. Ale někdo může mít jiný názor a já mu to neberu, ani tobě. Pro mne třeba ta nabídka "skvělých" "silných" motorů v Octavii, jak jsem uvedl, byla o ničem a asi k tomu dostěli i v koncernu VW a ve Škodě obecně, protože něco takového "pestrého" a "konfigurovatelného" už nanabízí.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  08. 12. 2018 23:21

No jeden by řekl že po těch desítkách let co takhle VW funguje už ta zkáza dávno přece musela nastat, ne? Nebo že by se autoexperti Josef s mpolanem zoufale mýlili? Desítky let směřování ke zkáze asi těžko vypadá jako neustálé rekordní prodeje a zisky. Tak kdy ta zkáza měla nastat?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 12. 2018 08:24

Čtení s porozuměním textu máš dnes za pět, mikeshi. Do příště se zlepši.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  08. 12. 2018 23:25

Až začneš používat tu kulatou věc mezi ušima ti třeba dojde, že vyrobu zjednodusuji a zefektivnuji vsichni a ze zjednoduseni nerovna se fixní vybavy bez moznosti uprav a la japonci. Nebo to tam nekde je napsano? Pak mas asi problem s porozumenim textu, mas za 5 a do priste se zlepsi

Odpovědět  |   | 
Já první  |  09. 12. 2018 09:39

Hele, už ses tu ztrapnil dost, tak to nezkoušej házet na ostatní. Už se fakt nezachráníš,

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  10. 12. 2018 00:45

Jasně ty jedničko...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  08. 12. 2018 10:55

koncern VW to ma desny ty moznosti vybav, neskutecne to musi prodrazit jak vyvoj tak i vyrobu tech aut, ja ze sve pozice vidim jiz finalni produkt a podle nej pak sladam digitalni obraz (delam ksefty pro Skodovku) a u Karoq to byl porod, minimalne 3 dny jsem stravil jen tim abych to roztridil a mohl s tim zacit pracovat nechci ani vedet kolik desitek az stovek lidi po tech nekolik let pracuje jen aby tohle nejak tridili a dodelavali pri vyvoji tech aut, a to jen proto ze je potreba prodavat 3-4 ruzne infosystemy a podobny veci

nakonec ani prodejci casto nevedi co s cim jde vlastne kombinovat

zlati Japonci (nekteri), tak jsou 3 linie a tim to tak nejak hasne

Odpovědět  |   | 
B4T  |  08. 12. 2018 16:05

Zlatí komunisti, za těch byl v regálu jeden druh mouky, jeden druh rohlíků, jeden druh masa (občas), jeden druh hajzlpapíru (občas) a bylo. Dnes aby se z toho jeden zbláznil, 15 druhů hajzlpapíru, 20 druhů chleba, prostě porod.

Odpovědět  |   | 
PSE  |  08. 12. 2018 23:24

Jo, doporučuji severni koreu, tam máš jednoduchý výběr. Někdy sice jen mezi trávou zelenou nebo zažloutlou, ale hlavní je, že se nemusíš rozhodovat a rozhodovat za tebe budou jiní. A udělat rozhodnutí je na světě to nejtěžší. Tak šup šup, severní korea čeká

Odpovědět  |   | 
ufo  |  08. 12. 2018 20:24

ad "zatímco dalších 9300 lidí již podepsalo smlouvu o předčasném odchodu důchodu."

To by mohli použít u státní správy. Spousta lidí tam nastoupila po převratu a dnes jsou v předdůchodovém věku. To by se to snižovalo ...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  09. 12. 2018 12:02

ve sttanim je hlavne spousta lidi jiz v duchodovem veku

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A