VW Phaeton nekončí, nová generace bude

17 komentářů

CyberVic
14. března • 14:30

...me se Phaeton celkem libi, pokud by byl cenove nekde mezi BMW 5 a A8. Skoda jen, ze je celej asi vytesanej z jednoho ingotu zeleza, protoze pocitove vazi asi tak dvakrat tolik co A8.

Lovap
14. března • 11:54

Tak zasa mne sa Phaeton páči moc. Podľa mňa je to totiž v podstate jediný klasicky tvarovaný sedan v EU. Dôvod: MB S je príliš guľatý, BMW má divné tvary (ten servírovací stolík na zadnej kapote fakt nemusím), Audi A8 je zasa športovo tvarované (nízke) a Jaguar XJ má zasa príliš "aristokratické" tvary.

Jenda
13. března • 23:12

Kdyby se Phaeton nevyplatil, určitě ho nebudou vyrábět ;-)
Vy marketingoví odborníci. :-D

Honza
14. března • 7:57

No...je už notoricky známé, že Phaeton je jedním z největších fiasek v dějinách automobilové výroby. Je ale fakt, že jsou v něm vychytávky, které v žádném jiném autě na světě nenajdete. A jeho cena padá dolů jako kámen - zánovního Phaetona pořídíte za cenu Fabie RS ;-)

Radek Ondrášík
14. března • 7:19

Veyron je taky extrémně ztrátový a vyrábí se ;-) Každopádně Phaeton opravdu není z pohledu ekonomického přínosu vůbec dobrým projektem. Zda se vyplatil po fin. stránce těžko říct, ale prodeje jsou každopádně téměř nulové s tím, co před jeho uvedením od něj vedení čekalo.

JK
14. března • 8:38

To, že se zaplatí vývoj nového světově unikátního supersportu s produkcí pouhých 300ks, jste čekal snad jen vy. ;-)PS: Srovnávat Phaeton s Veyronem, co se tu ještě nedočtu.

tuky
14. března • 4:44

tak, tak - zase moc odbornikov - ved platforma phaetonu postavila na nohy Bentley => teda..fasa "neuspech" :-P

zden
13. března • 21:58

sou to magoři, 99% procent lidí, 99,9% lidí v americe ani neví, že nějaký phaeton existuje, tak si to prostě spletou s passatem, kvůli zastaralému vzhledu teď dokonce s předchozí generací!!

wolff
13. března • 10:42

Tak tenhle model, Phaeton je přesně ten model auta, co VW z celého srdce přeji. Jen ať dál vyrábějí taková super auta... A všechny... A ještě větší a ještě dražší... Je to dobře, že Phaeton pkračuje. Moudré rozhodnutí.

CyberVic
13. března • 21:50

...posledni dobou uz Wolff tolik neprispiva, zda se mi, asi nema z lecebny Fiat fanatismu moc casto vychazky, ale kdyz uz neco napise, presne potvrdi spravnost diagnozy........mas s tim VW asi fakt problem, co...?

miro
14. března • 9:18

...a ty mas problem s cim? nestoji ti? navazat sa len tak do niekoho ti robi dobre? aby si tu liecebnu za chvilu nepotreboval ty...

CyberVic
14. března • 14:27

...a co vy si pan Miro predstavujete pod pojmom " jen tak " ? Jako bez duvodu...? Tak si jeste jednou precti na co jsem reagoval, na zcela nevecnej, priblblej anti VW post... Ja taky nemusim napriklad Fiat, ale ze bych se tetelil blahem pri kazdym jejich klopytnuti a preslapu, takovej magor fakt nejsem, natoz abych napsal, ze jim preju jenom samy takovy pastiky jako je napriklad Stilo... Na to sem reagoval... ...a o my dusevni zdravi se obavat nemusis, to maj davno pod kontrol odbornici, a kdyby neceo preskocilo, do Bohnic to mam cobydup...

JK
14. března • 15:28

No jo wolff, nejen místní prosťáček. Úspěch nepřeje nikomu, prostě typicky malý český človíček.

Pipo
13. března • 12:48

Dufam, ze si to myslel ironicky. Toto auto nema buducnost. Ale hold niektory ludia sa nepoucia no nevadi nejake dva, tri kusy za mesiac sa v USA predaju :-D Tak ako to bolo tento januar a napokon ho z USA aj stiahli, preco asi :-P

Rodrigez
13. března • 15:39

No exkluzivní auto je podle mě to, co na ulici jen tak nepotkáš. Jestli se v USA prodalo jen 3 ks Phaetonu, no tak to podle mě svědčí o tom, že záměr mít exkluzivní automobil ve své nabídce, se VW podařil :-P
Jinak Phaeton má podle mě velmi podstatnou roli v nabídce VW. Dává totiž falešnou záminku, aby byly ostatní vozy od VW dražší ve srovnání se stejnými vozy v daných třídách. Vždyť nabízí VW luxusní kusy, proto je i Golf trend tak trochu luxusní, protože značka Lidový Vůz vyrábí luxusní vozy. Proto musí stát víc než jiní.

honza
13. března • 9:10

Nechápu proč peníze, který daj na vývoj phetonu, neinvestujou radši do zkvalitnění vývoje A8 aby mohla v Americe a Asii konkurovat S a LS. Evropa je audi loajální tady tolik zaostavání A8 nevadí, ale na globálním trhu se a8 nechytá.

mr.k
13. března • 9:36

presna trefa. V americe audi nic neni.. kdyby z toho udelali znacku jako je bmw nebo MB tak by to urcite bylo efektivnejsi. Jedina spasa pro vw by opravdu bylo jen kdyby to prodavali nekde za cenu okolo nebo pod a6 nebo bmw5

Doporučujeme

Články odjinud