VW Phaeton Lounge: opravdu velký luxus

Volkswagen ve svém programu Individual nabízí i pořádně upravený model Phaeton. Prodloužená limuzína se pyšní několika unikáty.

Upravený Phaeton není žádným drobečkem a uspokojí svými rozměry každého milovníka velkých vozů. Na délku totiž měří 6 800 mm, což je zhruba o 1,8 m více, než základní Phaeton. Limuzína je navíc složena ze tří karosérii běžného modelu. Použily se totiž jen části jednotlivých vozů. Navíc limuzína dostala značnou porci výztuh, aby splňovala všechny bezpečnostní předpisy a posádka se cítila jako v běžném voze.

K pohonu slouží to nejlepší, co má Volkswagen v této chvíli k dispozici. Šestilitrový dvanáctiválec dodá limuzíně výkon 331 kW (420 k). Ten si ovšem musí poradit s pořádnou hmotností. Zrychlení není z pochopitelných důvodu uváděno, ovšem maximální rychlost je elektronicky omezena na 180 km/h. Upravený Phaeton váží totiž bezmála 3 500 kg a bezpečně zastavit takového drobečka z vyšších rychlostí by zřejmě nebylo zrovna jednoduché. Zcela převratný je pak pohon, výkon je totiž rozdělován na všechna čtyři kola a tak nová limuzína je první čtyřkolkou tohoto segmentu z dílny německé automobilky.

O zábavu se vám při cestě na nákupy bude starat multimediální centrum se dvěmi 17" LCD obrazovkami, které vyjedou po stisknutí příslušného tlačítka. Toto centrum je možno využívat nejen pro zábavu, ale také pro práci na svém počítači. Další malé LCD pak slouží k ovládaní celého systému. Pokud nechcete rušit zbytek cestujících, můžete použít sluchátka. Samozřejmostí jsou USB a další vstupy, do kterých můžete připojit svá zařízení. Do vozu je také komplexně integrován oblíbený iPod.

Ve výbavě dále naleznete vše a to doslova. Dekorace z pravého dřeva, pravou kůži, speciální ventilační a klimatizační systém, bar s ledničkou, konferenční stolky, různé držáky na co si jen vzpomenete, el. stavitelné sedadla a mnoho dalšího.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přerostlý Phaeton v celé své kráse
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků