VW: Phaeton levnější o 200 tisíc, W12 s vyšším výkonem

30 komentářů

Stan
9. května • 13:59

Mit na nej prachy tak jdu hned pro nej. MB je tuctovka...

mayk
10. května • 0:15

jaa ne a moc nechapu proc folksvágn vyrábí něco co je proti A8 a bmw 7 tak tlusté a neohrabané a méně kvalitně zpracované....

Lada.M
10. května • 17:12

Jak to myslíš hůře kvalitně zpracované?

mayk
10. května • 18:15

zkratka tak že mi přijde,že některý plasty(u palubky a ze spoda palubky,kryty) v tom autě nemaj co dělat....jinak je to ok. jo a tlustý a neohrabaný to proti bmw 7 a audi a8 je-ne ve zrychlení ale v zatáčkách a při brždění to je docela nic moc.

Lada.M
11. května • 9:47

Tlustý oproti BMW7?? to je vtip né?

MTK
10. května • 10:53

v zadnem pripade nejsem priznivcem volkswagnu a myslim, ze to byl hloupy marketingovy tah (prodeje hovori za vse), ale to auto v zadnem pripade neni tluste, neohrabane a mene kvalitne zpracovane, ... mrkni se na recenzi v Top Gear, pochybuju, ze by nejak nadrzovali VW.

dartch
9. května • 10:43

taky bych ho za ty prachy nekoupil...

Pete
9. května • 10:48

A to já bych klidně 3.0 V6 TDI za 1,6 mega klidně koupil. Ta cena je super. A8, S-klasse apod. jsou všechny výrazně dražší.

vedeni
9. května • 11:25

Taky vyrazne lepsi - napr. oproti zminenym vozum je Phaentomas tezsi o pul tuny, coz uz je sila a na dynamice/brzdeni se to projevi.

Lada.M
9. května • 12:16

Nemáš uplně pravdu. Jediné v čem Phaeton je horší je opravdu ta hmotnost. Není ovšem těžší o půl tuny. Jedině, když by jsi srovnával PV10 s BMW 740

vedeni
9. května • 12:38

Nekde byl kdysi test dynamiky vrcholnych verzi - cili S600, 760iL, A8 W12 a Phaeton W12 a volkswagen byl BEZKONKURECNE nejhorsi. Nejde o zrychleni 0-100, tam byl sice taky posledni, ale slo jen o desetinky. Zato pri akceleraci na 160 a 200 uz se zadychaval a na mercedesa zratil tusim skoro deset vterin, coz uz je dost. Presny cisla si nepamatuju, ale vim, ze tohle me prastilo do oci. Na vine je samozrejme ta hmotnost. 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lada.M
9. května • 20:26

To by mě zajímalo za kolik má MB 250. Phaeton to má asi za 33s ještě se starším motorem (309Kw)

Lada.M
9. května • 20:26

To by mě zajímalo za kolik má MB 250. Phaeton to má asi za 33s ještě se starším motorem (309Kw)

Pete
9. května • 13:06

A proto W12 dostane o 40 k vyšší výkon, aby se to aspoň srovnalo. Bohužel je fakt těžší než konkurence, auto je super, ale ta tíha mu kazí pověst.

Ace2
9. května • 13:36

Imho bych váhu neviděl zase až tak negativně, radši bych jezdil v Phaetonu, než v celohliníkové A8. Když pominu fakt, že vyšší váha kladně působí na komfort (pokud je auto ovšem po technické stránce zvládnuté) a hlavně jde o bezpečnost, při jakékoliv nehodě se každé kilo navíc hodí. Radši budu o vteřinu pomalejší na akceleraci, ale zato vědět, že sedím v nedobytné pevnosti.

Dusan
9. května • 19:01

Neni kilo jako kilo. Zalezi na tom jestli je vuz tezky kvuli nedobytnosti nebo nezvladnutym designem a technologii. Dneska je mozne udelat vuz extremne lehky a pritom super pevny, ale stoji to velke penize. Takze ciste podle hmotnosti bych na bezpecnost neusuzoval.

Ace2
9. května • 19:45

No to pravdu nemáš. Srovnáváme-li generačně stejná auta, což Phaeton a A8 zjevně je. Tak auto s nižší váhou bude muset pohltit více energie než auto těžší. Tedy zjednodušeně, lehčí auto bude odhozeno, kdežto těžší bude pokračovat ve svém směru. Z čehož vyplývá, že přetížení při nárazu bude u posádky lehčího vozu vyšší. Integrita prostoru pro cestující pak nehraje roli. I když bude neporušená, vnitřní orgány budou na kaši, nebo je k tomu u lehčího auta alespoň větší pravděpodobnost. Bezpečnost vozu je zejména o jeho váze, to je známá pravda.

goes
9. května • 21:22

s tim zas nesouhlasi, chtel bych videt celni naraz z 200kmh v techto autech a kouknete na naraz takove F1 v teto rychlosti, vaha neni proste vsechno, sice fyzika nejde obelstit, ale vlastni konstrukce, materialy atd. udelaji taky sve. I kdyz 400kg rozdilu uz je opravdu dost...

Pete
9. května • 12:21

Tak tak, u standardních modelů je to cca 200 kg navíc oproti A8. Phaeton se mi moc líbí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
deerhunter
9. května • 16:20

u standardnich modelu ? co jsou standardni modely ? vsechny krome 6.0 W12 ? u 4.2 V8 ( coz je myslim optimalni motor z hlediska vykonu, spotreby a ceny ) je ten rozdil v pohotovostni hmotnosti cca 1800 (A8) ku zhruba 2200 (Phaeton), coz porad dela kolem 400 kilo ...

Lada.M
9. května • 17:04

To bude asi tím, že A8 je z hliníku

Pete
9. května • 11:52

Výrazně lepší? Asi jsi všechna auta vyzkoušel, že můžeš tak zasvěceně diskutovat. Phaeton má v ČR tak 50 lidí...

vedeni
9. května • 12:30

...a proc asi?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pete
9. května • 12:34

Protože je zbytečně drahej. S kvalitou to nemá co dělat. Navíc lidi ani neví, že něco jako Phaeton existuje - viděl jsi ho snad někde v showroomu?

Lada.M
9. května • 17:07

Přesně tak. Lidi, kteří se vůbec nezajímají o auta - což je většina ani nenapadne např. zajít do VW a chtít tam něco téhle třídy
 

vedeni
9. května • 12:44

Ja prece netvrdim, ze je to nekvalitni auto. Primarne mi unika jeho smysl, kdyz ma koncern v portfoliu mimoradne zdarilou a v luxusni tride etablovanou A8. Phaeton je dedictvi Piëchova velikasstvi. I kdyby v showroomech byl, tak si nemyslim, ze by si nasel vic zakazniku. Vzdyt svyho casu byla docela rozsahla kampan ve stylu "...je to vubec vuz?", sklenena tovarna atd. Karty jsou rozdany jasne - MB, BMW a Audi. Kdo se chce lisit, sahne po Jaguaru nebo Lexusu. Ne po VW.

MTK
9. května • 14:14

Pořád ještě existují rozmuní lidé, kteří mají majetek a neradi na sebe z mnoho důvodů poutají pozornost a těm by mohl Phaeton vyhovovat, jinak současná cena je přemrštěná.

LeonardoCupranek
9. května • 14:48

Phaeton je docela dobrej, ale vevnitr neni nijak extra moc mista. Je to nenapadne auto - to muze byt pro nekoho vyhoda. Ale dynamika nic moc. Jezdil jsem pujcenym 6.0 W12 (samozrejme s automatem). Ne ze by to nejelo ale od sestilitru jsem opravdu cekal podstatne vice. Je to samozrejme auto spise pro komfort, nez pro "sportovni jizdu". Ale ta vaha a asi i automat tu dynamiku (alespon pocitove) hodne degraduji. Takze treba se zakladnim motorem bych to asi fakt nechtel. Ale super jsou veci jako masazni sedacky, nastavovani svetle vysky (pneumaticky podvozek) na velkem displeji pocitace (na stejnem displeji je samozrejme i navigace a televize). Kdo nema velkou rodinu, urcite by si mel priplatit za ctyrmistny interier. Jen pak lze mluvit o luxusu a pohodli i pro lidi vzadu. Kdyby to auto (v te vybave, ve ktere jsem ho mel pujcene) nestalo skoro 5 mega, ale treba jen 1.6, bylo by to skvele. Ale je to marketingove cele nejak divne pojate: brutalne drahy mirne prerostly passat.

kopr
9. května • 11:37

na komfortu v pozitivním smyslu taky, ne?

Kostej nesmrtelny
9. května • 10:36

AUto je to celkem pohledny, ale tot vse.

Doporučujeme

Články odjinud