Obávám se, že ruční brzda u tohoto modelu v kůži být nemůže, protože je to jen plastové tlačítko. Taky se mi nějak nezdá, že by se montovala převodovka Tiptronic, když běžně se osazuje DSG. Nebo se snad montují paralelně oba tyto automaty?
Americkou rozklepanou plechovku bych si nekoupil, ale pasata za 567 tis kč + 110 tis DPH - 10 tis přeprava = 676 tis tak to jim fkat závidím. Já mám A6 se selvou 22% a pořád říkám jak to mám za cenu passata. H O V N O mám mám to o 526 tis. dražší. Jinak 2.0TFSI to nebude mít jednoduché asi. není to 6 nebo 8 válec. No a po cca 4 tis. km ve 2.0TFSI bych klidně+ volil raději menší V6 ale s turbem a přímým vstřikem. Jinak takové ceny nemají obdoby. Kdybych to věděl tak jsem žádál slevu 50 % na A6 debilJe potřeba ty auta nekupovat když jsou u nás tak předraženáPEtr
Kde u jakeho dealera jsi dostal slevu na audi A6 22%, porad.Chtel bych si ji take koupit audi A6 combi, ale takhle velkou slevu mi nikde nenabizi:-(
ja bych zase radeji tu rozklepanou americkou plechovku (treba Chrasler 300C nebo Chevy Impala) nez Passata. Podle mych osobnich zkusenosti jsou tato auta lepsi nez ten posledni model Passatu (jak rikaji Nemci "VW - kein Auto").
Něco tam maj levnější (benzín, auta, ...) něco zase o moc dražší (školství, zdravotnictví, ...) ... Nezapomeňte, že jsou ekonomicky nejsilnější zemí kde neměli válku a měli tudíž hooodně času budovat to, co tam teď mají. Sklíejí plody toho, že jsou No.1 ve světě ...Na světě nespravedlnost vládne, Německo prohrálo válku, Japonsko a Itálie taky, kde jsou oni a kde jsme my? B-]
Může mu někdo vysvětlit tuto podivnou diskriminační obchodní politiku VW vůči Škodě Auto a.s. ? Přitom zájem o úspornější vozy v USA je poslední dobou enormní a profitují na tom hlavně japonské automobilky ! :-(
Ano, také si to myslím. Německé vedení si nepřeje aby Škodovky se v USA prodávali. Logicky by tím utrpěly vozy VW.
Je to proto, že vedení VW si nepřeje další konkurenci na americkém trhu. Vozy VW se docela těžko prosazují v USA a pokud by se tam začaly prodávat vozy Superb a Octavia II, tak by to bylo na úkor vozů VW.
klasika... co chceš, podícvej se za co jsou v Americe auta, musí tam dát tu cenu aby to prodali, otázkou spíš je jak nás v Evropě "hulej" na daních a maržích....B-]
Tak toto je v .... 3-[
no ty kokos to co je za cenu?? ved u nas je aj Octavka drahsia ako v amerike pasat-3-[
Protože američtí zákazníci jsou hýčkáni a rozmazlováni. Američané jsou elitní národ. :-(
567 000 Kč.... ja bych ho bral a klidne si ho vyzvednu primo ve Wolfsburgu :-)
Ceny mají v Americe opravdu dobrý, škoda, že tomu není tak i u nás.
Když američani vozí něco k nám tak chcou více než dvojnásob nebo trojnásob ceny co to stojí u nich, když vyváží do ameriky evropa, tak dostanou cenu o 50% menšší než v evropě .. kde je tedy zakopanej pes ???:-/
Američani nás nepotřebují tolik, jak my je???? :-P
Dane, cla, ale i taky zakonem dana minimalni delka zaruky
Až na ten nesmysl o záruce.Čtyřletá záruka omeená počtem 50 tis. mil, tedy 80 000 km je pro výrobce levnější než v EU 2 roky bez omezení km. Spousta passatů v EU najede za rok víc než 40 000km.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.