VW Passat Wolfsburg Edition: edice pro USA

18 komentářů

Passat
11. dubna • 10:00

Obávám se, že ruční brzda u tohoto modelu v kůži být nemůže, protože je to jen plastové tlačítko. Taky se mi nějak nezdá, že by se montovala převodovka Tiptronic, když běžně se osazuje DSG. Nebo se snad montují paralelně oba tyto automaty?

Petr M
25. března • 22:19

Americkou rozklepanou plechovku bych si nekoupil, ale pasata za 567 tis kč + 110 tis DPH - 10 tis přeprava = 676 tis tak to jim fkat závidím. Já mám A6 se selvou 22% a pořád říkám jak to mám za cenu passata. H O V N O mám mám to o 526 tis. dražší. Jinak 2.0TFSI to nebude mít jednoduché asi. není to 6 nebo 8 válec. No a po cca 4 tis. km ve 2.0TFSI bych klidně+ volil raději menší V6 ale s turbem a přímým vstřikem. Jinak takové ceny nemají obdoby. Kdybych to věděl tak jsem žádál slevu 50 % na A6 debil
Je potřeba ty auta nekupovat když jsou u nás tak předražená
PEtr

Lojza
28. března • 16:54

Kde u jakeho dealera jsi dostal slevu na audi A6 22%, porad.Chtel bych si ji take koupit audi A6 combi, ale takhle velkou slevu mi nikde nenabizi:-(

Ruda
26. března • 22:50

ja bych zase radeji tu rozklepanou americkou plechovku (treba Chrasler 300C nebo Chevy Impala) nez Passata. Podle mych osobnich zkusenosti jsou tato auta lepsi nez ten posledni model Passatu (jak rikaji Nemci "VW - kein Auto").

Dr. 120L
25. března • 20:09

Něco tam maj levnější (benzín, auta, ...) něco zase o moc dražší (školství, zdravotnictví, ...) ... Nezapomeňte, že jsou ekonomicky nejsilnější zemí kde neměli válku a měli tudíž hooodně času budovat to, co tam teď mají. Sklíejí plody toho, že jsou No.1 ve světě ...Na světě nespravedlnost vládne, Německo prohrálo válku, Japonsko a Itálie taky, kde jsou oni a kde jsme my? B-]

Noel
25. března • 4:04

Může mu někdo vysvětlit tuto podivnou diskriminační obchodní politiku VW vůči Škodě Auto a.s. ? Přitom zájem o úspornější vozy v USA je poslední dobou enormní a profitují na tom hlavně japonské automobilky ! :-(

Karel V.
25. března • 6:15

Ano, také si to myslím. Německé vedení si nepřeje aby Škodovky se v USA prodávali. Logicky by tím utrpěly vozy VW.

Filip
25. března • 6:06

Je to proto, že vedení VW si nepřeje další konkurenci na americkém trhu. Vozy VW se docela těžko prosazují v USA a pokud by se tam začaly prodávat vozy Superb a Octavia II, tak by to bylo na úkor vozů VW.

J.J.D.
24. března • 17:29

klasika... co chceš, podícvej se za co jsou v Americe auta, musí tam dát tu cenu aby to prodali, otázkou spíš je jak nás v Evropě "hulej" na daních a maržích....B-]

zmizik
24. března • 17:23

Tak toto je v .... 3-[

touareg
24. března • 12:49

no ty kokos to co je za cenu?? ved u nas je aj Octavka drahsia ako v amerike pasat-3-[

Noel
25. března • 4:10

Protože američtí zákazníci jsou hýčkáni a rozmazlováni. Američané jsou elitní národ. :-(

Honza
24. března • 8:36

567 000 Kč.... ja bych ho bral a klidne si ho vyzvednu primo ve Wolfsburgu :-)

pitrs
24. března • 10:01

Ceny mají v Americe opravdu dobrý, škoda, že tomu není tak i u nás.

Hmm
24. března • 10:34

Když američani vozí něco k nám tak chcou více než dvojnásob nebo trojnásob ceny co to stojí u nich, když vyváží do ameriky evropa, tak dostanou cenu o 50% menšší než v evropě .. kde je tedy zakopanej pes ???:-/

Hola
24. března • 11:27

Američani nás nepotřebují tolik, jak my je???? :-P

Spock
24. března • 13:43

Dane, cla, ale i taky zakonem dana minimalni delka zaruky

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MT
25. března • 9:26

Až na ten nesmysl o záruce.
Čtyřletá záruka omeená počtem 50 tis. mil, tedy 80 000 km je pro výrobce levnější než v EU 2 roky bez omezení km. Spousta passatů v EU najede za rok víc než 40 000km.

Doporučujeme

Články odjinud