VW Passat R36, nejsilnější Passat všech dob se blíží (spy photos)

37 komentářů

Vladimír
8. listopadu • 1:02

jej vlastnit, neboť je podle statistik nejkradenějším vozem u nás !!!!!!! Nejlépe je kupovat nenápadné vozy korejské či japonské výroby, nejlépe barvy šedé či zelené a trvale znečištěné od prachu, aby nelákali pozornost zlodějů. Moje Š120L má krásný lak, ale když jedu do města pravidelně sypu na auto lopatu popela, aby vypadalo zašle a nelákolo pozornost.

Skyline
7. listopadu • 14:22

Ja teda nejsem zadny zastance VW, ale ze by mi u stredni tridy prislo 280 koni jako malo rict nemuzu. Taky vsichni nadavate na Nissan, ze ma 350Z jenom 280 koni? Me by na tom Passatu (krome designu, ktery je pro me porad priserny) nejvic vadil ten haldex, protoze mi to jako idealka pro sportovni model zrovna nepripada.Navic nechapu, co ma kdo proti nadpisu - je to nejsilnejsi passat, co se kdy vyrabel? Je. Ze je M3 vykonnejsi - no a co? On snad nekdo tvrdi opak? Napadlo vas vubec nekoho, ze cilem VW urcite neni porazit M3, protoze od toho ma koncern v nabidce RS4?Holt VW neni ani BMW ani Honda a nejvykonnejsi atmosfery nejspis delat nikdy nebude, v Evrope jim to ale i tak bude stacit na vykonnostni spicku stredni tridy - nevim o nicem jinem, co by v teto tride melo silnejsi motor (M6 MPS, ST, OPC). Ne, neni to nic pro me, ale to jeste neznamena, ze budu argumentovat stylem "tamhle to jabko je lepsi, nez tady tahle hruska". Nekteri diskutujici by se nad sebou meli zamyslet, predevsim pokud jim neni 16 (protoze vypadaji, jako ze je).

Martin Kokeš
7. listopadu • 23:05

Pánové, nikdo nepochybuje o tom, že výkon je to dostatečný. Osobně se mi nelíbí, že ten motor musí mít takový monstrobjem, aby byl schopný konkurovat mnohem menším agregátům (které ani třeba nemají přímý vstřik), o to jde. Ostatně vychází z prastarého kusu litiny, který kdysi VW uvedl s velkou slávou jako VR6.Pochopím, když ho někdo zamontuje do Touraegu jako levný benzínový základ, ale nepochopím, proč proč je nutné mít rodinný vůz střední třídy (navíc často služební auto řemeslníků) s motorem o objemu 3,6 litru. Tady měly dávno pánům od VW svítit červené semafory před vočima, stejně jako když se dívali na pohotovostní hmotnost Phaetonu...

OCTAVIA RS
7. prosince • 0:19

NO TY KRASKO, TAK TEBE BYCH CHTEL FAKT VIDET A HLAVNE V CEM JEZDIS. SLUZEBNI AUTO REMESLNIKU? SI ASI UPAD... TO RIKAJI PRESNE LIDI JAKO TY, KTERYM SE PASSAT LIBI, ALE NEMUZOU SI HO DOVOLIT. TO JSI SI ASI NEKDE PRECETL NE? VW PASSAT VARIANT-SEN CESKEHO ZIVNOSTNIKA... KAMO ALE TAM TO ASPON PISOU TAK JAK TO JE - JE TO SEN... ROZHODNE SI HO NEMUZOU DOVOLIT - NA TO JE TADY SKODARNA...

SATR
7. listopadu • 17:37

Jsi asi jeden z mála rozumných a slušných lidí v této diskuzi..Dřív než začnu kritizovat, tak se nejdříve kouknu do vlastní garáže.

Smudliky budliky
9. listopadu • 8:57

Super příspěvek, Skyline, získal jsi u mě body, vidím, že jako jeden z mála máš nadhled!

Vít Pešek
7. listopadu • 12:45

A mimochodem, takovýto poměřování motorů výkon/l mi přijde dost mimo. spíš by to bylo zajímavější výkon/hmotnost, a u aut pro denní nošení výkon/spotřeba. ale ne výkon jako max hodnota ale nějákej průběh..

RS
7. listopadu • 12:59

presne tak :-D

Markoff
7. listopadu • 9:19

co len zase potvrdzuje ze nemci nevedia robit motory, take sunty nech si idu predavat radsej do USA

hmm
7. listopadu • 15:12

Tak tohle mě fakt pobavilo. Machrovat s řečma jak je slabý motor a jaký je to křáp. Tys v tom autě už jel? Nebo ti snad dokonce parkuje v garáži? Mít sIlácké řeči a do práce chodít pěšky umí každý. Budeš rád když si někdy koupíš tu vaši blbou KIU a ne tak Passata.

Skyline
7. listopadu • 15:26

Je zajimave, ze kritizujes nekoho za reci o tom, ze R36 je krap, ale sam napises "blbou KIU". Co je na te Kii tak blbeho? A co tvoje namarchovane reci, ze nekdo jiny je nejspis chudak, kdys si tak maximalne koupit "blbou Kiu" a ne Passata? Fakt miluju tyhle moralisty, kteri v jedne vete stihnou mentorovat o slusnosti a zaroven druhe urazet. :-/

MD3
7. listopadu • 14:31

Tebe by som prial francuzske auto. Urcite by si bol so "spolahlivostou" nadseny :-)

Boomber
7. listopadu • 22:40

to sou zase jednotlivci (řádově jednotky za rok) a ne tisíce za den SKpaka

Vít Pešek
7. listopadu • 12:29

zato slováci umí. slováci umí hovno, ty umí jen parazitovat

rado
7. listopadu • 19:41

neviem co davate do kopy jednotlivca a celok, to potom mozem aj ja pisat ze ste uplny chudaci, staci pozriet aky ste na dovolenkach, serete kam nemate potom treba zachranovat vrtulnik apod.
ale tiez nenadavam hned na cely narod, tak sa uvedom

MD3
7. listopadu • 14:28

Co to ma co spolocne so slovakmi ty chudak jeden! Ked uz chces utocit tak utoc na jednotlivcov. Iba robis hanbu svojmu narodu. Sa nad tym trochu zamysli. Idiot.

Boomber
7. listopadu • 17:21

OK jednotlivce - komplet slovenský kamiony-prasata jak prasata vypadat maj... osobáky jenom každej druhej

Marek71
7. listopadu • 23:10

Tak teraz si na to trafil ! Českí kamionisti sú vzor ohľaduplnosti a slušnosti... človeče, kde ty na tie bájky chodíš... ale ako vtip to bolo dobré :-)Nemysli si, že len tak táram, najazdím mesačne dosť km a postretávam dosť kamionov.

Marek71
7. listopadu • 13:08

No ty si fakt kus kok*ta :-)

Markoff
7. listopadu • 12:39

mas pravdu, slovaci vyrabaju KIA s motormi ktore sa zdaleka nehrabu na uzasne koncernove HovnoToPojede a zvysne motory ktore tlacite do skodoviek, joj, kde sa hrabu motory KIA 1.4 80kW a diesel 1.6 85kW na uzasne motory "Skoda"

rado
7. listopadu • 19:36

tak to uz trosku prehanas, uz nestrapnuj sa. vylez z bytu vo a pocitaj kolko ludi na Slovensku ma skodovku a potom otvor hubu. kazdy nema na mercedes a pod., alebo chces nadavat este na slovakou ze si nekupuje niektore hrozne vypadajuce korejske auta?
na co sa vozis ty? ked tu tak mudrujes?
dufam ze nie na voziku pre invalidou, ten asi nema taky vykon

yoggi
7. listopadu • 14:04

neviem preco sa tu musi posledne dni urazat kto dalej docura ci cech alebo slovak. ani skodovka ani kia nie je spicka tak co riesit. a to ze nejaky motor kia 1,4 ma 80kW ale kde max MK ma pri 4800ot. a max. vykon pri 6500ot. no to je pouzitelne fakt. staci si zobrat vw 1,4 16V 74kW a vsetci nato nadavate ze vrtulnik nepouzitelny. nasa vysoka skola ma podpisanu spolupracu s kia kde dostali pomocky a mali by sme sa zamerat na automobilovy priemysel. ja osobne by som bol rad keby spolupracovali s PSA v trnave. a este jedna vec som zvedavy ako budeme mi slovaci spokojny s pracou v kia. ak si niekto mysli ze s nim budu jednat v rukavickach tak je naivny. mozno s vyskou to tam bude trosku lepsie ale tiez ziadna vyhra. ak si niekto mysli ze robotnik tam bude mat 25tSK mesacne tak to moze snivat. bude tam robit za 10-12tSK ako srob s takou disciplinou a bude rad. nezabudajte ze su to korejci, pre nich doma plati ze lacna pracovna sila nema cenu ked padnes hubou na zem pri pase tak ta vyhodia ze nestihas a najdu dalsieho. ani pohyb navyse neurobis. je to krute ale realita alebo si niekto mysli ze sa tam bude pracovna moralka ako v slovenskych firmach. tak to moze zabudnut.

Cynik
7. listopadu • 12:05

To je zas dneska úroda yntelygentů. Samozřejmě by nebyl problém ten motor naladit na vyšší výkon a VW má určitě své důvody k tomu, proč to neudělal (např. životnost, kultivovanost, průběh výkonu). Navíc přece nevyčteš z tabulky, jestli ten motor je nebo není šunt. Z těchhle příspěvků mám pocit, že jejich autoři snad ještě ani nemají řidičák (o mozku ani nemluvě) :-(

Radek Ondrášík
7. listopadu • 9:31

Protože nemá největší litrový výkon tak je šunt? 280 koní z 3,6 je solidní výkon na daný objem, lehce nadprůměrný.

Martin Kokeš
7. listopadu • 11:33

No, na to, že 286 koní měl už před 14 lety motor BMW S50B30 se třemi litry objemu mi to také osobně přijde dost málo...

Radek Ondrášík
7. listopadu • 12:21

No vidíte, před dvaceti lety jezdili formule s dvoulitrem a výkonem přes 1000 koníNo a podívejte se na ty BMW dnes. O 14 let novější motor a má menší výkon, než vámi zmiňovaný v roce 92. Zvláštní co? Čím to asi bude? Emise? Kultura chodu? Průběhy výkonu a točivého momentu?Jednoduše výkon 280 koní z 3,6 není nejlepší hodnotou na trhu, ale že by to byla tragédie? Podívejte se po konkurenci jaké ma litrové výkony u podobně velkých motorů. Ano někdo má větší a někdo menší, ale jen proto, že není tento motor na vrcholu neznamená, že je to nějaký šunt...

Martin Kokeš
7. listopadu • 12:53

Jo vy máte asi na mysli S54B32? V E85 a E86... :-D Pravda tam je výkon někde jinde, 3246 cm3, 252 kW... :-D Čím to asi bude? Emise? Kultura chodu? Průběhy výkonu a točivého momentu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Markoff
7. listopadu • 13:10

:-))) priznaj to, je to krap, taky BMW motor sa v porovnani s kvalitou vo VW Passat rozpadne po roku ;-))

Markoff
7. listopadu • 12:36

na vlekohube reci o nasilnejsom passate vsetkych dob mi to pride byt tiez dost slabo vyladene, najsilnejsi motor vsetkych dob pre nejaky model si pri takom objeme predstavujem trochu inak, hlavne ked vezmem v uvahu ze pre Audi A8 ma VW motor 4.2L TDI s 240kW (326k, 57kW/l) tak mi 3.6L benzin s 206kW (57kW/l) pripada naozaj dost smiesne na "najsilnejsi passat vsetkych dob", nezabudnite ze tu porovnavame motor TDI s benzinomje pozoruhodne ze naslapany TDI u Audi A8 asi VW nevadi a musi mat asi strasne nekultivovany chod a rozpadne sa po 2 rokoch, ked spravia slabsi benzin pre naslapany sportovy supervykonny passat, kde by clovek skor cakal ze to bude poriadne vyladene

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
matuS
7. listopadu • 22:03

Markoff, ty si bol blbec pred 10 romi na ultranete a vidim, ze ti to vydrzalo az dodnes. Skoda

kuko
7. listopadu • 9:27

:-D a kdo umi delat motory? BMW ani Mercedes podle tebe zjevne nee. Sem myslel ze VW i BMW uz vyhrali nejaky ten motor roku. Ze ty jses od Hondy? :-)

Markoff
7. listopadu • 12:23

japonci a korejci, v posl. dobe uz aj taliani a francuzi, ale sorry nemecke motory su na 2 veci co sa vykonu tyka (a co sa spolahlivosti tyka tak nie su o nic kvalitnejsie ako vymenovane krajiny, takze ked mam uvazovat ci predrazeneho nevykonneho nemca takej istej kvality ako su lacnejsie a vykonnejsie ine tak v tom mam jasno)

Markoff
7. listopadu • 12:24

a mam na mysli normalne znacky (vw, opel, ford) a nie luxusne/sportove (bmw, mercedes)

Marek
7. listopadu • 9:11

Haldex ? Haldex my a@@ 3-[

jagous
7. listopadu • 2:48

bydlim ted v Mexiku a noveho Passat 3.6 jsem tady jiz pred hodne mesici nekolikrat videl.Tak nevim, proc se prezentuje jako nejaka budouci vyjimecna pecka...

Berliner
7. listopadu • 2:56

To se vi, ale Passat s motorem 3,6 neni R36, navic Evropa neni Amerika. Tady neni a donedavna se nevedelo, jestli nekdy bude... Ja se na nej tesim, vypada dost dobre :-)

Jagous
9. listopadu • 20:16

To jsem zvedav v cem bude takovy rozdil, vykonove je ten motor uplne stejny

Doporučujeme

Články odjinud