VW Passat překvapil chováním v losím testu. Stěžovat si na něj bude jen někdo

37 komentářů

Rob
21. prosince • 13:40

ten titulek je "boží", ale jeho autor má v podstatě pravdu,,,,,pokud se Vám zadek takhle předběhne, už si stěžovat bude opravdu jen NĚKDO, a to ten co to přežije,,,,

bob
20. prosince • 12:20

Chování auta je ŠPATNÉ. 90 procent řidičů neumí okamžitě vyřešit přetáčivý nebo nedotáčivý smyk. Když se chtějí vyhnout překážce, tak jen zatočí doleva a pak doprava. Porovnejte si chování např. Leonu a Kodiaqa v režimu Comfort. U Kodiaqu je krásně vidět, že není třeba natočit kola pro korigování nějakého smyku. A tak by to při vyhýbacím manévru mělo být. Zatočím volantem, kam chci jet a ne, že mi zadek ustřelí a co teď s tím...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...

Joe Doe
19. prosince • 9:09

Len tak mimochodom, km77 by som bral s rezervou, metodika a rigoroznost testov zaostavaju za svedskym, originalnym, losim testom.

Mirek
19. prosince • 19:13

Když napíšeš A, napiš i B, v čem zaostává?

Petr
18. prosince • 23:13

Tak to se opravdu nepovedlo. Passat je jízdně naprostý propadák.

eLzyx
18. prosince • 21:11

"losí test" v 77 km/h zvládají i některá SUV, a VW to nedokáže naladit ani u kombíku? Ona je to vlastně přednost se umět s tím rozhulákat po celé silnici, aspoň si to každý prohlédne
:-D

petr r. (petrumr)
18. prosince • 17:10

a bude hůř, baterky se stěhují k zadní nápravě. Kdyby tam byla torzka, tak to je jiný.

M
18. prosince • 13:31

VAG dělá, co mu lidí dovolí. A dokud jich bude tolik, co do teď, tak problém nemá. Ať se některým nelíbí. To je analogické jako s Babišem. Dokud bude mít tolik voličů jako dosud, tak jsou mu manifestace na náměstích u zàdele. To je normální realita, daná mírou inteligence většiny. Chtělo by se říct bohužel, ale uvědomuji si, že objektivně viděno, jsem v menšině.

Joe Doe
18. prosince • 13:16

To je trosku pruser ked sa tu verejnosti vtlaca do hlavy, ze tvrde rovna sa sportove. Potom sa to ‘ladi’ aktivnymi podvozkami a asistentmi az do bodu, ked ani to uz nefunguje.Holt, naladit podvozok tak, ze clovek vie o kazdom kamienku ale neciti ho, je umenie. Ktore vo VAG nezvladaju.

Tom
18. prosince • 13:37

A kdo to umi beu aktivniho podvozku? Predpokladam, ze hned zazni mazda, ale kdo s tim opravdu neco najel, ne jen jako vikendovku, vi, ze je to jejich rizeni a naladeni pekne unavne.

Peter
18. prosince • 9:46

Problém môže byť aj v gumách.Či ?Ale v podstate keď prejde v rýchlosti 70 km/h tak je to v poho.Aj tak je to najpredávanejšie auto v triede takže niet čo riešiť.

mpolan
18. prosince • 12:41

Ano, to je typický přístup VW. Nic navíc, ale za dost vysokou cenu.

neodborník
18. prosince • 9:57

Věci se řeší podle počtu prodaných kusů, je jich mnógo a nikdo si na ně netroufne ? U Bójingů si mysleli něco podobnýho, stačilo jim na úřadu vyslovit přání. Co jako, jenom dvě, ajtak jich je stále dost.

neodborník
18. prosince • 9:28

Notak tímhle jste se prozradili. Ale je vidět, že vokecat se dá úplně cokoli.

Lord Jim
18. prosince • 9:16

No jo,tohle uz ani nejsou PR clanky,ale cisty rektalni alpinismus. Trapaci...

francuz
18. prosince • 8:48

A mila redakcia napise: " ved ani Alpine A110 sa nevoslo". Takze je to vlastne v pohode, ze? Ty vole, to je tak okate, az ... Ale hlavne, ze aspon Fabia to dala, dokonca ovela lepsie, ako Passat.

pacho
18. prosince • 8:32

tak toto snáď ani nie je pravda. Vo volksburgu, dobre vedie a prečo zrušili "DAS AUTO".

mpolan
18. prosince • 8:08

VW něco posral a redakce musí honem honem přispěchat s nějakou vytáčkou, že to je vlastně v pořádku.
Milí pissálci, tohle není sportovní zadokolka, ale rodinné kombi! Tady žádná výmluva nepomůže.

Joe Doe
18. prosince • 13:08

Ale o fuzii PSA a FCA sa tu clovek dozvie az ked je vycerpana kvota VAGinistickych clankov.

Ffff
18. prosince • 12:34

Je to pouze o naladění esp. Vw to prostě více nechává na řidiči a nebrzdí. Tím pádem je i návrat do původního směru rychlejší. Je to otázka preferencí. Mě se takové chování líbí více než tupá nedotáčivost. Ale chápu že budu v menšině.

mpolan
18. prosince • 12:39

Naladění ESP, které řidiči neumožní auto vrátit do směru je v pořádku? No promiň... To jde omluvit u sportovního auta, ale ne u rodinného kombi, byť třeba se silným motorem. Pokud tohle dělá vrcholná verze, jak se chovají ty slabší?
Mimochodem, stejně hloupé chování má Golf GTI, který v 77 km/h způsobil naprostou neovladatelnost auta a to, že se nevrátilo z protisměru. Tím pádem by řidič byl s neochvějnou jistotou mrtev.

Ffff
18. prosince • 13:17

Ale vždyť auto se vratilo do požadovaného směru. Auto nádherně sleduje přední kola akorat je trošku pretacive. Nevim co z toho děláte za tragédii

mpolan
18. prosince • 14:11

Pokud auto vyjede mimo dráhu vytyčenou kužely, znamená to, že vyjelo mimo silnici. Když je to v protisměru (záď při 75 km/h), sklouzne do příkopu zadními koly, v tu chvíli od něj naráží protijedoucí auto. Pokud to vypadá jako při 76 km/h, pak vyletí pravou stranou ze silnice do příkopu, a pak se děj vůle Boží. Tak či tak je to špatně.
Další věcí je, že tady to auto řídí extra zkušený řidič, který si s tím umí poradit. Méně znalý člověk je jistá mrtvola.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ffff
18. prosince • 16:45

Pane bože

Petr
19. prosince • 10:07

Na mpolana si zvyknes. Mistni rozumbrada, co jezdi ve sve vymodlene plecce, ktera v aktualnim stavu losi test projede tak dvacitkou. On je nejvetsim kritikem koncernu, protoze ho proste miluje, ale nema na nej cash. Jak by ten hlupacek bral A7, ktera tim testem projede v 71km/h. No jo, ale nema dukaty, tak jen nadava :-D

Moik
20. prosince • 11:49

Já teda mpolana neznám, ale co ti na jeho příspěvku přijde špatně? Nedělá se náhodou kvůli tomu ten test? A proč je na tom Passat špatně? Protože se to děje v malých rychlostech. To samé by měl zvládnout třeba jako Focus v 83km/h. Není to náhodou jeden ze základních bezpečnostních prvků?

mpolan
19. prosince • 10:15

Aspoň mám tu plečku. :-) Ty závidíš, protože se nezmůžeš ani na kolo.

Petr
19. prosince • 10:24

Tak ted jsi mi to nandal. No nic, zatlacim slzu a budu ti dal zavidet tu rozvrzanou plecku ;)

Ffff
19. prosince • 18:05

To víš takový jsou nejlepší

Ffff
19. prosince • 18:04

Aha. Děkuji za vysvětlení.

mpolan
18. prosince • 18:16

Ano, prosím?

Moik
18. prosince • 10:12

VW ty podvozky prostě neumí. Současný Passat B8 je zbytečně tvrdý na přejezdu nerovností (bez DCC), ale není nijak zvlášť komunikativní ani sportovní. Tento facelift má údajně trochu pohodlnější naladění podvozku, ale očividně to uškodilo zase někde jinde.
Docela by mě zajímala projížďka v Modenu z roku cca 2012 ale nového nejetého. Tehdy mi to přišlo jako super podvozek - pohodlný a jistý zároveň..kdo ví jak bych to viděl dnes.

Aladin
18. prosince • 10:26

Bohužel, pravda. Podvozek je k ceně vozu špatný. U sedanu je zadní uchycení na hrbolech dokonce hlučné a připadá mi, že se snížila i prostorová tuhost zadní části karoserie.

Tom
18. prosince • 13:35

Tak ono to mondeo nebo focus taky neni zadnej zazrak. Mel jsem oboji a muzu rici, ze treba golf od rady 5 projede to same, co ten focus. Na nekterem.pobrchu pohodlneji, na jinem hur nez focus, ale ta jistota a sportovnost jsou jen vymysly novinaru, ktere se, nevim proc, porad opakuji. Rspektive jsou zakorenene od dob focusu1 a golfu 4, kde byl rozdil propastny.

Moik
20. prosince • 11:46

Neznám Golf. Ale Mondeo sice projelo stejně, ale bylo u toho vždy o řád pohodlnější, než Passat

Mirek
19. prosince • 19:07

A není, jednodušší se na to podívat, než psát tyhle nesmysly? jestli je ti u posledního Focusu 83 km/hod v porovnání s tímto Passatem málo, tak to promiň.
https://www.youtube.com/watch...

jogurt
19. prosince • 15:07

Nic není zázrak. Přesto by mě docela zajímalo, proč pan řidič zjevně pozdě a zjevně málo točí do levého rejdu v návratovém oblouku.Je totiž úplná blbost, aby auto v prvním zlomu bylo tak výrazně přetáčivé a v druhém naopak výrazně nedotáčivé. A pneumatikám to za vinu dávat nelze. To by tam nesmělo být vidět naprosto nedostatečné stočení kol doleva. A navíc ještě pozdě.

Doporučujeme

Články odjinud