VW Passat CC Super Performance: americký pašák s německou krví

14 komentářů

Michal
10. listopadu • 16:38

Nový Passat se fakt povedl. Mít na něj love tak neváhám ani minutu! Fakt je supr. Co říkáte?

Petr
8. listopadu • 13:06

CC fajn vypada, ale neni to nic jineho nez pasat s lepsima brzdama a tvrdsim odruzenim. Nedotaciva tezka predokolka...ty sedacky tam jsou zcela zbytecne, nebot se s tim da machrit, tak maximalne na dalnici.

VANDIT
8. listopadu • 23:42

v cem jezdis ? :)

Dick
9. listopadu • 13:44

Určitě Passatem (bez CC) :-D

dada
8. listopadu • 11:14

Das Auto :-)

axapneu.cz
8. listopadu • 19:48

DAS ŠMEJD - tak jak každý poslední PRASSAT. Předražená Škodovka, nic víc...

Jarouš
25. srpna • 10:39

Debile asi jsi ještě neseděl v Pasatu. Nejvíce vždy řvou ti co jej nebo na něj nemají

Petr
8. listopadu • 7:12

Auto pekny opravdu je. Sice nejsem zrovna fanda WV, ale toto bych si nechal libit ... jenom ten motor 311 hp je sice fajn ... ale kdyby ten vykon delal atmosferickej 6tival bylo by to proste lepsi

Bořek Hudák (bhudak)
8. listopadu • 14:51

Pochybuju, že by si s těžkym šestiválcem jel i za 7,2L na 100km :)

velda
8. listopadu • 15:48

nemyslim ze by atm. sestivalec byl tezsi nez ctyrvalec s velkym turbem, a jestli ano, na celkové váze by to bylo neznatelné. Spotřeba je sppíš o tom, že atmosféricky šestiválec by ti sežral i boty když na to pořádně šlápneš, což turbo dost značně omezí, ale taky něco váží.

RedBaron
10. listopadu • 9:50

No a ono to je přesně na opak. Motor nafoukaný turbem při rychlé jízdě žere jako protržený ale svou úspornost prokáže právě při jízdě s lehkou nohou. Šestiválec by ani s lehkou nohou pod 10 nešel (záleží také na způsobu provozu a převodech) ale v případě extrémní jízdy u něj půjde spotřeba někam ke dvaceti litrům, kdežto do oturbovaného motoru se poleje benzín kropáčem a spotřeba v extrému bude někde za hodnotou 35 l / 100 km.

Bořek Hudák (bhudak)
10. listopadu • 19:55

jojo, to souhlasim. Ale jde o to, že z 95% se jezdi s lehkou nohou. A když se na to šlápne, tak toho šestiválce s timhle spráskáte a to je na tom to krásný. Ta chvilková spotřeba už pak asi nikoho nevytrhne. ;-)

911
9. listopadu • 21:23

to spis ten sestival by pod deset nesel, ale pri slapnuti narust jeste zkousnutelny. u toho silne vyhoneneho ctyrvalce 7,1 leda pri 90 na sestku, at jsou zeleni spokojeni. pri slapnuti 7,1 x 5 B-]

Bořek Hudák (bhudak)
9. listopadu • 19:03

To turbo zas tolik neváži... 5-7kg.. vic ne. Zrovna to co tam dávaj, tak sem tu v ruce měl. Jen nechápu, proč jak říkaj, že to osadili turbokitem Stage 3+ s Garrettem GT2871r, že to má jen 310koní. Normálně má tenhle kit 380koni. Těch 310koní mi spíš sedí na turbo Borg Warner K04, které tam taky dávaj. Asi ekologie, mno... B-]

Doporučujeme

Články odjinud