VW Passat CC Super Performance: americký pašák s německou krví

Na probíhajícím autosalonu upravených vozidel a doplňků v Las Vegas se letos představuje i modifikovaný Passat CC, jehož zrod má na svědomí designové centrum automobilky Volkswagen v Santa Monice. Jak už z názvu vyplývá, jeho stvořitelé vsadili především na vysoký výkon, který byl v tomto případě sklouben s elegantními liniemi vozu, jež snad jen málokoho nechají chladným.

Passat CC Super Performance dostal do vínku kompletní propracovaný bodykit, jenž podtrhuje jeho sportovní charakter. Zaujme také šedý perleťový lak a 20-ti palcová mnohopaprsková kola. Uvnitř nás o jeho sportovním charakteru přesvědčí skořepinová sedadla Recaro, zatímco o jeho luxusnější stránce nás přesvědčí černé leštěné obklady.

Dostáváme se však k té zajímavější stránce a to technickým doplňkům, o sportovní pružiny se postarala známá společnost H&R, brzdy dodalo Brembo a o turbodmychadlo se postarala společnost APR. O pohon se přitom stará benzínový čtyřválec 2,0 TSI, který při plném nastavení turbodmychadla disponuje výkonem 229 kW/311 koní a maximálním točivým momentem 424 Nm. „Přátelé země“ jistě potěší informace, že agregát pozná i režim „Eco“, který výkon omezí na hodnotu 163 kW. V tomto šetřícím módu si pak Passat CC potáhne na 100 km v kombinovaném provozu zhruba 7,1 l benzinu, což je oproti běžné verzi znatelný rozdíl.

Volkswagen použije tento model pro víceré prezentační účely a jeho hlavním úkolem je přilákat co nejvíce zájemců. Pokud by se tato verze dostala i do sériové výroby, byla by to vhodná alternativa pro ty, kteří z času na čas chtějí ušetřit, ale navzdory tomu si nechtějí nechat vzít pocit ze svižnější jízdy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
VW Passat CC Super Performance Concept
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků