VW Passat B8 R-Line zná českou cenu. Nejlevnější koupíte za 707 900 Kč

České zastoupení automobilky Volkswagen rozšířilo nabídku pro model Passat o verzi R-Line, kterou jsme si mohli poprvé prohlédnout minulý rok na autosalonu v Paříži. Nejlevnější R-Line pořídíte za 707 900 Kč, přičemž se jedná o sedan vycházející z výbavy Comfortline osazený motorem 1.4 TSI 92 kW (125 k) a manuální převodovkou. Stejně vybavené kombi pak stojí 732 900 Kč.

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Pokud budeme vycházet z výbavy Comfortline, dostane zájemce možnost kombinovat R-Line se všemi dostupnými motory. Jiný je pak nárazník, prahové nástavce, na masku chladiče se nastěhuje logo R-line, interiér obdrží sedadla Top částečně čalouněná kůží, sportovní volant, prahové lišty a především bude vůz postaven na sedmnáctipalcová litá kola.

Právě testujeme: Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI  

Právě testujeme: Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI  

Kombinace s výbavou Highline je zajímavější. Zde R-Line zahrnuje osmnáctipalcová kola, kovové pedály a sportovní sedadla s kůží Nappa. Nejlevnější takovýto nový Passat R-Line je dostupný s naftovým dvoulitrem o výkonu 110 kW (150 k) za 836 900 Kč, v případě kombi zaplatíte 863 900 Kč. Benzinová nabídka R-Line / Highline začíná u motoru 1.8 TSI (132 kW / 180 k) s cenou 889 900 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků