VW Passat B8 R-Line zná českou cenu. Nejlevnější koupíte za 707 900 Kč

České zastoupení automobilky Volkswagen rozšířilo nabídku pro model Passat o verzi R-Line, kterou jsme si mohli poprvé prohlédnout minulý rok na autosalonu v Paříži. Nejlevnější R-Line pořídíte za 707 900 Kč, přičemž se jedná o sedan vycházející z výbavy Comfortline osazený motorem 1.4 TSI 92 kW (125 k) a manuální převodovkou. Stejně vybavené kombi pak stojí 732 900 Kč.

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Pokud budeme vycházet z výbavy Comfortline, dostane zájemce možnost kombinovat R-Line se všemi dostupnými motory. Jiný je pak nárazník, prahové nástavce, na masku chladiče se nastěhuje logo R-line, interiér obdrží sedadla Top částečně čalouněná kůží, sportovní volant, prahové lišty a především bude vůz postaven na sedmnáctipalcová litá kola.

Právě testujeme: Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI  

Právě testujeme: Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI  

Kombinace s výbavou Highline je zajímavější. Zde R-Line zahrnuje osmnáctipalcová kola, kovové pedály a sportovní sedadla s kůží Nappa. Nejlevnější takovýto nový Passat R-Line je dostupný s naftovým dvoulitrem o výkonu 110 kW (150 k) za 836 900 Kč, v případě kombi zaplatíte 863 900 Kč. Benzinová nabídka R-Line / Highline začíná u motoru 1.8 TSI (132 kW / 180 k) s cenou 889 900 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků