VW Passat B8 R-Line zná českou cenu. Nejlevnější koupíte za 707 900 Kč

České zastoupení automobilky Volkswagen rozšířilo nabídku pro model Passat o verzi R-Line, kterou jsme si mohli poprvé prohlédnout minulý rok na autosalonu v Paříži. Nejlevnější R-Line pořídíte za 707 900 Kč, přičemž se jedná o sedan vycházející z výbavy Comfortline osazený motorem 1.4 TSI 92 kW (125 k) a manuální převodovkou. Stejně vybavené kombi pak stojí 732 900 Kč.

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Pokud budeme vycházet z výbavy Comfortline, dostane zájemce možnost kombinovat R-Line se všemi dostupnými motory. Jiný je pak nárazník, prahové nástavce, na masku chladiče se nastěhuje logo R-line, interiér obdrží sedadla Top částečně čalouněná kůží, sportovní volant, prahové lišty a především bude vůz postaven na sedmnáctipalcová litá kola.

Právě testujeme: Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI  

Právě testujeme: Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI  

Kombinace s výbavou Highline je zajímavější. Zde R-Line zahrnuje osmnáctipalcová kola, kovové pedály a sportovní sedadla s kůží Nappa. Nejlevnější takovýto nový Passat R-Line je dostupný s naftovým dvoulitrem o výkonu 110 kW (150 k) za 836 900 Kč, v případě kombi zaplatíte 863 900 Kč. Benzinová nabídka R-Line / Highline začíná u motoru 1.8 TSI (132 kW / 180 k) s cenou 889 900 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků