VW našel geniální způsob, jak omezit používání mobilů za volantem

Saman  |  27. 04. 2018 11:18

a kde je teda ten genialni zpusob jak omezej pouzivani mobilu pri rizeni? v clanku nikde nic o tom jak to genialne omezej neni? asi nejaka chyba ve vesmiru ci co ze to tam nikde nevidim

Odpovědět  |   | 
GR8  |  27. 04. 2018 12:40

Nejde o obsah. Jde o to mit v nadpisu slova VW a k tomu genialni. A pritom takova blbost.

Odpovědět  |   | 
Arcturus  |  27. 04. 2018 21:59

Korunu tomu nasadila ilustrační fotka k článku - článek o VW a fotka s nabouraným BMW

Odpovědět  |   | 
...  |  27. 04. 2018 14:24

A já píč..renault to četl až do konce
čekal jsem kameru, co při detekci mobilu v ruce ubere výkon, nebo drona co když vemeš do ruky mobil tě odstřeli... ale tohle je hovno jak to co právě píšu

Odpovědět  |   | 
Saman  |  27. 04. 2018 11:20

ja treba prisel na genialni zpusob jak usetrit denne asi pul hodiny casu, prestat cist autorevue.cz a auto.cz a verim ze tento veru genialni napad ucetri ten cas v ruznych delkach i spouste dalsim ctenarum techto webu

Odpovědět  |   | 
johnyk  |  27. 04. 2018 12:05

Myslíte, že si lidi, kterým je fuk zda používají při řízení mobil a někoho tím ohrožují, koupí futrál z bouračky, aby jim to při řízení připomnělo, že ho fakt nemaj používat? V tomhle směru dobrá blbost milé autorevue. Asi jste nepochopili záměr automobilky získávat prachy na dotování něčoho jiného.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  27. 04. 2018 13:17

VW nasel leda tak piču...

Odpovědět  |   | 
...  |  27. 04. 2018 14:26

Našel, ale pak tomu začal řikat zatáčka, pač nezjistil co to vlastně je, jen že se tomu máš vyhnout
(Die kurve)

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  27. 04. 2018 14:21

díky hansfrí a modrému zubu na telefon v autě nešáhnu

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  27. 04. 2018 15:46

Jasné. Ale čumíš na displey keď hľadáš kontakt.
A prečo čumíš - napríklad:
- lebo hlasové vytáčanie funguje "geniálne".
- lebo pozrieš od koho máš zmeškaný hovor
- lebo ti prišla sms
- ....

Tak len si ďalej nešahaj na mobil.

Odpovědět  |   | 
kptn  |  27. 04. 2018 17:06

Bulvární titulek, bulvární celé autorevue.cz

Končím.

Už mám těch blábolů vážně dost.

Informační hodnota nula.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  27. 04. 2018 18:37

VW a spol mají tu chybu, že nemají to co mají druhé automobilky v základu handsfree a kdyžtak chtějí za to velký prachy.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  27. 04. 2018 18:53

Jasně, mobil při řízení je ee fůj... Ale hlavně že samotní výrobci do aut cpou dotykáče na každou pikačovinu.....

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  28. 04. 2018 10:56

Opravdu geniální...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 04. 2018 13:18

Je zvlastni ze tolik ridicu telefonuje prave v koncernovych manazerskych vozech, kde se stala chyba? Nejaka nekompatibilita s palubnim systemem?

Odpovědět  |   | 
lazywriter  |  29. 04. 2018 20:02

Jak tu psal predrecnik, protoze dostali zebrak edition a firme nestali ani za to, aby jim priplatila za handfree.

Odpovědět  |   | 
Ja Samojediny  |  07. 05. 2018 19:22

Síííím... můj firemní žebrák edition od 3,14 France má HF v základu. Teda všechny naše žebrák edition mají HF.

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  30. 04. 2018 10:33

Když někdo "dokáže" za jízdy telefonovat, tak je pak logický, že si neumí zapnout nebo vůbec neví o handsfree. Takový blbec to je, stejně jako když má telefon před ksichtem a jedním okem "sleduje" provoz a druhým smsky. Opravdu je to vždy zážitek pozorovat vás - zdegenerovaný hipsterský diskofilní heterobuzny a městský myslivce, kterak si k tomu smskování ještě pouštíte nechutný infantilní house nebo ještě horší trance... :D

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  30. 04. 2018 10:35

Každopádně tenhle článek je o ničem. Je to to děsně naroubovaný. Když už, tak je to umění udělat takovýhle kryty, ale souvislost s lidskou demencí tam fakt nevidim...

Odpovědět  |   | 
D. Adler  |  30. 04. 2018 13:37

"Geniální" by bylo, kdyby všechna auta měla povinné vybavení BT handsfree.
Stejně jako Front Assist, ten možná ještě více. Obecně by funkce zvyšující bezpečnost měly být povinné. Není důvod aby někdo volil mezi cenou a bezpečím svým nebo - co je horší - nás ostatních.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  02. 05. 2018 15:53

Problém je spíš ve vlastním telefonování, jak v držení přístroje.Fyzicky řídíte, ale psychicky jste na schůzce s druhým účastníkem. To nepomůže ani kryt od krve.

Odpovědět  |   | 
Kema  |  02. 05. 2018 21:41

Ahoj.

Směšná je ta výše pokuty.
Kdyby to bylo v € tak neřeknu ani popel, ale v Kč .......
To je směšné.
Jako vždy to je u nás "po švejkovsku".
U nás to NIKDY lepší nebude.
To je jasná věc.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A