VW našel geniální způsob, jak omezit používání mobilů za volantem

Saman  |  27. 04. 2018 11:18

a kde je teda ten genialni zpusob jak omezej pouzivani mobilu pri rizeni? v clanku nikde nic o tom jak to genialne omezej neni? asi nejaka chyba ve vesmiru ci co ze to tam nikde nevidim

Odpovědět  |   | 
GR8  |  27. 04. 2018 12:40

Nejde o obsah. Jde o to mit v nadpisu slova VW a k tomu genialni. A pritom takova blbost.

Odpovědět  |   | 
Arcturus  |  27. 04. 2018 21:59

Korunu tomu nasadila ilustrační fotka k článku - článek o VW a fotka s nabouraným BMW

Odpovědět  |   | 
...  |  27. 04. 2018 14:24

A já píč..renault to četl až do konce
čekal jsem kameru, co při detekci mobilu v ruce ubere výkon, nebo drona co když vemeš do ruky mobil tě odstřeli... ale tohle je hovno jak to co právě píšu

Odpovědět  |   | 
Saman  |  27. 04. 2018 11:20

ja treba prisel na genialni zpusob jak usetrit denne asi pul hodiny casu, prestat cist autorevue.cz a auto.cz a verim ze tento veru genialni napad ucetri ten cas v ruznych delkach i spouste dalsim ctenarum techto webu

Odpovědět  |   | 
johnyk  |  27. 04. 2018 12:05

Myslíte, že si lidi, kterým je fuk zda používají při řízení mobil a někoho tím ohrožují, koupí futrál z bouračky, aby jim to při řízení připomnělo, že ho fakt nemaj používat? V tomhle směru dobrá blbost milé autorevue. Asi jste nepochopili záměr automobilky získávat prachy na dotování něčoho jiného.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  27. 04. 2018 13:17

VW nasel leda tak piču...

Odpovědět  |   | 
...  |  27. 04. 2018 14:26

Našel, ale pak tomu začal řikat zatáčka, pač nezjistil co to vlastně je, jen že se tomu máš vyhnout
(Die kurve)

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  27. 04. 2018 14:21

díky hansfrí a modrému zubu na telefon v autě nešáhnu

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  27. 04. 2018 15:46

Jasné. Ale čumíš na displey keď hľadáš kontakt.
A prečo čumíš - napríklad:
- lebo hlasové vytáčanie funguje "geniálne".
- lebo pozrieš od koho máš zmeškaný hovor
- lebo ti prišla sms
- ....

Tak len si ďalej nešahaj na mobil.

Odpovědět  |   | 
kptn  |  27. 04. 2018 17:06

Bulvární titulek, bulvární celé autorevue.cz

Končím.

Už mám těch blábolů vážně dost.

Informační hodnota nula.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  27. 04. 2018 18:37

VW a spol mají tu chybu, že nemají to co mají druhé automobilky v základu handsfree a kdyžtak chtějí za to velký prachy.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  27. 04. 2018 18:53

Jasně, mobil při řízení je ee fůj... Ale hlavně že samotní výrobci do aut cpou dotykáče na každou pikačovinu.....

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  28. 04. 2018 10:56

Opravdu geniální...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 04. 2018 13:18

Je zvlastni ze tolik ridicu telefonuje prave v koncernovych manazerskych vozech, kde se stala chyba? Nejaka nekompatibilita s palubnim systemem?

Odpovědět  |   | 
lazywriter  |  29. 04. 2018 20:02

Jak tu psal predrecnik, protoze dostali zebrak edition a firme nestali ani za to, aby jim priplatila za handfree.

Odpovědět  |   | 
Ja Samojediny  |  07. 05. 2018 19:22

Síííím... můj firemní žebrák edition od 3,14 France má HF v základu. Teda všechny naše žebrák edition mají HF.

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  30. 04. 2018 10:33

Když někdo "dokáže" za jízdy telefonovat, tak je pak logický, že si neumí zapnout nebo vůbec neví o handsfree. Takový blbec to je, stejně jako když má telefon před ksichtem a jedním okem "sleduje" provoz a druhým smsky. Opravdu je to vždy zážitek pozorovat vás - zdegenerovaný hipsterský diskofilní heterobuzny a městský myslivce, kterak si k tomu smskování ještě pouštíte nechutný infantilní house nebo ještě horší trance... :D

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  30. 04. 2018 10:35

Každopádně tenhle článek je o ničem. Je to to děsně naroubovaný. Když už, tak je to umění udělat takovýhle kryty, ale souvislost s lidskou demencí tam fakt nevidim...

Odpovědět  |   | 
D. Adler  |  30. 04. 2018 13:37

"Geniální" by bylo, kdyby všechna auta měla povinné vybavení BT handsfree.
Stejně jako Front Assist, ten možná ještě více. Obecně by funkce zvyšující bezpečnost měly být povinné. Není důvod aby někdo volil mezi cenou a bezpečím svým nebo - co je horší - nás ostatních.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  02. 05. 2018 15:53

Problém je spíš ve vlastním telefonování, jak v držení přístroje.Fyzicky řídíte, ale psychicky jste na schůzce s druhým účastníkem. To nepomůže ani kryt od krve.

Odpovědět  |   | 
Kema  |  02. 05. 2018 21:41

Ahoj.

Směšná je ta výše pokuty.
Kdyby to bylo v € tak neřeknu ani popel, ale v Kč .......
To je směšné.
Jako vždy to je u nás "po švejkovsku".
U nás to NIKDY lepší nebude.
To je jasná věc.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 28 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A