VW nadělí zaměstnancům bonus 180 tisíc. Ve Škodě Auto utopie

Loňský rok byl pro automobilový koncernern Volkswagen velmi dobrý, vedení společnosti proto rozhodlo, že každý zaměstnanec továren na západě Německa dostane prémii 7200 eur (180 tisíc korun). Odměna je však o 300 euro nižší než v roce 2011.
VW nadělí zaměstnancům bonus 180 tisíc. Ve Škodě Auto utopie

„Podíl na zisku společnosti je pro zaměstnance těžce vydělaný a zasloužený,“ uvedl na firemním setkání ve Wolfsburgu personální šéf firmy Horst Neumann.

Zaměstnanci šesti západoněmeckých továren dostanou za loňský rok bonus 7200 eur. Odměna je meziročně kvůli horším očekávání o 300 eur nižší.

Pro snížení bonusu má ale pochopení i šéf rady zaměstnanců Bernd Osterloh. Ten již pracovníky varoval, že se dají očekávat horší časy. Společnost Volkswagen totiž letos očekává další propad prodejů jak v západní, tak jižní Evropě.

Ve Škodě Auto, která je součástí koncernu Volkswagen, o zaměstnaneckém bonusu za rok 2012 zatím jednají. Kolektivní vyjednávání končí až 28. března. O bonusech se dá proto hovořit jen v kontextu minulých let, ale i z něj lze odečíst, že o podobných odměnách si zaměstnanci ve Škodovce mohou nechat jen zdát.

Loni, když automobilka VW vyplácela rekordních 7500 eur, šéf škodováckých odborů Jaroslav Povšík hovořil o ročním zaměstnaneckém bonusu ve Škodě Auto jako o zlomku té německé.

„Podle našich propočtů to vychází na sumu kolem 19 tisíc korun,“ uvedl loni Povšík v týdeníku Škodovácký odborář.

V roce 2010 vyplácel Volkswagen v západním Německu zaměstnancům bonus čtyři tisíce eur, zaměstnanci ve Škodovce dostali tři tisíce korun.

Zdroj: E15.cz

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků