Získejte nejlepší sázkové zážitky s naší sázkovou kanceláří. Nabízíme široký výběr sázek na fotbal, hokej, tenis a mnoho dalších sportů https://grandirenhaiti.org/... . S našimi vysokými kurzy a rychlými výplatami jsme ideální volbou pro váš sázkový zážitek. Připojte se k nám a začněte vyhrávat ještě dnes!
Vaše záliba v sportu a sázení může být nyní ještě zábavnější, když sázíte s námi https://hdmun.org/... . Nabízíme široký výběr sportovních sázek s vysokými koeficienty a celou řadu nových funkcí pro snadné a rychlé sázení. Začněte sázet s námi a vyhrajte velké peníze!
Německé firmy nikdy neořezávají mzdy v Německu. Budou o to více obírat zaměstnance i zákazníky v ostatních zemích, aby si mohli dovolit doma "chovat se eticky".Toto pokrytectví je pro Němce typické. Vlastně se po druhé světové válce vůbec nezměnili, jenom se naučili o svém komplexu nadřazenosti nikdy nemluvit.
Odrezava si vetvu.Týmto štýlom skrachuju.Slepá vetva.A je to tu zas vážený. 3 - 4 roky spat sme tu od miestnych prorokov čítali že další kvartál už Tesla určite skrachuje. Už nebudú mat peniaze od bánk, veď sú 5 rokov v strate. Atd atd.Ako to dopadlo vieme.Ale miestny proroci ďalej prorokuku. Nepredajné vw. Nikto to nechce. Krach do konca roka.Myslím že sa ešte nasmejeme.
Celz VW ide do ( ) ° ( )A moze si za to sam.Predrazene modely, osekava ponuku ziadaneho, rusi pohony a motorizacie, Uzitkove auta uz sa nedaju kupit ako 4motionLudia sa mu ta to vytoto, ako aj na seat aj skody.Vsetko vsadili na mrtvu vetvu elektrosrotovPredaju ich ID.xxxx su absolutne mizerne.Viac ako polovica je nanutena registracia na dealerov...Uz aj dealererstva sa buria, nemaju co predavat, ludia im utekaju k cinanom a korejcom
Co je to za lidi ze místo vw jdou pro číňana? Jako že si přiznaj že schudli, že se jim nedaří a místo koňského spřežení budou jezdit volskym potahem?
Ale prdlajs, lidi maji peněz jako sraček. A cim víc jich maji, tim vic počítají každou korunu a každé euro. Takze logicky lowend má šanci krátkodobého úspěchu. A než se folk přesvědčí, co je jedna znacka za šunt a zacne od ni utikat k jinému šuntu, uteče dlouhá doba, i dva nebo tři roky. Epochy hjundajů, ssangyongů, dacií, teď MG.... A to tu ještě neni greatwall, dongfeng a dalsi výkvěty "kvalitní" techniky.
Lidi s penězma v tomhle - tomu nevěřím. Zákazníci dachny který podlehnou bludu že si Číňanem polepší to jo.
Toto se děje ve všech oligopolních výrobních odvětvích, vžil se pro to termín "enshittification". Pokud celý oligopol najednou zhoršuje své výrobky, zvyšuje to všem zisky, protože zákazník nemá na výběr.Ale funguje to skutečně jenom pokud to dělají všichni výrobci najednou.
Co jsem četl jinde, tak Arteon se kromě DE skoro neprodává. Ve Francii vůbec. Takže ho ruší pro nezájem.
Přitom to je nejkrásněší VW...Problém je, že jezdí jako Passat.
U nás se Arteon taky prodával.Ona ta Francie je zvláštní trh, spousta jejich modelů se zase prodávala jenom ve Francii a jinde nad nima kroutili hlavou, když měli na výběr něco normálního od ostatních značek.
Arteon se prodaval skvěle první 2 roky. Pak se trh nasytil a chtělo to snižovat cenu. VW pod vedením idiota Diesse se rozhodl ji naopak zvyšovat a to to auto definitivně zabilo. Idiota sice vyhodili, ale (nejen) arteon uz se zachránit nepodařilo.
blablablá, odnesl to zákazník a škoda, slevnuje neprodejný škodovky, zdražuje prodejný a dělá znich neprodejný kousky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.