VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromobilů. Umožní nabíjení kdekoliv

Pepa  |  27. 12. 2019 09:36

To je moc... :)

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 12. 2019 11:08

To je vidět, co v koncernu pracuje za kretény. Si představte parkoviště u nákupáku, ulička akorát na projetí, pletou se ti tam desítky lidí s nákupními vozíky. A teď by ti u každého třetího auta zavazel na projetí v uličce tento koncernový bazmek. Další věc, kolik ženských by s tím odjelo i domů.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 12. 2019 12:23

A naco by si na parkovisku u nakupaku potreboval mobilne riešenie? Keď tam môžeš mat normálnu nabijaciu stanicu ako teraz.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 12. 2019 12:24

Pssst, kazíš mu ideály protielektrické revolty.

Odpovědět  |   | 
Rex  |  27. 12. 2019 15:54

Jo a pro nabíjení desítek aut by se hodila menší atomová elektrárna na rohu parkoviště.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 12. 2019 16:22

Neprehanaj.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  28. 12. 2019 04:33

Nepřehání.....

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  28. 12. 2019 14:25

například 30*8kw = 240kW. To je jeden motor z většího auta. Nebo pár desítek metrů solárních panelů nad parkovištěm... Nebo 1/8333 Temelína.
Jak říkám hoši, vy nezvládáte ani trojčlenky. Jste skvělou reklamou na kvalitu českých učitelek.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 12. 2019 22:24

S těmi 8kW chceš dělat přesně co? Dobíjet elektrokáru? To bys musel v chrámu konzumu zkejsnout celý den, abys dobil průměrnou Teslu z 50% na 80%.

O tvých trojčlenkových kinderpočtech á-la součet hrušek s jabky snad ani psát nebudu, směju se ještě teď.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  29. 12. 2019 08:48
Kolemjdoucí  |  27. 12. 2019 16:20

Úplně to vidím, 200 superchargerů po 250kW u Globusu. Lampy můžou odstranit, svítit budou kabely v zemi.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 12. 2019 16:23

A prečo by malo byt 200 SC pri globuse?

Odpovědět  |   | 
Kolemjdoucí  |  27. 12. 2019 16:30

Bavíme se tu o tom, kdy všichni budou mít elektrický auto. Současný stav žádné řešení nepotřebuje.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 12. 2019 16:53

Ale ja rozumiem. Ale stále neviem prečo by bolo potrebných 200 SC.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 12. 2019 16:59

Protože on to tak řekl. Sice je to naprostá kravina, ale domýšlet něco do důsledků, proč?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 12. 2019 18:46

Ako vidíš. Väčšina s ním súhlasí.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  28. 12. 2019 04:39

Jen na střeše u Globusu ČM jsou, resp. budou 100vky vozidel lačnících po dobití..... Ale pro Vas ekozvrhlomagory očividně no problém. Přiletí robotodron, přicucne se, nabije, samozřejmě skoro zdarma jak je dnes zvykem a odleti se zase nasosat.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 12. 2019 07:14

50% populácie v CR žije v domoch. Ti si môžu auta dobíjať pohodlne doma. Narozdiel od terajšej situácie keď 100% obyvateľstva musí jazdiť tankovať na benzínky.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 12. 2019 22:28

já zapomněl, že vy ekokomunisti jste strašně uvědomělí a nevyjíždíte bez 100% nabití.

Ti co bydlí v domech, nebydlí ve velkoměstech. Takže když přijedou, budou mít "natočeno" třeba taky 100km, a to při vědomí, že na parkáči u hyperdómu se dá dobít, bude taky znamenat nezřízenou jízdu, klimatizování/topení. Takže takoví přijedou s baterkou pod 50% a budou chtít dobíjet, zejména pokud to bude zdarma ("mámo, máme to zadarmo, tak si nabijeme nejlíp na 105%!")

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  30. 12. 2019 07:14

Bavíme sa o situácii keď budú mat všetci EV. Silne pochybujem, že obchodaky budú dávať vtedy niečo (nabijanie) zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  28. 12. 2019 14:27

No jistě. A na střeše Globusu je taky spousta místa na solární panel, který to bude živit. Plocha parkovacího místa a přilehlá část obslužné komunikace stačí na výrobu energie potřebné k průměrnému ročnímu nájezdu auta u nás.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 12. 2019 22:29

kousek výš jsi plácal o pár desítkách metrů solárních panelů jen pro směšných 30 aut.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  28. 12. 2019 08:24

V diskuzi u predchoziho clanku o elektromobilite bylo uvedeno, ze nabijis trebas u nakupaku, protoze tam stejne musis stat a stejne tam minimalne pulhodinu budes. Parkoviste pro 200 vozidel je dost podmerecne, ale budiz. I kdyby z nich polovina chtela nabijet, tak je to stale 100 stanovist a pri 250kw na nabijecku je to stale 2.5MW rezervovaneho prikonu. Jedine pozitivum je, ze je to obvykle pres den a tudiz se muze spotrebovat energie trebas ze solaru (2.5MW je fakt velke pole panelu). Problem je, ze lide bud chteji vypadnout rychle a tudiz nenabiji tolik (a cas zabrany na nabijecce zvyrazni i parkovani a odparkovavani) anebo se budou chtit pokochat korzovanim a tim padem budes potrebovat vic nabijecek. Nikdo preci v pulce nakupu nebude chodit preparkovavat. A autonomie je jeste vlhky sen.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 12. 2019 08:40

Podľa mna to nie je reálna situácia.

Lebo logicky spoplatnia skôr nabijanie za minuty a nie kWh. Pretože inak by im tam všetci blokovali nabíjačky. Za druhé, väčšina aut tam nepríde s úplne prázdnou baterkou, ktorej nabije na SC je okolo tej 1/2h.

Preto som sa divil tej myšlienke o SC pre obchodakom. Pretože reálne nemajú zmysel.
Zmysel tam majú stredne rýchle nabíjačky s oveľa nižším odberom ako SC.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  28. 12. 2019 12:04

K tomu snad jen dva body. A) at to zpoplatnis jak chces, nikdo nebude v pulce nakupovani chodit preparkovat auto. Tedy blokovane stani bude tak jako tak. B) ackoliv je snaha vyuzivat baterii jen do 80%, tak nabijeni v rozmezi 0-80% take neprobiha linearne. Tedy ten, kdo prijede s 10% nabije za stejny cas vic procent, nez ten kdo prijede s 60%.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 12. 2019 12:21

A)Práve preto nemajú SC zmysel u obchodakov. Pretože nabíjajú príliš rýchlo. Auto by vo väčšine prípadov bolo už dávno nabité a človek by ešte stále bol v obchode.

B) samozrejme. To nie je nič nového. A práve preto ľudia snáď budú mat rozum a nebudú nabíjať skoro plne akumulátory.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  28. 12. 2019 14:32

Proto má u obchoďáku smysl pomalá nabíječka ala 7 nebo 11kW. Nacmrndá ti to tam cca cos spotřeboval na cestu tam a zpět.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  28. 12. 2019 19:54

Vpodstate s tebou souhlasim. Naopak obchodnik bude radsi, kdyz bude mit pod svou strechou nudici se platici rukojmi.

Odpovědět  |   | 
Rum  |  28. 12. 2019 11:44

Kdyby s podobnou myslenkou prisel Musk, tak se akorat poserete z jeho vizionarstvi.
Priznejte si ze ti neni uplne zla myslenka, jen je treba, aby se roboti mohli napojit a odpojit automaticky. Pak by jeli autonomne do doku se dobit a vyhledat dalsiho potrebneho. Na parkoviste pred velka primestska obchodni centra idealni a nemusite je hned rozbagrovat kvuli kabelum.

Jen ten akumulatorovy zasobnik je limitujici. Setrvacnik by byl myslim vyhodnejsi.

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  27. 12. 2019 09:50

Mne sa viac pozdáva myšlienka škodovky, ktorá plánuje na menej frekventované dobíjacie miesta (napr. niekde na dedinách) umiestňovať nabíjačky na princípe zotrvačníka. Má to viacero výhod - prakticky neobmedzené množstvo nabíjacích cyklov, ale hlavne to, že sa energia dá ukladať do zotrvačníka pomaly - nízkym prúdom, ale odoberať z neho rýchlo.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  28. 12. 2019 04:41

Aneb pravou nohou za levým uchem....

Odpovědět  |   | 

aby se tam nemusela dávat sim-karta jak u té id3, kolik máte nárok na sim-karet?

Odpovědět  |   | 
nathan  |  27. 12. 2019 10:32

V novém roce si založím start up a začnu vyrábět robotické mobilní WC. Na zavolání pomocí mobilní aplikace. Protože když se mi chce srát, tak v Praze za boha nemohu najít jeden jediný dostupný pouliční hajzl.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 12. 2019 10:41

Tohle je nádherná ukázka demence ohledně BEV. Auto na baterky je píčovina.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  27. 12. 2019 11:21

Auta na baterky jsou náhodou mnohem lepší než jakýkoli spalovací motor. Dávají totiž řidičům spoustu pokročilých hi-tech nástrojů na řešení problémů, o jejichž existenci by bez elektromobilů neměli ani ponětí

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  28. 12. 2019 09:35

Pokud na to nahlizis stejne, jako na prichod predku lidi od rovniku smerem na sever a tim vlastne civilizacnimu pokroku v ramci nutnosti planovani preziti, tak to beru. Kor jestli dosahneme stejneho rozdilu v pokroku

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  27. 12. 2019 11:05

Hrnček s uškom dovnútra je podobne užitočný...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  27. 12. 2019 11:05

Zapomněli dodat, že roboti budou nabíjeny dieselagregáty, které budou tahat Amaroky. Od dob Tesly S z roku 2012 už nepřišel žádný pokrok jen samé stupidity. Závěr všeho nakonec bude, že evropan bude chodit pěšky a afričani jezdit auty.

Odpovědět  |   | 
P.  |  27. 12. 2019 11:23

Je to skvělý nápad. A nejlepší na tom je, že celý ten systém robotů na akumulátory vozící akumulátory k nabíjení akumulátorů je úplně čistý, zelený, bezuhlíkový a zeměkouliochlazující. To je velký krok kupředu. Takové perpetum mobile na cesty z kopce, kterému stačí k dokonalosti jen to, aby se všechny silnice stavěly z kopce.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  27. 12. 2019 11:24


To by se dalo jeste cely vylepsit a udelat to jako dieselgenerator TDI, ktery by nabil nabijecku na na nabijeni EV a dilo bude dokonano

Odpovědět  |   | 
Laco  |  27. 12. 2019 21:07

Si z toho děláte srandu, ale je nanejvýš potřebné hledat jakékoliv cesty, které by umožnily rychlé nabití akumulátorů elektromobilů. V této souvislosti se divím tomu, že ještě nikoho nenapadlo využít k nabití baterie elektromobilu energie blesku. A přitom by jen stačilo využít jako bleskosvodu teleskopické antény pro příjem radiového signálu. V případě výskytu bouřkové činnosti by řidič elektromobilu vysunul teleskopickou anténu, kterou by předtím odpojil od radiopřijímače a následně ji připojil ke zdířkám autobaterie. Pak by již jen čekal na úder blesku.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  27. 12. 2019 21:34

teleskopicka antena... normalne mne ovinula nostalgie... posledni auto, na kterem jsem to mel byla stodvaca

Odpovědět  |   | 
Porovnání  |  29. 12. 2019 08:55

Teleskopická anténa u Škody 120 asi byla nějaká výjimka, protože obvykle tam byla pouze prutová anténa. Teleskopickou anténu mělo tuším nějaké Hyundai Accent nebo snad stará Mazda 626? Tam když se zapnulo rádio, tak se nejdříve vzadu vysunula teleskopická anténa a až pak to začalo hrát.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  28. 12. 2019 00:42

Jako s nejakym supravodivym kondenzatorem by se to asi dalo, ted uz jen jak vyrobit ty blesky a donutit je uderit ve spravny cas na spravnem miste. Tady by mohl pomoci nejaky rus “porucime vetru desti”

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  28. 12. 2019 04:44

Muskuuuu! Máme naaaapad. Kde siii!

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 12. 2019 22:33

tak si propočítej jak "velkou" energii obsahuje jeden blesk.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  29. 12. 2019 22:34

oprava: fyzikálně přesně: "jakou práci"

Odpovědět  |   | 
Lakouš  |  27. 12. 2019 13:01

Tady někdo přemýšlí, jak v honbě za "zelenou" zanechat pořádnou uhlíkovou stopu

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  28. 12. 2019 00:46

A to by se nenasel nejaky izotop uhliku, co je zeleny? Nebo nejaka krystqlicoa mrizka? Nebo nejqky kvazikrystql?
Vetsinou je cerny, diamant prusvitny, zeleny proste ne? Konecne by to slo skloubit vsechno dohromady. Sakra.

Odpovědět  |   | 
fero  |  27. 12. 2019 13:07

mohol by tie roboty rozvažat nejaky nakladiak s 12 valcovom naftakom

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  27. 12. 2019 13:28

Nemyslím, že je to myšleno tak, že by ty roboty někdo někam rozvážel...

Odpovědět  |   | 
fero  |  27. 12. 2019 13:56

jasne, že by bol ten nakladiak autonómny... doviezol by tie dobijacie roboty sam , teda na autonómne zavolanie vybitého elektronepodarku...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  28. 12. 2019 00:49

Kenkazdemu RollsRoyce potom jako standardni vybaveni jeden “nakladak v zadech” k okamzitemu pouziti

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  28. 12. 2019 09:42

Clovece, mam napad. Co kdyby se ten nakladak pripojil k tomu autu? Tim padem by byl stale dostupny a odpadl by jeden naftovy motor pro pohon toho nakladaku, tedy by zbyl uz jen jeden na to nabijeni. Aaaaah, ten pocit, ze jsem mohl prispet ekologii, je nadherny. a je to i prakticke. Kdyz nechces nikam jet, nepotrebujes dizlagregat na privesu a tudiz ho muzes odpojit

Odpovědět  |   | 
Stana  |  27. 12. 2019 13:50

A nebylo by lepším řešením vozit v autě deiselovou nebo benzínovou elektrocentrálu a s tou to někde na parkovišti nebo na okraji lesa v klidu dobít?

Odpovědět  |   | 
fero  |  27. 12. 2019 14:02

presne tak a tá muže čmudit ako chce, ta totiž nemusi na emise a stk

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  27. 12. 2019 15:47

A mezitím můžu jít na houby...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  27. 12. 2019 18:30

Nebo na kafe k nejbližší benzínce vzdálené třeba 10km. Ono se to stejně nenabije dřív než za několik hodin.

Odpovědět  |   | 
Kolemjdoucí  |  27. 12. 2019 16:26

Klika, že se začínají prosazovat malé štěpné reaktory 50-100MW. To se bude na parkovištích hodit

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  27. 12. 2019 16:44

No to je zas slátanina. Nejenže se rozhodli kurvit planetu miliony tun jedovatých těžkých kovů které se jistě netěží ekologicky kvůli autům ale ještě touhle opicarnou na dobíjení

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  27. 12. 2019 16:50

Som sa tu na tomto fore pobavil. Niektorych komenty su vtipne a trefne, lebo co ine nam nakoniec proti blbizmom Bruselu ako humor zostane, ze?

Odpovědět  |   | 
sup  |  27. 12. 2019 18:24

Tesla a Musk nejsou blbismus z Bruselu, ne?
Češi jsou zpátečníci. Ani u smrtelné postele jejich blízkých jim nedojde, že třeba právě umírají na nemoci způsobené exhalacemi spalováků..

Odpovědět  |   | 
sup  |  27. 12. 2019 18:25

Pro Slováky platí to o zpátečnictví taky jak koukám...

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  28. 12. 2019 04:47

Ten Slovák to napsal trefně a přesně. Na rozdíl od tebe...

Odpovědět  |   | 
jan  |  27. 12. 2019 17:07

Hlavně tzo vypadá že naše republika zase zaspala dobu.
Tesla vesele staví dobíjecí stanice a víte proč?
Bude pak mít skoro monopol na dobíjení aut a zpočátku nás
namlsá levnou elektřinou ale postupem času se nám začnou prohýbat peněženky.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 12. 2019 17:22

Tesla nie je Skodovka. Takze to nebude v CR take horúce.
Na SC aj tak nič iné ako Teslu nenabijes.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  28. 12. 2019 09:44

A co teprve, az ty nabijecky bude moci pripojit k elektricke siti. To bude raj na zemi!

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 12. 2019 19:12

Vzpomínáte si auta na vysílačku? Vybitý baterky nikdo nikdy nedořešil, není důvod se domnívat že u elektroaut to bude lepší. Navíc ty rychloanbíječky odkouří baterky raz dva.

PF 2025
ČEZ Vám přeje úspěšný nový rok s těmito cenami:
15 Kč/ 1 Kwh

A za ty blackouty se omlouváme, bude to čím dál častěji.

Odpovědět  |   | 

nevím jak čez, ale eon zdražuje už od prvního 2020.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 12. 2019 20:30

Když uteče daň z paliv, tak to stát musí někde dohnat. Bylo by naivní myslet, si že v elektrokárách se bude pořád jezdit za pár desítek haléřů na km....a stát na to bude koukat s pocitem, jak jsme to oteplování planety hezky vyřešili.

Odpovědět  |   | 
miloslav  |  27. 12. 2019 21:32

nejlepší by bylo, kdyby si elektroauto vozilo dobíječku ssebou. Na přívěsný vozík by se dal dieselgenerátor nebo hydraulická teleskopická větrná elektrárna jejíž vrtule by byla poháněná proudem vzduchu při jízdě, případně dieselgenerátorem který by na ní fouklal vzduch.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 12. 2019 01:08

To je hovadina. Dalsi ztrata energie vybitim/nabitim akumulatoru a dojetim robota. To uz by bylo lepsi aby ten robot mnel dieselagregat ...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 12. 2019 11:10

Víte, celé ty zoufalé pokusy elektromobility mi připomínají německou historii před 70-ti lety. To jeden pán taky v zoufalosti chrlil jeden nápad za druhým, protože už nevěděl jak z toho maléru vycouvat.

Odpovědět  |   | 
Fany  |  28. 12. 2019 17:03

Při výrobě elektroauta se spotřebuje vzácných kovů jako na 10 normálních, tudíž i cena vozu je vysoká . Vydrž baterií je tak max 5 let pak kapacita razantně klesá a z baterií se stává nebezpečný odpad. Za takovým to vozem je i elektrárna která produkuje nějaké látky. Při představě že má každý 4ty v obci elektroauto tak kapacita nejen elektráren ale i vedení a trafostanic je silně nedostačující. A při případném vznícení vozu se stávají neuhasitelna a silné toxicka takže v podzemních garážích dosti nebezpečná záležitost. Tak se jen tak blbě zeptám kde je ta ekologie?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 12. 2019 18:48

To už měl Samsung zmáknutá loni, VW je zase pozadu.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Zdeněk Pavliš  |  29. 12. 2019 15:22

Stačí vozit v elektroautě elektrocentrálu a kanystr benzínu.

Odpovědět  |   | 
bob7373  |  30. 12. 2019 21:26

stačí si zopčítatkolik energie je nutno nabít, kolik elektromobilůje ve čtvrti a jaký máčtvrť trafo, prostě elektromobily zatím zatěžují životní prostředí víc než klasická auta a cena 1km bude na úrovni benzínu, vyprodukovaná uhlíková stopa násobně větší....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 14 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 38 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A