VW má v plánu lehký sporťák s motorem Ducati. Jmenuje se XL Sport

VW má v plánu lehký sporťák s motorem Ducati. Jmenuje se XL Sport

Koncern Volkswagen zahrnuje už nějakou dobu kromě řady různých automobilek také italskou společnost Ducati. Na prezentaci ve Frankfurtu si představitelé výrobce známých motorek pochvalovali spolupráci s Audi, vypadá to ale, že tím to neskončí. Samotný Ferdinand Piëch naznačil ve Vídni své plány do budoucna, na jejichž konci by mohl stát zatraceně zajímavý automobil určený pro zájemce o zábavu za volantem.

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Předseda dozorčí rady se nechal inspirovat zájmem, jaký vyvolala Alfa Romeo 4C a rád by, aby Volkswagen měl ve své nabídce také podobný vůz. Ten by mohl být postaven na základech konceptu XL1, přičemž pohon by dostal na starost motor původem od Ducati. To zní velmi slibně, ale tím dobré zprávy nekončí.

Konkrétně jde o motor Ducati Panigale V2, což je dvanáctistovka, která bude naladěna na 190 koní a 123,7 Nm. Maximální výkon je dostupný při 10750 ot./min, točivý moment vrcholí na 9000 ot./min. Hmotnost auta navíc nepřesáhne 800 kg. Na světě už je také první snímek toho, jak by takový sportovní XL1 mohl vypadat. Škoda, že se této novinky v blízké budoucnosti zřejmě nedočkáme.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Autorevue.at

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků