VW má problém. Tisíce Britů se soudí, chtějí odškodné za dieselgate

sokar  |  11. 01. 2017 15:18  |  [85.71.196.xxx]

V USA prodají necelý milion aut. V evropě přes 4 miliony ročně a amíkům lezou do prdele.
Tak si říkám kde jsem měl hlavu, když jsem loni u VW objednal auto....

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 01. 2017 15:36  |  [78.45.123.xxx]

Otázka je, za co chcete vlastně odškodnit.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  11. 01. 2017 16:03  |  [85.207.215.xxx]

Za evidentní podvod...běžným lidem je sice CO2 úplně volné, nicméně pokud by tento podvod proběhl v klidu, příště nám prodají auto ošizené ještě více. Je potřeba aby VW tvrdě narazil.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 01. 2017 16:15  |  [78.45.123.xxx]

Toto je už asi 20 podvod podobného typu v celé řadě automobilek. Vzhledem k tomu, že o existenci těchto "afér" pravděpodobně nemáte ani tušení, je evidentní, že předcházející pokuty u žádné z automobilek ke konci obcházení emisních testů nevedly. Limity přísné a úspora lákavá.

U současných automobilek evidentně podvádějí všichni, kdo u EURO5 a vyšších dieselů nemají SCR, podvádějí dokonce i některé modely s SCR. Prakticky 95% turochrochtů na našich silníchc ochcává emise, takže jestli chcete řešení, pak existuje jediné:
1. Změřit všechna auta, zda plní emise i po uplynutí prvního měřicího cyklu (většina včetně VW to ochcává tímto způsobem)
2. Zrušit povolení k provozu u všch, které to nesplňují a povinně sešrotovat.
3. Zákazníci nechť jsou odškodnění automobilkami.

Vzhledem k tomu, že toto jediné řešení je v EU nemožné, budou sál všichni obcházet emise, jak jen budou moci. A majitélé dieselu mají samozřejmě máslo na hlavě, protože o těch sračkách, co jim lezou z výfuku, vědí roky a je jim to jedno. Hlavně že jezdí za 5/100 a táhne to vocpoda.

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  11. 01. 2017 16:31  |  [217.77.169.xxx]

Emise obcházejí všichni, je nesmysl zaměřovat se pouze na diesely. Pokud chcete měřit reálne emise, tak nejen NOx, ale i COx a pevných částiv. Ty co překračují zakažte a máte ulice měst prázdné, maximálně pojede pár starých škodovek vyrobených ještě před emisním měřením, které tak nemusí splňovat téměř nic

Odpovědět  |   | 
Twan  |  11. 01. 2017 16:55  |  [85.207.215.xxx]

Asi před rokem jsem četl článek o měření emisí a pán, který ve zkiušebně pracoval uvedl jako vtipnou historku, jak se jim pokazilo měření. Pánové odešli na oběd a zapoměli zapnuté měřáky. Také si otevřeli okno aby vyvětrali. Po návratu zjistili, že testovaný motor jaksi začal produkovat více škodlivin. Po přezkoumání zjistili, že nechali komoru otevřenou a vnikl tam "čerstvý" vzduch, který v testované proceduře dosahoval vyšších hodnot, než samotný motor v běhu...

O emisích si také myslím své...ale šaškárna kolem dieselgate je vyloženě sprostá. Jak mohou v USA odškodňovat a v EU mávnout rukou a navíc se obhajovat zákony? Už jen z tohoto principu bych po VW šlapal jak bych mohl. Ne za obcházení emisí, které bylo jistě uměle uvedeno do popředí. Ale za aroganci jejich jednání.

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  11. 01. 2017 16:59  |  [37.48.43.xxx]

Rozdíl mezi USA a Evropou je v tom, že v USA musí limity splňovat za provozu, v Evropě v laboratoři. Myslím že na tomhle staví VW svou pozici a je to také důvod proč po něm v Evropě nikdo moc nejde

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 01. 2017 17:07  |  [78.45.123.xxx]

Nikoliv. V USA je k přiznání dotlačila EPA požadavkem na vysvětlení rozdílu mezi laboratorními výsledky a reálným provozem doplněným pohrůžkou, že ceritikace nových aut budou až do uspokojivého vysvětlení zastaveny. Kdyby se tak zachovaly úřady EU, to by najednou bylo přiznání...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 01. 2017 17:03  |  [78.45.123.xxx]

Nemáte pravdu, ale je asi úplně zbytečné vás o tom přesvědčovat.

Reálné měření emisí z provozu ukazuje, že splnit laboratorní limity v reálném provozu lze. Plní je hlavně benzínové motory, u dieselů neplní většina a paradoxně nejlepší výsledky má VW (byť si to místní fans nechtějí přiznat)

http://equaindex.com/equa-air-quality-index/...
http://equaindex.com/equa-carbon-monoxide-index/...

Přísná regulace CO2 v dopravě je pak úplná blbost.


Odpovědět  |   | 
Twan  |  11. 01. 2017 17:22  |  [85.207.215.xxx]

Data to jsou hezká, ale o jejich pravdivosti by se dalo polemizovat. A právě přísná regulace ne jen CO2 v nákladní dopravě by měla být priorita, stejně jako uhelné elektrárny, lodní motory, kamiony, fabriky, letadla...Jen člověk směřující za jiným zájmem může obhajovat současné nastavení euronorem, které jde proti lidem, zatímco opravdoví viníci kritické situace našeho obvzduší zůstávají v ledovém klidu...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 01. 2017 17:55  |  [78.45.123.xxx]

Tak prosím. polemizujte.
Ale my se žádné smysluplné polemiky nedočkáme......

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  11. 01. 2017 19:00  |  [89.176.70.xxx]

Váš druhý odkaz, hned nahoře se píše: "Regulations to control CO emissions distinguish between the fuel types, with petrol vehicles legally allowed to emit twice as much as diesel vehicles" - takže ano, benzíny plní normy ale jenom některé (spousta dostala rating E) a to ještě jen díky tomu, že mají limity dvojnásobné. Zato diesely když si vyfiltrujete, tak je plní všechny (koukal jsem na prvních 100)
Celé je to o tom jestli řešíte emise celkově, nebo se upnete na jednu hodnotu. Ve finále se můžeme dohadovat jestli více škodí NOx (způsobující astma), nebo saze benzínu bez DPF (způsobující rakovinu) a vyšší limity COx (způsobující globální oteplování)

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 01. 2017 19:22  |  [78.45.123.xxx]

čtete to blbě. Tabulka hodnocení A-H je vždy společná, definovaná fyzikálními hodnotami. Tj. pro stejné hodnocení písmenem je potřeba mít stejné emise. Textový popisek je pouze orientační a označuje EURO limit, který motor splnil. Zobrazte si celou tabulku, a filtrujte si to dle potřeby.

V případě emisí CO plní odhadem 80-90% benzínů limit 0.5g/km (což odpovídá EURO 6 pro diesel). Odhadem 2/3 benzínových motorů má emise poloviční až zcela zanedbatelné. Diesely plní téměř všechny.

V případě emisí NOx plní odhadem 90% benzínu limit 0.08g/km (což odpovídá EURO 6 pro diesel). Naproti tomu cca 97% dieselů tento limit neplní.

Když to shrneme, stejné fyzkální limity splní až 90% testovaných benzínů a 3%dieselů.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  11. 01. 2017 21:11  |  [178.255.168.xxx]

Protože vím, jak fungují normy ve stavebnictví, jak podobné nezávislé organizace pro "zákazníkův klid" porovnávají.Některé normy pro německo a rakousko jsou nedosažitelné a protahují proces, kdy máte hotový produkt ale nemůžete ho prodávat na nekonečno. Pak nezávislá organizace naprosto mimo realitu ohodnotí váš produk a fungují jako další vrstvy lži, kterou vkládá konkurence mezi zákazníka...A v autech jde o více peněz a možnosti jsou jiné. Nedělám si iluze, že by po analýze dat této firmy nebyly nalezeny tendence. Pokud ne, klobouk dolů. Ale nic nedává podnět myslet si něco jiného.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 01. 2017 07:44  |  [78.45.123.xxx]

Pokud ke všemu přistupujete jako ke lžím, dokud se neprokáže opak, pak to máte obecně asi dost těžké.

Toto měření emisí zaštiťují univerzitní odborníci z EU A USA, proces je nezávisle ověřitelný a opakovatelný. Samotné automobilky, i když dopadají špatně, ho nijak nezpochybňují (což by nepochybně udělaly, kdyby mohly, jde jim o prachy). Místo toho se k výsledkům pokorně hlásí a možná dojde ke kvalitativnímu skoku k lepšímu, protože teď existuje standardizovaný nezávislý "real driving" test, který zpochybní jejich další fixlování v laboratorních testech.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  13. 01. 2017 09:57

Ty kokso ty si mudry jak radio Jerevan. Nechces ist na hrad?

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 01. 2017 18:19  |  [109.80.100.xxx]

Jedná se o podvod, který těm majitelům přinesl vyšší výkon při nižší spotřebě (a tedy i nižších emisích CO2).
V kauze jde o NOx a odškodněni by měli být naopak všichni ostatní - tedy všichni lidé kromě oněch sociopatických dieselových idiotů, kteří si ty podvodné VW pořídili a stále je bezostyšně provozují!

Nechápu, jak mohou oni sociopatičtí dieseloví idioti chtít ještě nějaké odškodnění. To by bylo na místě v případě nuceného sešrotování těch jejich smrdutých dieselových krumplů. Nic takového se ale nestalo a bohužel ani nestane. Sociopatičtí dieseloví idioti zaslouží max. tak opovržení a veřejné zostuzení.

Odpovědět  |   | 
Sokar  |  11. 01. 2017 16:04  |  [85.71.196.xxx]

Mam nekolik dotcenych motoru. Proste z principu. Kdyz amici tak my taky ne?

Odpovědět  |   | 
mirdus  |  11. 01. 2017 16:41  |  [93.185.5.xxx]

Odskodnovat zakazniky je nesmysl - pokud by melo byt nejake odskodneni, tak tech, co to musi dychat.

Odpovědět  |   | 
tom  |  12. 01. 2017 07:00  |  [185.15.108.xxx]

Treba za podvod? To, co tvrdis ty je jako by sis koupil lednicku certifikovanou jako A++ a ona mela spotrebu ve tride B. A misto aby ses domohl nahrady, tak nahradu dostanou vsichni kolem uhelne elektrarny, ze se muselo vyrobit kvuli tobe vice elektriny

Odpovědět  |   | 
mirdus  |  13. 01. 2017 13:57  |  [93.185.5.xxx]

Lednicka je neco jineho, to primo poskozuje i tebe, ale to, ze tve auto vypousti vice jedu nez by melo primo poskozuje toho za tebou.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 01. 2017 18:20  |  [109.80.100.xxx]

A jak bys ty komiku vyčíslil tu škodu, za kterou bys chtěl odškodnit?

Odpovědět  |   | 
Mirdus  |  11. 01. 2017 20:38  |  [93.95.38.xxx]

Proto pisu "pokud". Meli by dostat neco ve smyslu, ze za kazde auto vybavene podvodnym sw musi v miste registrace vybudovat park o velikosti x. Nebylo by taky uplne spravedlive, ale mnohem spravedlivejsi nez odskodnovat majitele.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  11. 01. 2017 23:44

Treba za podvod ?
Ale klidne mej klapky na ocich dal.

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  18. 01. 2017 19:09  |  [37.188.182.xxx]

Pokud kdokoliv avizuje produkt jehož parametry jsou jiné než uváděné výrobcem,a nebo produkt upraví a neupozorní na tuto změnu oproti skutečnosti zákazníka,jednoznačně se tak jedná o podvod

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  18. 01. 2017 19:10  |  [37.188.182.xxx]

Pokud kdokoliv avizuje produkt jehož parametry jsou jiné než uváděné výrobcem,a nebo produkt upraví a neupozorní na tuto změnu oproti skutečnosti zákazníka,jednoznačně se tak jedná o podvod

Odpovědět  |   | 
maxwel  |  11. 01. 2017 15:19  |  [78.45.96.xxx]

Jen ať ty nabubřelce z reichu pořádně osolí.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 01. 2017 15:24

Jsou to podvodníci.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 01. 2017 15:29

A kdy se začnou soudit majitelé "bezpečných" VW CNG aut?!?
Dobrá je ta policajtka na závěr jak rovnou zprošťuje VW viny!!!
https://www.novinky.cz/krimi/419482-kamera-zachy... ...

Vy opravdu posadíte svoje děti na bombu s tlakem 200 barů?!?
Upozornění pro nadšence vodíkových aut, bomby s vodíkem jsou tlakovaný na 800 barů!!!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 01. 2017 15:34  |  [78.45.123.xxx]

Vodík je ovšem na rozdíl od CNG sám o sobě reaktivní plyn.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  11. 01. 2017 15:57  |  [89.24.96.xxx]

Tisíce Britů se soudí? Není takhle v článku, že se chtějí teprve soudit? Tak chápu spousta právníků v tom může vidět reklamu a velký vývar. Otázka jestli v EU to má šanci na stejné divadlo jako v Americe.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  11. 01. 2017 16:51  |  [94.230.144.xxx]

Británie mě nezajímá. Horší to je v usa. Něměčtí manažeři v us lhali. Při vyplnění dotazníku esta zajisté zaškrtli, že nemají v úmyslu klamat úřady. A to byla jasná lež. Oni podvedli v první řadě vládu Spojených států amerických. To je na waterboarding a doživotí. Nebo...bylo by tu ještě jedno důstojné řešení. Manažeři vystoupí v přimém přenosu před vysíláním super bowlu, upřímně se rozbrečí a prohlásí, že podváděli a strašne je to teď mrzí a je jim to líto. Zároveň budou přísahat na americkou vlajku a hamburgr in-n-out, že už nikdy v životě nebudou lhát. Velkorysý lid a vláda jim snad odpustí.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Kolínek  |  11. 01. 2017 18:30  |  [46.173.197.xxx]

Tak na ně na ty kurvy zlodějský. Jen ať ho pěkně podojí.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 01. 2017 20:29  |  [217.168.210.xxx]

Nejlepší na tom je odpověď Volkswagenu, v prvním roce po pruseru se vysvihnul na světovou jedničku! Na tom je skutečně vidět, ze dizlgejt je téma akorát tak pro novináře.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 01. 2017 04:08

Hlavní vina a problém je podíl na vědomém ničení našeho životního prostředí a tím i zvýšeném ohrožení našeho zdraví a životů. A to nejenom od automobilek, ale i od hlídacích a kontrolních orgánů a úřadů, které o těchto nepravostech věděli. Dále STK, které naprosto neplní svou úlohu.
Jde hlavně o tímto způsobem dosud tolerované nadměrné vypouštění všech jedů, prachovej částic a sazí, které foukaj ty sračkomety rovno do našich plic. Nějaká míra neustále omílaného nejedovatého CO2 je důležitá globálně a nemá okamžitý vliv na naše zdraví.
Zbytek je jenom bagatelizování, hledání právních kliček a mezer v systému, připadně handrkování o peníze.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 01. 2017 04:11

A pokud takovéto jednání v Evropě prochází, tak tím hůř, je třeba změnit celej systém, kterej neplní svojí funkci.

Odpovědět  |   | 

Lžikoncern dělá vše pro ničení zdraví lidí, aby získal podíl na trhu. Začalo to diesely, které mají vysoký podíl kancerogenních NOx ve výfuku. Díky lžikoncernu je jimi Evropa zamořená i s přispěním EU a států, ať výmyslem nesmyslu bazírování na CO2 a ne na jedovatém NOx.
Pak začali ničit ovzduší jejich benzínové přímovstřiky FSI a TSI díky tomu, že benzínové motory naučili "dělat" saze.
V USA jsou 6x přísnější limity, které normální diesel nedosáhne. A VW lhal v USA, že ano. Jednak vládním agenturám, jednak spotřebitelům. Ostatní automobilky věděly, že VW lhal a neprodávaly diesely. Bylo jen otázkou, když se přijde na to, že lžikoncern podvádí.

Lžikoncern dosáhl podílu na trhu (prodejů) a zisků i díky lžím a podvodům. Euobčané zblblí vším možným zatím lžikoncernu to žerou. Lžikoncern donutil ostatní automobilky, pokud se chtělyy udržet na trhu v EU také zavádět méně ekologické motory. A zamořování ovzduší pokračovalo.

Je nutné, aby lžikoncern dostal pořádně po prstech. Jinak bude lhát a podvádět dál.

Podívám-li se na japonskou produkci, přes výjimky je podstatně ekologičtější.

A to nepíšu o akcích lžikoncernu alá TSI odchází po 30 kkm, přední nápravy, apod.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 01. 2017 13:15

Doufám, že stejně kritický budeš k Renaultu, jehož dieslové motory překrčují v reálu normy až 40x a tím nám tráví naše ovzduší ještě násobně více, než srovnatelné motory VW.

Odpovědět  |   | 

Renault jako firma:
- netvrdila zákazníkům, že něco není pravda v takovém rozsahu jako VW a nezkoušel oje..at zákony v USA
- je otázkou, zda Renault nezačal šířit více diesely poté, co s tím začal VW a šlo o reakci.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 01. 2017 14:01  |  [78.45.123.xxx]

Lžikoncern má momentálně nejčistší diesely na trhu. Ale podle vás "otravuje". Zatím co jiné, kteří "otravují" násobně více omlouváte?

Aspoň víme, že jste se chtěl především vyblejt, a o emise vám vůbec nejde.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 01. 2017 14:33

Je mi jedno co kdo tvrdil, jde mi o výsledek, který se mě dotýká!

A realita je taková, že disely od Renaultu nám tráví naše ovzdusší násobně více, než ty od VW! O co jde tobě? Opravdu o čistý vzduch? Nebo ses tu potřeboval hloupě zviditělnit?

Odpovědět  |   | 

Nebýt VW, asi by to nedělaly. VW dieselů je více.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 01. 2017 14:59  |  [78.45.123.xxx]

To jsou kecy, že se to nedá číst. Plácat můžete co vás napsadne, protože internet holt snese všechno. VW naskočil do diesel segmentu v osobních autech asi tak 20 let pro Peugeotu, Citroenu a Mercedesu.
https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_diese... ...

Ale vy máte svůj, hejt, svoje náboženství, a nic vás nezajímá.

Odpovědět  |   | 

To je všeobecně známé. A také diesely převzal od audi, když ho koupil, protože VW sám diesely neuměl.
Ale tady nejde o to, kdo byl první. Ale kdo je rozšířil. Nikde jsem nepsal, že by VW byl první.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 01. 2017 15:05

Celá Francie jede na diselových autech dobrých 30 let! A jaké se tam prodávají nejvíce, možná bys mohl i tušit!

Odpovědět  |   | 

Jak souvisí země s VW?
Nejvíce dieselů v OA prodává VW i bez audi. To je statistika.
více http://www.theicct.org/sites/default/files/publi... ...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 01. 2017 15:31

Jenže já psal o baště dislových aut v Evropě, jakou je Francie! A tam se prodává stále nejvíce značek domácích výrobců!

Odpovědět  |   | 

Ale já psal o tom, kdo vyrábí. A nejvíce dieselů v OA vyrábí VW.
Samozřejmě, renault také nepovažuji za příliš solidní a auto s přejetým kocourem jakbysmet. Ale oni se aspoň drží zpátky a čekají, co projde VW a co ne.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 01. 2017 19:32

Renault vyhodil šéfkonstruktéra motorů! Protože ve vývoji zaspali a produkují motory, které nejsou schopny plnit emise! Žádné nové motory nemají!

http://auto.idnes.cz/renault-nissan-alain-rapo... ...

http://ekonomika.idnes.cz/usa-obvinily-fiat-chrysle... ...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 01. 2017 15:55  |  [78.45.123.xxx]

To nijak nedokazuje, že VW prosadil diesely v evropě, jak se nám tady snažíte poněkud kostrbatě dokázat. Ve skutečnosti jen prodá nejvíc aut, benzínových i dieselových, když je aktuálně světovou jedničkou.

Odpovědět  |   | 

Pokud prodává nejvíce dieselů, které prosadil proti atmosférickým benzínovým motorům (podstatně ekologičtějším), ve kterých nebyl tak úplně konkurenceschopným, tak o co potom jde?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 01. 2017 17:24  |  [78.45.123.xxx]

Vždyť je to lež, kterou jsme vám už x krát vyvrátili. VW neprosadil diesely, prakticky 50 let byl s diesely pozadu. Jste jak ohraný gramofon.

Odpovědět  |   | 

Statistiky svědčí o něčem jiném. Jen pro jistotu - vyvinout a začít prodávat není totéž, jako prosadit v masovém měřítku.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 01. 2017 15:34

Účelově zde lžeš! Buď z neznalosti nebo zcela záměrně!
Jak to je? Snad těm tvým výmyslům nevěříš?!

Odpovědět  |   | 

Problémem je samotná aplikace dieselů v OA. A tam je problém na straně lžikoncernu.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 01. 2017 14:55

Z toho co jsi napsal, nejde absolutně poznat, že by ti šlo o čistý vzduch! Ale jen se alespoň nějak navézt do koncernu! Ubohé!

Odpovědět  |   | 


A dle čeho tak usuzujete?
Nebo jinak - proč se diesely a přímovstřiky benzíny v EU tak rozšířily? Díky komu?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 01. 2017 15:06

V první řadě díky evropské emisní legislativě, která docela slušně zařízla výrobce!

Odpovědět  |   | 

Evropská legislativa (na rozdíl od v USA nebo Japonsku) umožnila rozvoj dieselů, protože se zajímala jen o CO2 a "zapomněla" (díky komu?) na ostatní škodliviny. Přičemž CO2 není toxický na rozdíl od NOx, které jsou rakovinotvorné a produkují je diesely.
Takže víme, komu poděkovat.
EU a lžikoncernu.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  12. 01. 2017 15:33

Já hlavně vím, že ty se zde snažíš prosazovat svoji pózu, kdy vše svádíš na koncern, ale to, že Renault nám tráví jedy z jeho dieselů naše ovzduší několikanásobně více, to ty už nevidíš!
Jsi hloupý pokrytec!

Odpovědět  |   | 

Kdyby jezdilo více dieselů od Renaultu, možná bych dal zapravdu. Ale tak tomu není. Nejvíce dieselů na cestách je od VW (včetně audi, škody...)

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 01. 2017 14:43

Jenže tys doteď(!) nepochopil, že ty disely od VW, NEJSOU tak jedovaté, jako ty od Renaultu! Na našich cestách!
Když takový renaultovský dCi vyprodukuje násobně více jedu než motor od VW, tak i když je jich na cestě méně, tak naše ozvduší zaneřádí více!

Motory, které jsou v současné době v nabídce koncernu VW, jsou co do čistoty na tom násobně lépe, než ty, co má v nabídce Renault! Opět nám Renault stále prodává špatné a jedy produkující motory a ještě se u toho tváří, že oni nic!

Odpovědět  |   | 

Aha. A stále jezdí diesely VW z 90. let, které jsou doslova rakovinomety.
Nelze poukazovat na produkci dieselů z posledního roku!

Ale to je stejně o něčem jiném, protože princip toho, co jsem psal, je vůbec výroba a prodej dieselů v OA. A i lžikoncern VW přiznal, že diesely jsou slepá cesta a drahé na vývoj, aby splnily slušně emise.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 01. 2017 15:29

V současné době má Renault v nabídce jedovaté diesely a nemá nic, čím by je nahradil!
Jeho diesely reálně vypouští násobně více jedů než motory VW a desítky násobků toho, co dovolují emisní normy!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 01. 2017 16:01  |  [78.45.123.xxx]

No jasně, Lžikoncern začal vyrábět diesely pozdě, lžikoncern vyrábí nejčistší diesely na světě, ale i tak lžikoncern podle vás může za rozvoj smradlavých dieselu v evropě. A to nemluvím o tom, že na špici vývoje přímovsřikovaných dieselů byli 20 let francouzi, protože VW se svým konceptem PD vlezl do slepé uličky. A už vůbec nemluvím o tom, že lžikoncern po celou dobu nabízí srovnatelnou nabídku benzínových i dieselových motorů na rozdíl od francouzů, kde v nabídce není benzín vůbec, nebo jen jedna turbosekačka.

Nemáte náhodnou poruchu osobnosti?

Odpovědět  |   | 

Jednoduchý dotaz - která firma prodává nejvíce dieselů v OA a přímovstřiků v benzínech?
Kdo tvrdil v USA, že jeho diesely splňují, co nesplňují?
Kdo maže maily, ztráci telefony a jinak komplikuje a maří vyšetřování (viz zprávy na toto téma, které jsou k dispozici)?

Problém nespočívá ve vývoji něčeho. Ale prosazení do prodeje navzdory vědomí, že jde o škodlivější řešení, než výrobky od konkurence.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 01. 2017 17:28  |  [78.45.123.xxx]

Nejškodlivější diesely vyrábí Francouzi a Japonci. Francouzi u spousty modelů zákazníkům ani nedali na výběr, a prodávali je jen s diesely. VW nabízí u všech aut benzínové motory, kromě SUV má dokonce v nabídce více benzínů než dieselů pro každý model. A vy jste pravděpodobně zcela zešílel, když neustále opakujete, že VW prosadil diesely a nejste schopen vysvětlit, na základě čeho jste k tomuto nesmyslu došel.

Odpovědět  |   | 

Benzíny přímovstřiky (opět saze) s loterií vydrží/podělá.
Ale VW nejvíce dělá dieselů.

Jak jsem k tomu došel? Kde byly prodeje dieselů než s nimi přišel VW? A kde jsou nyní? A kdo jich nejvíce prodá? A proč EU dieselům ustupovala? A kdo má největší slovo v EU? Nejsou to Němci?

Podívejte se na historii od 80. let.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 01. 2017 14:45

Dieslové motory od VW jsou jedny z nejčistších na trhu!

Jde to jednoduše ověřit! Stejně jako jde jednoduše oveřit, že motory Renaultu jsou ty nejhorší!
Tak nebuď zabedněný hlupák a testy emistí těch motorů v reálných podmínkách si dohledej!

Odpovědět  |   | 

A i byly? Ne.
Princip je v tom, že diesel v OA je špatně, protože zákazník nezaplatí opatření, která by z dieselu udělala jakžtakž slušné auto.
Problém je existence dieselu v OA. To je podstata problému.
A Frantíci aspoň nebyli tak debilní, aby nekecali v USA, jak jsou jejich diesely skvělé. To ve velkém až lžikoncern.
Pořád ty diesely jsou horší než benzíny nepřímovstřiky. A to message.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  13. 01. 2017 15:32

Ty jsi nepochopil jádro sporu!
Porovnáváš us legislativu s tou evropskou! A šíříš bludy. A nedošlo ti, že tvůj renault je v Evropě ten, který nás tu opravdu tráví!

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

A Japonci těch dieselů opravdu vyrobí... Jednotky ks.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 42 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A