VW končí se spalovacími motory. V Evropě v roce 2035, ve zbytku světa později

_Info_  |  28. 06. 2021 19:14

VW nebude v 2035 už existovat. To je více než jisté. Dobře, značka existovat bude,ale nebude to VW jak ho známe dnes, bude pod jiným vlastníkem .

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  28. 06. 2021 22:31

Je mi dost jedno, komu patří výrobce mých bot, televize, počítače, auta. Výrobky si vybírám podle podstatných vlastností.
S jednou výjimkou.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  28. 06. 2021 22:49

Wow.
Ještě tak dopsat vysvětlení, co vlastně tím bylo myšleno. Nějak to nemá smysl.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  29. 06. 2021 22:24

souhlas, už dnes nemají co pořádně nabídnout, a ten jejich elektroklump vypadá jak vyblitá bublina, za to snad nikdo normální nemůže dát ani korunu natož 1,2 mega

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  28. 06. 2021 19:14

VW nebude v 2035 už existovat. To je více než jisté. Dobře, značka existovat bude,ale nebude to VW jak ho známe dnes, bude pod jiným vlastníkem .

Odpovědět  |   | 
Luke  |  28. 06. 2021 19:22

Podle mě se i tak budou spalováky prodávat minimálně ve východní Evropě, takže i tady. Naše infrastruktura je založena na individuální dopravě a lidé na elektromobily mít nebudou. Nejde jen o pořizovací cenu, to ošetří bazar, ale o novou baterku, která stojí dle velikosti 350-500tis. Jedni říkají, že s produkcí bude cena výrazně klesat. Druzí dodávají, že s produkcí poroste cena nerostných surovin a výsledná cena moc neklesne. Uvidíme.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  28. 06. 2021 19:33

S rostoucí těžbou kvuli bateriim a produkci baterií pro BEV, bude devastace přírody tak masivní a fatální , že to zakážou a budou zpytovat své choré svědomí. Největší mozkovny světa už volají na poplach, že je třeba zastavit BEV nesmyslné šílenství.

Odpovědět  |   | 
emc2  |  30. 06. 2021 08:06

Lebo tažba miliard ton ropy jej prevážanie hore dole po svete , obcasná havaria tankeru , masívne minanie elektrickej energie na odsolovacie procesy , frakcna destilacia ropy za pomoci spalovania mazutu ......nie je devastacia prírody však?

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  30. 06. 2021 08:33

Za více než 100 let těžby ropy a plynu je újma na přírodě menší, než pár let těžby a výroby baterií pro nesmyslné BEV .
Je to šokující i pro vědce, kteří zprvu věřili v elektrkfikaci. Teď varují a žádají okamžitý stop stav.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  30. 06. 2021 08:33

Za více než 100 let těžby ropy a plynu je újma na přírodě menší, než pár let těžby a výroby baterií pro nesmyslné BEV .
Je to šokující i pro vědce, kteří zprvu věřili v elektrkfikaci. Teď varují a žádají okamžitý stop stav.

Odpovědět  |   | 
emc2  |  01. 07. 2021 06:24

jeden relevantný dôkaz okrem prednášok ktoré si absolvoval vo vysokej škole života? Inak to tvoje vyjadrenie má cenu prdu jednorožca

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  01. 07. 2021 08:42

Ano a těch 170 vědců v otevřeném dopise jsou taky idioti. Jenom ty jsi génius. Tak hodně štěstí

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  28. 06. 2021 20:40

Tady přece nejde o nějakou ekologii, ale čistě o prachy a kvůli penězům lidé dělají spoustu nesmyslných věcí, takže já myslím, že to tak klidně dopadne...

Odpovědět  |   | 
řidič  |  28. 06. 2021 20:42

Ekoterorismus v praxi.

Odpovědět  |   | 
Karll witz  |  28. 06. 2021 20:49

Vw at jde do p.....tyto auta se strašně pohoršila už to neni co to bylo a asi už nikdy nebude tato značka, dokonce sami němci na tyto auta nadávají

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  28. 06. 2021 21:12

Šidítka, to jsou jejich auta . Špatně naplánovali budoucnost, nadělali dluhy, které už nejsou schopni splácet. Je to provizorní provoz,který nedokážou maskovat dlouho.

Odpovědět  |   | 
iceaxe  |  29. 06. 2021 07:29

Zlatá doba za Piecha, to se ještě držela kvalita, od té doby nastoupil tvrdý cost cutting...

Odpovědět  |   | 
ja oplan  |  28. 06. 2021 22:50

Radsej Hjundaja, nez cokolvek z tohoto automobiloveho Agrofertu. Folcvagen a jemu pribuzne sroty sa fasuju ako firemne auto.... a este aj to je za trest.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  28. 06. 2021 23:21

Hyundai a ostatní od.pa.d se tady neřeší.
To jsi špatně tady

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  30. 06. 2021 05:54

...ááá, koncernový onanista, co nic jiného neuznává...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  30. 06. 2021 07:53

on je toytoykář.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  28. 06. 2021 23:21

Hyundai a ostatní od.pa.d se tady neřeší.
To jsi špatně tady

Odpovědět  |   | 
 |  29. 06. 2021 02:07

At skonci treba hned sasici.

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  29. 06. 2021 05:42

Prijde mi to jako přehnaný kýč celé EU...
Mne se stačí podívat ted na jih moravy..
Chudakum tam nejde doted proud kdyz si vemu elektroauta tak ten proud potřebují... Aby mohli jezdit.... Elektro bude zajimave az tehdy jako u elektronaradi, "vycvaknout baterku dat novou a zas delat.. " ne stát hodinu u stojanu a čekat ..

Odpovědět  |   | 
Libor  |  29. 06. 2021 07:49

A co to pojmout obráceně. Třeba 80Kw baterie v elektromobilu dokáže utáhnout průměrnou domácnost cca 4dny. Nebo třeba elektiku si vyrobíte doma sám (fotovoltaika ,větrná, vodní elektrárna) a to auto si dobijete. Takže může přijet mobilní fotovoltaická el., protože ta kterou jste měl na střeše v tomto případě asi uletěla, je to vcelku jednoduché a rychlé řešení. Můžete namítnout že nemusí svítit sluníčko a mnoho dalšího, ano ale ono jednou vyjde a dnes jsou panely které přímé sluneční světlo nepotřebují. Fosilní palivo si doma nevyrobíte rafinérie nepřijede a k výrobě paliv elektriku stejně potřebujete a né zrovna málo. Není trochu zcestné spotřebovat el. na výrobu paliva, když jí mohu spotřebovat rovnou bez toho mezičlánku rafinerie? Každý si v tomhle najde svoje pro a proti. Je to prostě vývoj. Když paušál na mobil byl měsíčně za 60tisíc, samotný mobil stál 100t a nedal se unést, tak se také říkalo že to nemá budoucnost. No a minulý týden zrušili poslední telefoní budku, mobil máme všichni a každej večer ho strkáme do zásuvky a už nám to ani nepřijde . Elektoauta jsou super, ale uznávám že se na to moc tlačí a tím to hodně lidí odrazuje. Měli by tomu nechat více přirozena a né nás takhle nutit. Sám mám V8 HEMI takže ekolog vůbec nejsem, ale pro rohlíky a do práce (50km deně)raději pojedu Elektrikou.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  29. 06. 2021 08:33

Náklady v řádech desítek milionů, na tu tvoji domácí elektrárnu.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  29. 06. 2021 08:35

Protoze palivo pro elektrarny prece produkuje zazivaci trakt jednorozcu, ze...

Vyvoj to byl do te doby, nez UV rozhodlo, ze EV a nikdy jinak.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  29. 06. 2021 09:18

No ano, ale v době mobilů za 100tis nezačalo hromadné odstraňování telefonních budek a pevných linek. Nechalo se to na přirozeném vývoji technologií. Za současné situace podle mě není možné spalováky zaříznout. Mám firmu, na elektromobil mít budu. Ale co 2/3 národa? Bojím se, že se to bude řešit mega dotacemi, které budou chybět jinde. A pak bude sranda, jak naše kvalitní silnice vydrží pod náporem vozů co mají 2.5t.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  29. 06. 2021 09:45

Pokud začnou lidé šetřit peníze na BEV , tak možná nebudou utrácet za produkty tve firmy a jak to muže dopadnout,to sám viš. Takže tou jistotou bych se tak neoháněl.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  30. 06. 2021 06:06

Takže vy napíšete kilometrový článek o tom, jak jsou spalováky na h...o, elektromobily super, že to je vývoj (pletete se, toto je nařízení) a pak napíšete, že máte V8 HEMI!?

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  30. 06. 2021 17:31

No kdyby meli elektroauta, tak si mužou na auto napíchnout barák a tři dny vcelku vklidu fungovat. Což by mohlo pokrýt dobu než je zase eon připojí. Takhle mají naftu v nádrži a co ztoho?

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  30. 06. 2021 17:44

Tohle je vtip anebo míněno vážně ?

Odpovědět  |   | 
Ttoman  |  29. 06. 2021 08:03

Kdy už konečně přestanou úřednici blbnout a kdy už konečně automobilky řeknou dost nesmyslným předpisům.

Odpovědět  |   | 
LP  |  29. 06. 2021 10:01

a mmch, tu potřebnou elektřinu vyrobí kdo? stávající elektrárny? a ty jsou ekologické? nebo snad budou nové? solární? nooooo, to těch aut moc jezdit nebude. elektromibilita je fajn z pohledu města, ale z globálního pohledu je to celé podvod... to co ekologicky "ušetřím" provozem, to výrobou zase promrhám... někde udělala EU chybu.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  29. 06. 2021 10:59

Bude jádro, které si nechal Babiš zařadit v Bruselu do 2.kategorie. Poláci si vyjednali svoje smradlavé uhlí do 1.skupiny. Agrofert zatím jádro nevlastní, tak na tom asi nesejde, že budeme zbytečně tratit miliardy. Doplněk budou plynové elektrárny. Pár % hodí i fotovoltaika na střechách.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  29. 06. 2021 11:09

Jádro Němci nedovolil, to za prvé a za druhé nechápu spalování plynu a výrobu ele.energie ,když mužu plyn používat jako palivo vozidel. Kde je logika ?

Odpovědět  |   | 
Luke  |  29. 06. 2021 11:17

Je ve dvojce, tak se s ním již počítá. Holandsko oznámilo, že ruší odklon od jádra a začne stavět nové jaderné elektrárny, protože nemá jinou alternativu. Polsko také bude stavět jádro.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  29. 06. 2021 11:41

Takže kvůli fasistickym Ekoteroristum se Evropa proměni v X-Ray picture -Jádro kam se podivaš anebo to neprojde a bude se spalovat plyn a nafta pro ele.energii. Násilné BEV prostě nedává smysl ze žádného pohledu

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  29. 06. 2021 14:29

Plynova elektrarna ma jedinou vyhodu - rychlost stavby. Ale na provoz spotrebuje obrvoske mnozstvi plynu a vyrobena el. energie je hodne draha.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  29. 06. 2021 15:16

Taky si jich Germáni nastavěli v tichosti dost.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  29. 06. 2021 15:34

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/vypocet-je...
A chyby ve výpočtech emisí BEV se řeší stále veřejněji

Odpovědět  |   | 

Tak vážení,
já děkuji koncernu VW za skvělou informaci. Býval jsem jeho zákazníkem od roku 2011 do roku 2017. Pak jsem přešel k Toyotě, protože ta nepodvádí, nelže a nesnižuje se k velkohubým tiskovým prohlášením. A nekašle na svoje zákazníky. Je fascinující sledovat, jak soudruzi z VW vědí, co bude za patnáct let. Komunisté, které jsem zažil, si netroufli vidět dál než pět let. Viz jejich proslulé socialistické pětiletky.
Oněch patnáct let, kam nyní vidí koncern VW, zcela přesně kopíruje výši platu chlapců a děvčat z Evropské komise. Ano, patnáct tisíc Eur měsíčně. Tolik berou. A za to nám všem rýsují skvělou budoucnost. Taková částka na účtu měsíčně každého spolehlivě odpojí od reality. A kolik asi berou chlapci z managementu VW? Dvakrát, nebo třikrát více? Bude to hodně, protože pitomosti, které si troufají předpovídat, jsou nezměrné asi jako jejich platy. Komunisti si na tolik nepřišli…
No, je prací novinářů publikovat, co se musí. A je v zájmu každého normálního člověka s platem kolem tisíce Eur zařídit se po svém. Takže honem si vážení pořiďte vozidlo s manuálem, čtyřválcovou nepřímovstřikovou atmosférou, a za nějakých pět až deset let vám za něco takového volný trh utrhne ruce, i když to nabídnete za dvojnásobek původní pořizovací ceny.
Anebo se na to vykašlete a pojďte si číst raději o sexu:
https://www.mamtalent.cz/vsedni-nemravnosti.phtml...

AB

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

včera | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků

Nejčtenější články

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR těžce bourala, teď se tváří jako nová

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR …

Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle.

5.  7.  2021 | | 76 N/A
David Rusol
NehodaŠkoda KodiaqŽivot řidičeOjetiny
V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kdysi sloužil novinářům, teď má 400 koní

V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kd…

Testovacích aut se ročně v motoristických redakcích protočí desítky, v paměti ale jich ale obvykle utkví jenom pár. Zelený Volkswagen Passat Variant je jedním z nich a teď může být váš.

14.  7.  2021 | | 5 N/A
David Rusol
Volkswagen PassatZajímavosti
Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druhý pohled. Měla větší vliv, než se zdá

Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druh…

Tři roky po premiéře první malé škodovky postavené na technice koncernu Volkswagen už mnozí začínali vyhlížet facelift. Jednu z možných vizí modernizace odhalilo na podzim 2002 modré kombi v Paříži. Navenek nenápadné, uvnitř však nebývalé odvážné.

25.  7.  2021 | | 2 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FabiaRetro
Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obýváku! A díky Čechům také Praga V3S

Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obý…

Hráči simulátoru Snowrunner už mohou řádit s československými náklaďáky, a nejen s nimi.

5.  7.  2021 | | 1 N/A
Vladimír Kadera
HryTatra
Kultovní Cadillac Escalade můžete mít i v Česku. Kolos s V8 nepůjde přehlédnout

Kultovní Cadillac Escalade můžete mít i v Č…

Přestože GM plánuje oficiální vývoz modelu do Evropy, jeho koupi musíte prozatím řešit trochu oklikou.

3.  7.  2021 | | 10 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhCenyCadillacAmerická auta