VW končí se spalovacími motory. V Evropě v roce 2035, ve zbytku světa později

42 komentářů

Aleš Beseda
29. června • 17:32

Tak vážení,
já děkuji koncernu VW za skvělou informaci. Býval jsem jeho zákazníkem od roku 2011 do roku 2017. Pak jsem přešel k Toyotě, protože ta nepodvádí, nelže a nesnižuje se k velkohubým tiskovým prohlášením. A nekašle na svoje zákazníky. Je fascinující sledovat, jak soudruzi z VW vědí, co bude za patnáct let. Komunisté, které jsem zažil, si netroufli vidět dál než pět let. Viz jejich proslulé socialistické pětiletky.
Oněch patnáct let, kam nyní vidí koncern VW, zcela přesně kopíruje výši platu chlapců a děvčat z Evropské komise. Ano, patnáct tisíc Eur měsíčně. Tolik berou. A za to nám všem rýsují skvělou budoucnost. Taková částka na účtu měsíčně každého spolehlivě odpojí od reality. A kolik asi berou chlapci z managementu VW? Dvakrát, nebo třikrát více? Bude to hodně, protože pitomosti, které si troufají předpovídat, jsou nezměrné asi jako jejich platy. Komunisti si na tolik nepřišli…
No, je prací novinářů publikovat, co se musí. A je v zájmu každého normálního člověka s platem kolem tisíce Eur zařídit se po svém. Takže honem si vážení pořiďte vozidlo s manuálem, čtyřválcovou nepřímovstřikovou atmosférou, a za nějakých pět až deset let vám za něco takového volný trh utrhne ruce, i když to nabídnete za dvojnásobek původní pořizovací ceny.
Anebo se na to vykašlete a pojďte si číst raději o sexu:
https://www.mamtalent.cz/vsedni-nemravnosti.phtml...

_Info_
29. června • 15:34

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/vypocet-je...
A chyby ve výpočtech emisí BEV se řeší stále veřejněji

LP
29. června • 10:01

a mmch, tu potřebnou elektřinu vyrobí kdo? stávající elektrárny? a ty jsou ekologické? nebo snad budou nové? solární? nooooo, to těch aut moc jezdit nebude. elektromibilita je fajn z pohledu města, ale z globálního pohledu je to celé podvod... to co ekologicky "ušetřím" provozem, to výrobou zase promrhám... někde udělala EU chybu.

Luke
29. června • 10:59

Bude jádro, které si nechal Babiš zařadit v Bruselu do 2.kategorie. Poláci si vyjednali svoje smradlavé uhlí do 1.skupiny. Agrofert zatím jádro nevlastní, tak na tom asi nesejde, že budeme zbytečně tratit miliardy. Doplněk budou plynové elektrárny. Pár % hodí i fotovoltaika na střechách.

_Info_
29. června • 11:09

Jádro Němci nedovolil, to za prvé a za druhé nechápu spalování plynu a výrobu ele.energie ,když mužu plyn používat jako palivo vozidel. Kde je logika ?

Luke
29. června • 11:17

Je ve dvojce, tak se s ním již počítá. Holandsko oznámilo, že ruší odklon od jádra a začne stavět nové jaderné elektrárny, protože nemá jinou alternativu. Polsko také bude stavět jádro.

_Info_
29. června • 11:41

Takže kvůli fasistickym Ekoteroristum se Evropa proměni v X-Ray picture -Jádro kam se podivaš anebo to neprojde a bude se spalovat plyn a nafta pro ele.energii. Násilné BEV prostě nedává smysl ze žádného pohledu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mrazik
29. června • 14:29

Plynova elektrarna ma jedinou vyhodu - rychlost stavby. Ale na provoz spotrebuje obrvoske mnozstvi plynu a vyrobena el. energie je hodne draha.

_Info_
29. června • 15:16

Taky si jich Germáni nastavěli v tichosti dost.

Ttoman
29. června • 8:03

Kdy už konečně přestanou úřednici blbnout a kdy už konečně automobilky řeknou dost nesmyslným předpisům.

Patrik
29. června • 5:42

Prijde mi to jako přehnaný kýč celé EU...
Mne se stačí podívat ted na jih moravy..
Chudakum tam nejde doted proud kdyz si vemu elektroauta tak ten proud potřebují... Aby mohli jezdit.... Elektro bude zajimave az tehdy jako u elektronaradi, "vycvaknout baterku dat novou a zas delat.. " ne stát hodinu u stojanu a čekat ..

Chytrak
30. června • 17:31

No kdyby meli elektroauta, tak si mužou na auto napíchnout barák a tři dny vcelku vklidu fungovat. Což by mohlo pokrýt dobu než je zase eon připojí. Takhle mají naftu v nádrži a co ztoho?

_Info_
30. června • 17:44

Tohle je vtip anebo míněno vážně ?

Libor
29. června • 7:49

A co to pojmout obráceně. Třeba 80Kw baterie v elektromobilu dokáže utáhnout průměrnou domácnost cca 4dny. Nebo třeba elektiku si vyrobíte doma sám (fotovoltaika ,větrná, vodní elektrárna) a to auto si dobijete. Takže může přijet mobilní fotovoltaická el., protože ta kterou jste měl na střeše v tomto případě asi uletěla, je to vcelku jednoduché a rychlé řešení. Můžete namítnout že nemusí svítit sluníčko a mnoho dalšího, ano ale ono jednou vyjde a dnes jsou panely které přímé sluneční světlo nepotřebují. Fosilní palivo si doma nevyrobíte rafinérie nepřijede a k výrobě paliv elektriku stejně potřebujete a né zrovna málo. Není trochu zcestné spotřebovat el. na výrobu paliva, když jí mohu spotřebovat rovnou bez toho mezičlánku rafinerie? Každý si v tomhle najde svoje pro a proti. Je to prostě vývoj. Když paušál na mobil byl měsíčně za 60tisíc, samotný mobil stál 100t a nedal se unést, tak se také říkalo že to nemá budoucnost. No a minulý týden zrušili poslední telefoní budku, mobil máme všichni a každej večer ho strkáme do zásuvky a už nám to ani nepřijde . Elektoauta jsou super, ale uznávám že se na to moc tlačí a tím to hodně lidí odrazuje. Měli by tomu nechat více přirozena a né nás takhle nutit. Sám mám V8 HEMI takže ekolog vůbec nejsem, ale pro rohlíky a do práce (50km deně)raději pojedu Elektrikou.

Jarda
30. června • 6:06

Takže vy napíšete kilometrový článek o tom, jak jsou spalováky na h...o, elektromobily super, že to je vývoj (pletete se, toto je nařízení) a pak napíšete, že máte V8 HEMI!?

Luke
29. června • 9:18

No ano, ale v době mobilů za 100tis nezačalo hromadné odstraňování telefonních budek a pevných linek. Nechalo se to na přirozeném vývoji technologií. Za současné situace podle mě není možné spalováky zaříznout. Mám firmu, na elektromobil mít budu. Ale co 2/3 národa? Bojím se, že se to bude řešit mega dotacemi, které budou chybět jinde. A pak bude sranda, jak naše kvalitní silnice vydrží pod náporem vozů co mají 2.5t.

_Info_
29. června • 9:45

Pokud začnou lidé šetřit peníze na BEV , tak možná nebudou utrácet za produkty tve firmy a jak to muže dopadnout,to sám viš. Takže tou jistotou bych se tak neoháněl.

jozka
29. června • 8:35

Protoze palivo pro elektrarny prece produkuje zazivaci trakt jednorozcu, ze...Vyvoj to byl do te doby, nez UV rozhodlo, ze EV a nikdy jinak.

_Info_
29. června • 8:33

Náklady v řádech desítek milionů, na tu tvoji domácí elektrárnu.

29. června • 2:07

At skonci treba hned sasici.

ja oplan
28. června • 22:50

Radsej Hjundaja, nez cokolvek z tohoto automobiloveho Agrofertu. Folcvagen a jemu pribuzne sroty sa fasuju ako firemne auto.... a este aj to je za trest.

_Info_
28. června • 23:21

Hyundai a ostatní od.pa.d se tady neřeší.
To jsi špatně tady

_Info_
28. června • 23:21

Hyundai a ostatní od.pa.d se tady neřeší.
To jsi špatně tady

Jarda
30. června • 5:54

...ááá, koncernový onanista, co nic jiného neuznává...

LOL
30. června • 7:53

on je toytoykář. :-D

Karll witz
28. června • 20:49

Vw at jde do p.....tyto auta se strašně pohoršila už to neni co to bylo a asi už nikdy nebude tato značka, dokonce sami němci na tyto auta nadávají

iceaxe
29. června • 7:29

Zlatá doba za Piecha, to se ještě držela kvalita, od té doby nastoupil tvrdý cost cutting...

_Info_
28. června • 21:12

Šidítka, to jsou jejich auta . Špatně naplánovali budoucnost, nadělali dluhy, které už nejsou schopni splácet. Je to provizorní provoz,který nedokážou maskovat dlouho.

řidič
28. června • 20:42

Ekoterorismus v praxi.

Pavel
28. června • 20:40

Tady přece nejde o nějakou ekologii, ale čistě o prachy a kvůli penězům lidé dělají spoustu nesmyslných věcí, takže já myslím, že to tak klidně dopadne...B-]

Luke
28. června • 19:22

Podle mě se i tak budou spalováky prodávat minimálně ve východní Evropě, takže i tady. Naše infrastruktura je založena na individuální dopravě a lidé na elektromobily mít nebudou. Nejde jen o pořizovací cenu, to ošetří bazar, ale o novou baterku, která stojí dle velikosti 350-500tis. Jedni říkají, že s produkcí bude cena výrazně klesat. Druzí dodávají, že s produkcí poroste cena nerostných surovin a výsledná cena moc neklesne. Uvidíme.

_Info_
28. června • 19:33

S rostoucí těžbou kvuli bateriim a produkci baterií pro BEV, bude devastace přírody tak masivní a fatální , že to zakážou a budou zpytovat své choré svědomí. Největší mozkovny světa už volají na poplach, že je třeba zastavit BEV nesmyslné šílenství.

emc2
30. června • 8:06

Lebo tažba miliard ton ropy jej prevážanie hore dole po svete , obcasná havaria tankeru , masívne minanie elektrickej energie na odsolovacie procesy , frakcna destilacia ropy za pomoci spalovania mazutu ......nie je devastacia prírody však?

_Info_
30. června • 8:33

Za více než 100 let těžby ropy a plynu je újma na přírodě menší, než pár let těžby a výroby baterií pro nesmyslné BEV .
Je to šokující i pro vědce, kteří zprvu věřili v elektrkfikaci. Teď varují a žádají okamžitý stop stav.

emc2
1. července • 6:24

jeden relevantný dôkaz okrem prednášok ktoré si absolvoval vo vysokej škole života? Inak to tvoje vyjadrenie má cenu prdu jednorožca

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
_Info_
1. července • 8:42

Ano a těch 170 vědců v otevřeném dopise jsou taky idioti. Jenom ty jsi génius. Tak hodně štěstí

_Info_
30. června • 8:33

Za více než 100 let těžby ropy a plynu je újma na přírodě menší, než pár let těžby a výroby baterií pro nesmyslné BEV .
Je to šokující i pro vědce, kteří zprvu věřili v elektrkfikaci. Teď varují a žádají okamžitý stop stav.

_Info_
28. června • 19:14

VW nebude v 2035 už existovat. To je více než jisté. Dobře, značka existovat bude,ale nebude to VW jak ho známe dnes, bude pod jiným vlastníkem .

_Info_
28. června • 19:14

VW nebude v 2035 už existovat. To je více než jisté. Dobře, značka existovat bude,ale nebude to VW jak ho známe dnes, bude pod jiným vlastníkem .

Optimista
29. června • 22:24

souhlas, už dnes nemají co pořádně nabídnout, a ten jejich elektroklump vypadá jak vyblitá bublina, za to snad nikdo normální nemůže dát ani korunu natož 1,2 mega :-D:-D:-D

Jedna Bedna
28. června • 22:31

Je mi dost jedno, komu patří výrobce mých bot, televize, počítače, auta. Výrobky si vybírám podle podstatných vlastností.
S jednou výjimkou.

_Info_
28. června • 22:49

Wow.
Ještě tak dopsat vysvětlení, co vlastně tím bylo myšleno. Nějak to nemá smysl.

Doporučujeme

Články odjinud