VW Jetta R a Audi S1 do výroby půjdou, Polo R nikoli

Dr. Ernst Linder z vedení konstruktérského týmu Volkswagenu v rozhovoru pro server Drive.com.au potvrdil, že Audi S1, sportovní verze nejmenší řady z Ingolstadtu, se nakonec vyrábět bude. Pod kapotou má hostit zážehový čtyřválec 1,4 TFSI naladěný na 185 koní (136 kW) a spřažený s dvouspojkovou, sedmistupňovou převodovkou, točivý moment se má přenášet pouze na kola přední nápravy. Posledně zmíněná skutečnost možná popudí fanoušky značky Audi, nicméně vozu zajistí přiměřenou cenovou dostupnost.

Klepněte pro větší obrázek
Audi S1

Kromě toho bylo podle Lindera rozhodnuto, že se bude vyrábět i zajímavá dvoudveřová Jetta R. Detaily zatím neznáme, ale o její pohon by se měl postarat přeplňovaný zážehový dvoulitr s výkonem 265 koní (198 kW) a točivým momentem 349 Nm.

Oproti očekáváním však byl zastaven projekt Volkswagenu Polo R. Dr. Linder k tomu uvedl: „Z technického hlediska takové auto pro nás samozřejmě není problémem, ale z pohledu finančního poněkud nedává smysl. Bylo by příliš drahé, a navíc máme S1.“ 

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Jetta R na jedné ze skic
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků