VW Jetta R a Audi S1 do výroby půjdou, Polo R nikoli

Dr. Ernst Linder z vedení konstruktérského týmu Volkswagenu v rozhovoru pro server Drive.com.au potvrdil, že Audi S1, sportovní verze nejmenší řady z Ingolstadtu, se nakonec vyrábět bude. Pod kapotou má hostit zážehový čtyřválec 1,4 TFSI naladěný na 185 koní (136 kW) a spřažený s dvouspojkovou, sedmistupňovou převodovkou, točivý moment se má přenášet pouze na kola přední nápravy. Posledně zmíněná skutečnost možná popudí fanoušky značky Audi, nicméně vozu zajistí přiměřenou cenovou dostupnost.

Klepněte pro větší obrázek
Audi S1

Kromě toho bylo podle Lindera rozhodnuto, že se bude vyrábět i zajímavá dvoudveřová Jetta R. Detaily zatím neznáme, ale o její pohon by se měl postarat přeplňovaný zážehový dvoulitr s výkonem 265 koní (198 kW) a točivým momentem 349 Nm.

Oproti očekáváním však byl zastaven projekt Volkswagenu Polo R. Dr. Linder k tomu uvedl: „Z technického hlediska takové auto pro nás samozřejmě není problémem, ale z pohledu finančního poněkud nedává smysl. Bylo by příliš drahé, a navíc máme S1.“ 

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Jetta R na jedné ze skic

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků