VW ID.4 se s cenou dostal pod milion. V Česku je už levnější než Škoda Enyaq iV

WRC Fabia R2 TwinCharger  |  13. 02. 2021 12:20

Těší mě to, těší. Když se řekne Škodovka, tak si už dnes každý pomyslí... drahé a luxusní fáro To je pravda obrovský kus cesty od komunistických časů.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 02. 2021 12:45

to víš že jo ty koncernový šmejde

Odpovědět  |   | 
Neznalec  |  13. 02. 2021 12:55

Vošicky , ty uz taky jako tecka ?

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 02. 2021 14:06

ten odpad z koreje je ještě horší

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 02. 2021 14:31

Nedělej tečkám ostudu burane.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  13. 02. 2021 14:48

Kdyz vezmes skodovku a ekvivalentni volkswagen a das jim stejnou vybavu, vzdy bude levnejsi volkswagen. To uz plati vic nez 10 let.

Odpovědět  |   | 
A co tohle  |  13. 02. 2021 15:42

Lukáš Bauer Doprava 12. února 2021 12:58
SYSTÉMEM VARUJÍCÍM PŘED VOZIDLEM V PROTISMĚRU BUDOU JAKO PRVNÍ NA SVĚTĚ VYBAVENY AUTOMOBILY ŠKODA

Odpovědět  |   | 

protože škodovky jsou nejméně bezpečné s celého koncernu a tak je to dobré vybavit nejslabšího.

Odpovědět  |   | 
Neznalec  |  13. 02. 2021 12:32

Nedodelany wergl s kritickymi chybami SW , vyroben z recyklatu a vypadajici jako spatna kopie korejsko cinsko japonskych aut nema sebemensi sanci ani za cenu nizsi nez ........
, cokoliv.
Dacia je rovnocenny souper soucasnym produktum VW Group.
Hola skutecnost .
Fakta hovori jasne.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 02. 2021 14:33

"Dacia je rovnocenny souper soucasnym produktum VW Group. " Vtip roku. A to je teprve únor.

Odpovědět  |   | 
Glosa  |  13. 02. 2021 14:40

Sedni do ID 3 a pak do Sandera Stepway.
Dacia je mnohem kvalitnější uvnitř i venku.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 02. 2021 14:45

Bohatě mi stačí mi když si sednu z Tiguana do Dustera.

Odpovědět  |   | 
ne Znalec  |  13. 02. 2021 15:00

A je to sok, jak kvalitni Duster je. VW je v perdeli a bude jeste hur. Dluzi,kde se jen podiva. A nema odkud brat, banky odmitly jakekoliv dalsi navysovani uveru.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 02. 2021 16:06

Máš delší vedení. Duster je oproti Tiguanu šunt. Ale je to vzhledem k ceně pochopitelné.

Odpovědět  |   | 
Glosa  |  13. 02. 2021 16:38

Kdeže,
Rozdíl byl dávno smazán.
Dacia profituje a zlepšuje
VW prodělává a šetří,kde se dá.
Poslední Duster je zcela srovnatelný s Tiguanem.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 02. 2021 17:36

Tak tu poslední větu může napsat jenom hlupák nebo provokatér. Ale je mi nakonec úplně jedno kam patříš.

Odpovědět  |   | 
Ulenspiegel  |  13. 02. 2021 18:05

Za penize vydane je Duster jasnym vitezem
Tiguan a jeho kvalita vzhledem k vydanym prostredkum je plivanec do '' Gesicht ''

Odpovědět  |   | 
Mar  |  13. 02. 2021 21:18

Je mi jasné, že jsi Tiguana viděl jen na obrázku a možná někde venku projet. Ale co, alespoň máš o čem snít (Dacia na úrovni VW)... 😀

Odpovědět  |   | 
Glosa  |  13. 02. 2021 21:35

Dacia je na tom lépe.
Tiguan je za vynaložené peníze neskutečně levně vypadající a interiér je totální výsměch.
Dacia je oproti tomu obrovské překvapení. Kvalita je nesporně na straně Dácie. Tiguan je násobně dražší ,ale kvalitou ani náhodou a proto Dacia vyhrává na celé čáře.


Odpovědět  |   | 
Abc  |  14. 02. 2021 00:16

To jsou teda bláboly. Takhle veřejně ze sebe udělat blba, na to už musí být odvaha.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 02. 2021 12:11

Tam je problém v tom, že "neznalec", "tečka", "glosa" a další blitky patří jednomu ubožákovi, který čeká na jakoukoliv reakci, aby mohl trollit. Napíše něco naprosto neporovnatelného a očekává, kdo mu na to skočí. Prostě ubožák se smutným životem, šikanou v mládí a nízkým sebevědomím.

Odpovědět  |   | 
Glosa  |  14. 02. 2021 12:31

Ubožák a lidská spodina jsi leda ty.
Nevzdělaný pornoherec a bude tady kázat .
Mička ti dělá kompars?
Ostatní snad netřeba ani jmenovat.
A zavidite mé znalostí a široký přehled. Nesahate mi ani po kotníky.
Jsem prostě někdo.

Odpovědět  |   | 
__  |  14. 02. 2021 13:59

Ty brďo, pornoherec, co ty tady ještě nevytáhneš za blbosti... široký přehled... No právě, při tvém širokém přehledu jsi přehlédl vše ostatní, co bylo zajímavé, a zůstaly ti v paměti jen vyblitky.

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 02. 2021 13:24

Tečku kterou mi před časem taky sebral už naštěstí opustil.

Odpovědět  |   | 
Helle  |  13. 02. 2021 18:04

Naprosto souhlasím, v tomto Elektro VW jsem seděl jenom jednou a prohlásil jsem : I to Sandero ( podle majitelů ne jen jakéhokoliv VW auto chudých) je uvnitř kvalitněji udělané. Ve všech možných hodnoceních se dokolečka píše o měkčených plastech. Nějak jsem je v tom VW za milion ( stejně jako v Dácii za zlomek této ceny ) nenašel.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 02. 2021 12:47

Redakce to sama podporuje, líbí se jí to a mají z toho i profit.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  13. 02. 2021 14:08

Ďalší nemecký studený čumák bez emócie a krásy..... vypadá ako smrt ☠️🥴

Odpovědět  |   | 
?  |  13. 02. 2021 19:19

Tak to celkem sedí.

Odpovědět  |   | 
Glosa  |  13. 02. 2021 15:23

https://www.autorevue.cz/ssangyong-tivoli-facelift... ...
Zahada vyresena,
tady si VW predplatil desing pro sve nove modely. Na vice nema finance.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  13. 02. 2021 16:23

Když vidím ty výkonu elektromotorů a kapacity baterií, jsem si jistý, že to půjde všechno pozapínat pomocí VCDS. Takže kupujeme nejlevnější verze, ono to nějak půjde.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  13. 02. 2021 18:11

Ano, je levnější o 60 tis Kč, protože má menší baterii. Bomba

Odpovědět  |   | 
LOL  |  14. 02. 2021 09:48

Auto za mega a dá se s tím jezdit jen po městě. No to je teda vozítko za všechny prachy.

Odpovědět  |   | 
mirekst  |  14. 02. 2021 12:34

Dalsi priklad toho, jak VW upada v urovni designu.
Uplne nepochopitelny byl uz predek posledniho Golfa, prazdny vyraz s jednou linkou se vymkl tradicni tvari Golfu, diky ktere byl drive rozpoznatelny "na sto honu"..... Soucasny Golf "zapadl" mezi ostatni nevyrazne modely jinych vyrobcu.
VW ID.4 ma stejne fadni tvar jako Golf, bocni profil a zadek auta je naprosto nevyrazny a ztraci se mezi evropskou i asijskou konkurenci. Posledni varianta Tucsonu pak dokazuje, ze se Korejcum bohate vyplatilo pretahnout ( preplatit ) evropske designery, z nichz, paradoxne, velka cast pracovala u znacek koncernu VW.
Muzeme byt radi, myslim skodovacke patrioty, ze jsme meli Josefa Kabane, ktery pokracoval ve vyvoji nezamenitelne tvare Skodovky, kterou vzdy na silnici poznate uz z velke dalky.
Posledni Skodovka, Enyaq, vzbuzuje obavy o zachovani DNA Skodovky, coz je nezamenitelny vystouply "nos" na kapote, protoze na miste "nosu" je u Enyaqu jen prolis, ktery ma na kapote obrovske mnozstvi starych i novych aut...
Je snad v tomto pripade priznacne, ze se na finalnim tvaru Enyaqu podepsal uz Oliver Stefani, ktery se u VW podilel na aktualnich seriovych modelech bez napadu?!

Odpovědět  |   | 
Glosa  |  14. 02. 2021 13:19

Tolik písmen a slov a nic.
Jen plky .
Pán se potřeboval po špatném jídle vyblít.

Odpovědět  |   | 
Tvá zhouba  |  14. 02. 2021 16:06

mirekst má naprostou pravdu, ty plku.

Odpovědět  |   | 
Tvá zhouba  |  14. 02. 2021 18:17

Blbost na entou mirekst
absolutni hloupost

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  14. 02. 2021 17:40

SUV elektromobil je nesmyslný koncept. Marketing si tleská, jak geniálně spojili dva módní trendy ze sociálních sítí. Inženýři si trhají vlasy, protože to nedává smysl. Management výrobců poslouchá pomýlené oddělení marketingu, ne inženýry. Zákazník si jde raději za půl milionu koupit ojeté BMW 5 kombi. No a nakonec se výrobci diví, proč jim strmě padají prodeje nových aut, a proč jsou prodeje ojetin na historickém vrcholu.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  15. 02. 2021 09:17

vypada to ako niekolkorocna Dacia Lodgy aj ta je krajsia nez hentoto

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam můžete a co hrozí při porušení?

Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam …

Pohyb osob po České republice bude hlídat 26 tisíc policistů a téměř čtyři tisíce vojáků. V prvních dnech však budou kontroly benevolentnější.

1.  3.  2021 | | 47 N/A
Vladimír Kadera
koronavirus
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia
Studie Tatry T139 koukala do roku 2020. Na inspiraci v minulosti ale nezapomněla

Studie Tatry T139 koukala do roku 2020. Na …

Každý jsme si rok 2020 představovali trochu jinak, že jo? Tato stará vize pracovala s novým designem u Tatry.

4.  3.  2021 | | 25 N/A
David Rusol
TatraNákladní autaDesign