Dalsi priklad toho, jak VW upada v urovni designu.
Uplne nepochopitelny byl uz predek posledniho Golfa, prazdny vyraz s jednou linkou se vymkl tradicni tvari Golfu, diky ktere byl drive rozpoznatelny "na sto honu"..... Soucasny Golf "zapadl" mezi ostatni nevyrazne modely jinych vyrobcu.
VW ID.4 ma stejne fadni tvar jako Golf, bocni profil a zadek auta je naprosto nevyrazny a ztraci se mezi evropskou i asijskou konkurenci. Posledni varianta Tucsonu pak dokazuje, ze se Korejcum bohate vyplatilo pretahnout ( preplatit ) evropske designery, z nichz, paradoxne, velka cast pracovala u znacek koncernu VW.
Muzeme byt radi, myslim skodovacke patrioty, ze jsme meli Josefa Kabane, ktery pokracoval ve vyvoji nezamenitelne tvare Skodovky, kterou vzdy na silnici poznate uz z velke dalky.
Posledni Skodovka, Enyaq, vzbuzuje obavy o zachovani DNA Skodovky, coz je nezamenitelny vystouply "nos" na kapote, protoze na miste "nosu" je u Enyaqu jen prolis, ktery ma na kapote obrovske mnozstvi starych i novych aut...
Je snad v tomto pripade priznacne, ze se na finalnim tvaru Enyaqu podepsal uz Oliver Stefani, ktery se u VW podilel na aktualnich seriovych modelech bez napadu?!