VW ID.4 se s cenou dostal pod milion. V Česku je už levnější než Škoda Enyaq iV

38 komentářů

emkejx
15. února • 9:17

vypada to ako niekolkorocna Dacia Lodgy aj ta je krajsia nez hentoto

Gouda
14. února • 17:40

SUV elektromobil je nesmyslný koncept. Marketing si tleská, jak geniálně spojili dva módní trendy ze sociálních sítí. Inženýři si trhají vlasy, protože to nedává smysl. Management výrobců poslouchá pomýlené oddělení marketingu, ne inženýry. Zákazník si jde raději za půl milionu koupit ojeté BMW 5 kombi. No a nakonec se výrobci diví, proč jim strmě padají prodeje nových aut, a proč jsou prodeje ojetin na historickém vrcholu.

mirekst
14. února • 12:34

Dalsi priklad toho, jak VW upada v urovni designu.
Uplne nepochopitelny byl uz predek posledniho Golfa, prazdny vyraz s jednou linkou se vymkl tradicni tvari Golfu, diky ktere byl drive rozpoznatelny "na sto honu"..... Soucasny Golf "zapadl" mezi ostatni nevyrazne modely jinych vyrobcu.
VW ID.4 ma stejne fadni tvar jako Golf, bocni profil a zadek auta je naprosto nevyrazny a ztraci se mezi evropskou i asijskou konkurenci. Posledni varianta Tucsonu pak dokazuje, ze se Korejcum bohate vyplatilo pretahnout ( preplatit ) evropske designery, z nichz, paradoxne, velka cast pracovala u znacek koncernu VW.
Muzeme byt radi, myslim skodovacke patrioty, ze jsme meli Josefa Kabane, ktery pokracoval ve vyvoji nezamenitelne tvare Skodovky, kterou vzdy na silnici poznate uz z velke dalky.
Posledni Skodovka, Enyaq, vzbuzuje obavy o zachovani DNA Skodovky, coz je nezamenitelny vystouply "nos" na kapote, protoze na miste "nosu" je u Enyaqu jen prolis, ktery ma na kapote obrovske mnozstvi starych i novych aut...
Je snad v tomto pripade priznacne, ze se na finalnim tvaru Enyaqu podepsal uz Oliver Stefani, ktery se u VW podilel na aktualnich seriovych modelech bez napadu?!

Glosa
14. února • 13:19

Tolik písmen a slov a nic.
Jen plky .
Pán se potřeboval po špatném jídle vyblít.

Tvá zhouba
14. února • 16:06

mirekst má naprostou pravdu, ty plku.

Tvá zhouba
14. února • 18:17

Blbost na entou mirekst
absolutni hloupost

Majkl
13. února • 18:11

Ano, je levnější o 60 tis Kč, protože má menší baterii. Bomba

LOL
14. února • 9:48

Auto za mega a dá se s tím jezdit jen po městě. No to je teda vozítko za všechny prachy. :-D

Moik
13. února • 16:23

Když vidím ty výkonu elektromotorů a kapacity baterií, jsem si jistý, že to půjde všechno pozapínat pomocí VCDS. Takže kupujeme nejlevnější verze, ono to nějak půjde.

Glosa
13. února • 15:23

https://www.autorevue.cz/ssangyong-tivoli-facelift... ...
Zahada vyresena,
tady si VW predplatil desing pro sve nove modely. Na vice nema finance.

Jozef
13. února • 14:08

Ďalší nemecký studený čumák bez emócie a krásy..... vypadá ako smrt ☠️🥴

?
13. února • 19:19

Tak to celkem sedí.

.
13. února • 12:47

Redakce to sama podporuje, líbí se jí to a mají z toho i profit.

Neznalec
13. února • 12:32

Nedodelany wergl s kritickymi chybami SW , vyroben z recyklatu a vypadajici jako spatna kopie korejsko cinsko japonskych aut nema sebemensi sanci ani za cenu nizsi nez ........
, cokoliv.
Dacia je rovnocenny souper soucasnym produktum VW Group.
Hola skutecnost .
Fakta hovori jasne.

.
13. února • 14:33

"Dacia je rovnocenny souper soucasnym produktum VW Group. " Vtip roku. A to je teprve únor.

Glosa
13. února • 14:40

Sedni do ID 3 a pak do Sandera Stepway.
Dacia je mnohem kvalitnější uvnitř i venku.

Helle
13. února • 18:04

Naprosto souhlasím, v tomto Elektro VW jsem seděl jenom jednou a prohlásil jsem : I to Sandero ( podle majitelů ne jen jakéhokoliv VW auto chudých) je uvnitř kvalitněji udělané. Ve všech možných hodnoceních se dokolečka píše o měkčených plastech. Nějak jsem je v tom VW za milion ( stejně jako v Dácii za zlomek této ceny ) nenašel.

.
13. února • 14:45

Bohatě mi stačí mi když si sednu z Tiguana do Dustera.

ne Znalec
13. února • 15:00

A je to sok, jak kvalitni Duster je. VW je v perdeli a bude jeste hur. Dluzi,kde se jen podiva. A nema odkud brat, banky odmitly jakekoliv dalsi navysovani uveru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
13. února • 16:06

Máš delší vedení. Duster je oproti Tiguanu šunt. Ale je to vzhledem k ceně pochopitelné.

Glosa
13. února • 16:38

Kdeže,
Rozdíl byl dávno smazán.
Dacia profituje a zlepšuje
VW prodělává a šetří,kde se dá.
Poslední Duster je zcela srovnatelný s Tiguanem.

.
13. února • 17:36

Tak tu poslední větu může napsat jenom hlupák nebo provokatér. Ale je mi nakonec úplně jedno kam patříš.

Ulenspiegel
13. února • 18:05

Za penize vydane je Duster jasnym vitezem
Tiguan a jeho kvalita vzhledem k vydanym prostredkum je plivanec do '' Gesicht ''

Mar
13. února • 21:18

Je mi jasné, že jsi Tiguana viděl jen na obrázku a možná někde venku projet. Ale co, alespoň máš o čem snít (Dacia na úrovni VW)... 😀

Glosa
13. února • 21:35

Dacia je na tom lépe.
Tiguan je za vynaložené peníze neskutečně levně vypadající a interiér je totální výsměch.
Dacia je oproti tomu obrovské překvapení. Kvalita je nesporně na straně Dácie. Tiguan je násobně dražší ,ale kvalitou ani náhodou a proto Dacia vyhrává na celé čáře.

Abc
14. února • 0:16

To jsou teda bláboly. Takhle veřejně ze sebe udělat blba, na to už musí být odvaha.

stealth01
14. února • 12:11

Tam je problém v tom, že "neznalec", "tečka", "glosa" a další blitky patří jednomu ubožákovi, který čeká na jakoukoliv reakci, aby mohl trollit. Napíše něco naprosto neporovnatelného a očekává, kdo mu na to skočí. Prostě ubožák se smutným životem, šikanou v mládí a nízkým sebevědomím.

.
14. února • 13:24

Tečku kterou mi před časem taky sebral už naštěstí opustil.

Glosa
14. února • 12:31

Ubožák a lidská spodina jsi leda ty.
Nevzdělaný pornoherec a bude tady kázat .
Mička ti dělá kompars?
Ostatní snad netřeba ani jmenovat.
A zavidite mé znalostí a široký přehled. Nesahate mi ani po kotníky.
Jsem prostě někdo.

__
14. února • 13:59

Ty brďo, pornoherec, co ty tady ještě nevytáhneš za blbosti... široký přehled... No právě, při tvém širokém přehledu jsi přehlédl vše ostatní, co bylo zajímavé, a zůstaly ti v paměti jen vyblitky.

WRC Fabia R2 TwinCharger
13. února • 12:20

Těší mě to, těší. Když se řekne Škodovka, tak si už dnes každý pomyslí... drahé a luxusní fároB-] To je pravda obrovský kus cesty od komunistických časů.

Freddka
13. února • 14:48

Kdyz vezmes skodovku a ekvivalentni volkswagen a das jim stejnou vybavu, vzdy bude levnejsi volkswagen. To uz plati vic nez 10 let.

A co tohle
13. února • 15:42

Lukáš Bauer Doprava 12. února 2021 12:58
SYSTÉMEM VARUJÍCÍM PŘED VOZIDLEM V PROTISMĚRU BUDOU JAKO PRVNÍ NA SVĚTĚ VYBAVENY AUTOMOBILY ŠKODA

petr r. (petrumr)
13. února • 22:25

protože škodovky jsou nejméně bezpečné s celého koncernu a tak je to dobré vybavit nejslabšího.

.
13. února • 12:45

to víš že jo ty koncernový šmejde

Neznalec
13. února • 12:55

Vošicky , ty uz taky jako tecka ?

.
13. února • 14:06

ten odpad z koreje je ještě horší

.
13. února • 14:31

Nedělej tečkám ostudu burane.

Doporučujeme

Články odjinud