VW ID.4 jde do prodeje v dalších verzích. Základní cenovku tlačí zase o něco níže

Německá značka reaguje na poptávku po novém elektrickém SUV a spouští druhou fázi předprodeje.

Zájem o elektrický Volkswagen ID.4 zdá se nepolevuje. Zaváděcí edice 1ST a 1ST Max, které Volkswagen uvedl v rámci předprodeje, jsou už vyprodané. Proto značka spouští druhou fázi předprodeje, se kterou se v konfigurátoru objevuje pětice nových verzí s pevně nakonfigurovanou výbavou.

V každém případě nyní startuje ID.4 na trochu nižší ceně než původní edice 1ST, která byla k dispozici od 1.224.900 Kč. Nové verze ID.4 začínají u výbavy Life od 1.167.900 Kč a pokračují úrovněmi Business (1.269.900 Kč), Family (1.299.900 Kč), Tech (1.383.900 Kč) a Max (1.470.900 Kč). Nutno ale podotknout, že při rozjetí konfigurátoru na stránkách VW nelze auto zvolit bez příplatkového laku karoserie (na výběr vůbec není). K současným základním cenám tak připočtěte minimálně dalších 15.600 Kč.

V Česku už koupíte VW ID.3 s dojezdem 542 km. Nevyhnul se však kompromisům

V Česku už koupíte VW ID.3 s dojezdem 542 km. Nevyhnul se však kompromisům

Bez ohledu na zvolenou výbavu má ID.4 v druhé fázi předprodeje specifikaci ústrojí Power Pro. Pod označením se skrývá jeden elektromotor o výkonu 150 kW (204 koní) a točivém momentu 310 N.m pohánějící zadní kola ve spojení s největším akumulátorem o kapacitě 77 kWh. VW tak mluví o dojezdu na jedno nabití až 520 km (WLTP). U všech stupňů je možnost AC nabíjení výkonem 11 kW, DC až 125 kW.

V nejnižší výbavě Life čekejte standardně 19palcová ocelová kola s poklicemi, 10palcový infotainment s navigací, bezdrátové nabíjení telefonu, dešťový senzor, adaptivní tempomat, front assist, asistent při odbočování vlevo a jízdy v pruhu, automatickou dvouzónovou klimatizaci, LED světlomety, zadní LED svítilny nebo rovněž vyhřívání předních sedadel a multifunkčního volantu.

Nový Volkswagen ID.4 poprvé naživo: Že už ničím nepřekvapí? Nenechte se mýlit!

Nový Volkswagen ID.4 poprvé naživo: Že už ničím nepřekvapí? Nenechte se mýlit!

Na druhé straně spektra pak zajistí v tuto chvíli nejvyšší výbava Max navíc i sportovní sedadla, rozšířené ambientní osvětlení, větší balíček asistentů včetně kamerového systému s rozsahem 360 stupňů kolem vozidla, automatickou třízónovou klimatizaci, chytré IQ.Light LED Matrix světlomety, head-up displej s rozšířenou realitou, infotainment s 12palcovým displejem a mimo jiné i adaptivní podvozek DCC a systém progresivního řízení.

Volkswagen nakonec dodává, že od ledna bude možné ID.4 objednávat také ve verzích s kratším dojezdem, přesněji i ve slabší verzi City s baterií o kapacitě 52 kWh, se kterou SUV ujede na jedno nabití až 340 km (WLTP).

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 7 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 75 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků