VW ID.1 do prodeje nespěchá. Takto může vypadat nástupce elektromobilu e-up!

Marek71  |  23. 03. 2020 12:05

Tak tomu nerozumím, perexu čtu...

"Malý městský elektromobil by měl ujet téměř 300 kilometrů na jedno nabití. Na platformu MEB je ale příliš velký. Řešení vyvíjí Seat."

V článku pak píšete, že platforma MEB je příliš velká na tento malý EV. Tak se sjednoťte a upravte to tak jak to má být. Správně je to v článku, ne v perxu.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  23. 03. 2020 12:49

Predražene golfove vozíky budu v nasledujucej recesii pravdepodobne úplne zákazníkmi opustene,ked vlády nebudú mať financie na dotovanie slepej technológie.Ľudia sa budu viac starať  o svoje zdravie a finančnu situáciu.Prioritou určite nebude globálne otepľovanie a čoskoro sa ukaže aké "užasne" su tieto mŕtve technológie...

Odpovědět  |   | 

Právěže protože se lidi začnou starat víc o svoje zdraví a o to co dýchají. Přestanou jezdit ve spalovacích popelnicích co spalujou štávu z mrtvejch dinosaurů.
Mezitím co od začátku roku COVID vir pokosil 7000 lidí tak umřelo 1 milion lidí v důsledku znečistění vzduchu.
Někteří z těch co COVID-19 přežili mají dost poškozený plíce a už nebudou chtít dejchat sajrajt z rakovinometů.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  23. 03. 2020 15:04

V tejto dobe sa jasne ukazuje čo ma vplyv na ovzdušie a dôkaz je viditeľny z družicovych snímok.Stačilo na mesiac obmedziť priemyselnu vyrobu v Číne a vysledok je patrny.Určite za zlepšením ovzdušia viditeľneho z kozmu nie su elektromobily,problem je uplne inde...

Odpovědět  |   | 
JirkaZ  |  24. 03. 2020 10:28

Že tomu "eko" extremistovi vůbec odpovídáš. Vždyť musíš sám vidět, že ty jeho žblebty jsou naprosto scestné...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 03. 2020 13:55

Nespecha.

Pretoze ma fundamentalne systemove softwerove chyby.
https://www.electrive.com/2020/02/25/software-probl... ...
Su toho, doslova, plne noviny uz par mesiacov, ale autorevue.cz ich s prehladom ignoruje.

Holt, ked chce niekto dohnat 6-rocny naskok zavedenej konkurencie za par mesiacov....
https://asia.nikkei.com/Business/Automobiles/Tesl... ...

Odpovědět  |   | 

Přesně. Pokud se VW nenaučí dělat software pro svoje auta tak zkrachuje jako Nokia.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 03. 2020 10:08

Tie chyby su na urovni SoC - inymi slovami, vo fundamentalnej softverovej architekture auta.

Odpovědět  |   | 
Ostiepok  |  24. 03. 2020 12:56

Predpokladám, že VW si nastavil latku príliš vysoko v snahe integrovať pokročilejšie prvku autonómnej jazdy. Tam nemá šancu sa vyrovnať sa Tesle. Je ale otázne nakoľko užitočné je zavázdať pokročlejšiu autonómnu jazdu. Nezdá sa mi, že by mali zásadnejšie problemy v základnej komunikácii a riadení základných funkcii. Ak sú problémom funkcie autonómn3j jazdy mali. Y to v tejto etape vzdať a upgradovať SW neskôr. Veď takto to robí Tesla už roky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 03. 2020 18:34

Jako ze meli prijit na trh s necim, co bude mit proti Tesle jen lepsi dilenske zpracovani?

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  29. 03. 2020 07:40

A k čemu je Tesle na skok x let když pro víc než 75% celosvětového trhu s auty nemá c nabídnout?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 195 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro