VW ID.1 do prodeje nespěchá. Takto může vypadat nástupce elektromobilu e-up!

11 komentářů

Joe Doe
23. března • 13:55

Nespecha.Pretoze ma fundamentalne systemove softwerove chyby.
https://www.electrive.com/2020/02/25/software-probl... ...
Su toho, doslova, plne noviny uz par mesiacov, ale autorevue.cz ich s prehladom ignoruje.Holt, ked chce niekto dohnat 6-rocny naskok zavedenej konkurencie za par mesiacov....
https://asia.nikkei.com/Business/Automobiles/Tesl... ...

Martin P.
29. března • 7:40

A k čemu je Tesle na skok x let když pro víc než 75% celosvětového trhu s auty nemá c nabídnout?

Kuk Vykuk
23. března • 14:00

Přesně. Pokud se VW nenaučí dělat software pro svoje auta tak zkrachuje jako Nokia. B-]

Joe Doe
24. března • 10:08

Tie chyby su na urovni SoC - inymi slovami, vo fundamentalnej softverovej architekture auta.

Ostiepok
24. března • 12:56

Predpokladám, že VW si nastavil latku príliš vysoko v snahe integrovať pokročilejšie prvku autonómnej jazdy. Tam nemá šancu sa vyrovnať sa Tesle. Je ale otázne nakoľko užitočné je zavázdať pokročlejšiu autonómnu jazdu. Nezdá sa mi, že by mali zásadnejšie problemy v základnej komunikácii a riadení základných funkcii. Ak sú problémom funkcie autonómn3j jazdy mali. Y to v tejto etape vzdať a upgradovať SW neskôr. Veď takto to robí Tesla už roky.

bzzz
24. března • 18:34

Jako ze meli prijit na trh s necim, co bude mit proti Tesle jen lepsi dilenske zpracovani?

Ďoďo
23. března • 12:49

Predražene golfove vozíky budu v nasledujucej recesii pravdepodobne úplne zákazníkmi opustene,ked vlády nebudú mať financie na dotovanie slepej technológie.Ľudia sa budu viac starať  o svoje zdravie a finančnu situáciu.Prioritou určite nebude globálne otepľovanie a čoskoro sa ukaže aké "užasne" su tieto mŕtve technológie...

Kuk Vykuk
23. března • 13:57

Právěže protože se lidi začnou starat víc o svoje zdraví a o to co dýchají. Přestanou jezdit ve spalovacích popelnicích co spalujou štávu z mrtvejch dinosaurů. :-PB-]
Mezitím co od začátku roku COVID vir pokosil 7000 lidí tak umřelo 1 milion lidí v důsledku znečistění vzduchu. :-(
Někteří z těch co COVID-19 přežili mají dost poškozený plíce a už nebudou chtít dejchat sajrajt z rakovinometů. 3-[

Ďoďo
23. března • 15:04

V tejto dobe sa jasne ukazuje čo ma vplyv na ovzdušie a dôkaz je viditeľny z družicovych snímok.Stačilo na mesiac obmedziť priemyselnu vyrobu v Číne a vysledok je patrny.Určite za zlepšením ovzdušia viditeľneho z kozmu nie su elektromobily,problem je uplne inde...

JirkaZ
24. března • 10:28

Že tomu "eko" extremistovi vůbec odpovídáš. Vždyť musíš sám vidět, že ty jeho žblebty jsou naprosto scestné...

Marek71
23. března • 12:05

Tak tomu nerozumím, perexu čtu..."Malý městský elektromobil by měl ujet téměř 300 kilometrů na jedno nabití. Na platformu MEB je ale příliš velký. Řešení vyvíjí Seat."V článku pak píšete, že platforma MEB je příliš velká na tento malý EV. Tak se sjednoťte a upravte to tak jak to má být. Správně je to v článku, ne v perxu.

Doporučujeme

Články odjinud