VW ID.1 do prodeje nespěchá. Takto může vypadat nástupce elektromobilu e-up!

Malý městský elektromobil by měl ujet téměř 300 kilometrů na jedno nabití. Na platformu MEB je ale příliš malý. Řešení vyvíjí Seat.

Volkswagen započal svou moderní elektrickou éru hatchbackem ID.3, který bude na silnicích následovat crossover ID.4. Automobilka ale stále myslí i na malé vozy. Britský magazín Car informoval o tom, že do roku 2023 dorazí na trh i malý elektromobil ID.1, jakožto náhrada za současný model e-up!

Volkswagen T6.1 na baterky ujede až 138 km. Oproti naftě je o půl milionu dražší

Volkswagen T6.1 na baterky ujede až 138 km. Oproti naftě je o půl milionu dražší

Podle dostupných zdrojů se bude novinka nabízet s akumulátory o kapacitě 24 a 36 kWh. Větší baterie by měla vozu sloužit k dojezdu až 298 kilometrů na jedno nabití. Současný Volkswagen e-up! dokáže na jedno nabití díky 36,8kWh baterii ujet 265 km.

Podle magazínu InsideEVs je koncernová elektrická platforma MEB příliš velká. Malý hatchback od Volkswagenu by tak měl stát na nové platformě, kterou vyvíjí Seat. U Španělů tak můžeme přirozeně čekat novou verzi modelu Mii Electric, stejně tak u Škody nové Citogoe iV. Automobilka zatím nevypouští ven žádnou studii, která by napověděla vzhled vozu. Internet už se ale do práce pustil a fantazii popustil uzdu kanál Auto Notícias. Na jeho výtvor se můžete podívat nahoře v galerii.

Volkswagen odměňuje své zaměstnance. Pošle jim bonus ve výši 127.000 Kč

Volkswagen odměňuje své zaměstnance. Pošle jim bonus ve výši 127.000 Kč

Není těžké si představit, že se mezi modely ID.1 a ID.3 vměstná ještě ID.2. Pokud VW udrží stejnou hierarchii, mohli bychom mít na trhu i elektrické polo. V zájmu trendů dnešní doby by to ale klidně mohl být elektrický crossover po vzoru modelu T-Cross. Ale to už hodně předbíháme.

Galerie doplněna o současný VW e-up!

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků